Antal indlæg : 32 Age : 27 Geografisk sted : Amager Registration date : 13/06/12
Emne: Kevin O'cults feedback. Ons Jun 27, 2012 7:46 pm
Efter en handel med mig kan i lige smide jeres feedback her ind ^^
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Kevin O'cults feedback. Tors Jun 28, 2012 3:24 am
Super feedback herfra! Kevin O'cult købte min DIM Love Lloid, noget tøj og en guitar. kummunikation var fin og alt gik supert
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Kevin O'cults feedback. Tors Jun 28, 2012 7:13 am
KevinOcult købte nogle wigs og noget tøj af mig og det var en super handel. Hun overførte hurtigt pengene, dog glemte hun at overføre penge til forsendelse, men det var en forglemmelse og hun fik dem hurtigt overført, da jeg gjorde hende opmærksom på det. Ellers var der også super kommunikation under handlen. ^^
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Kevin O'cults feedback. Søn Aug 05, 2012 4:56 am
God feedback til KevinOcult herfra! Hun købte noget SD-tøj af mig, og vi fik en hurtig og praktisk aftale i hus. God, hurtig og venlig kommunikation. Tak for en god handel!
PotatoMash
Antal indlæg : 235 Age : 30 Geografisk sted : Jylland Registration date : 29/03/12
Emne: Sv: Kevin O'cults feedback. Fre Aug 24, 2012 5:24 am
Kevinocult købte min Mnf shushu, og hun var rigtig hurtig til at betale, selvom hun sagde det ikke kunne blive med det samme. Hun var god til at holde kontakten, fandt sig i mange spørgsmål fra min side og er en dejlig køber
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 29 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Kevin O'cults feedback. Tirs Sep 11, 2012 5:07 am
okok.. Kender Kevin fra irl, men her kommer der altså en feedback alligevel!
Kevin har købt min MNF shushu, vi fik hurtigt aftalt en pris og hvordan det skulle handles! Vi skulle mødes til Genki, men jeg havde for mange ting at tænke på, så glemte dukken. Hun var heldigvis ok med det og gav mig pengene og få dage efter fik jeg sendt dukken til hende!! Så positiv feedback fra mig!! :'3 Håber at vi kan handle igen <3
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Kevin O'cults feedback. Ons Nov 21, 2012 12:48 am
Rigtig god feedback til KevinOcult! Hun købte en SOOM Taco af mig og alt forløb sig godt. Hun fik dukken på on hold et godt stykke i forvejen og holdt sit ord med betalingen, så det gik jo som det skulle. ^^ Vil helt klart anbefale at handle med hende. (:
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Kevin O'cults feedback. Tors Apr 04, 2013 2:33 am
Endnu en god omgang feedback til Kevin O'cult, som købe en Puki af mig. Rigtig venlig og hurtig kommunikation, og vi fik lavet en praktisk aftale om overdragelse. Tak for en super handel!
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Super feedback til KevinOcult. Hun købte en Momocolor Bonnie af mig, og de hele forløb smertefrit. Hun overførte straks pengene, og lod mig vide, da dukken var nået frem. Jeg vil med glæde handle med KevinOcult igen.
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Kevin O'cults feedback. Tors Maj 16, 2013 8:05 am
Super feedback herfra :) solgte DIM Edmon hoved, et par øjne og vipper til hende. Havde dog glemt at ligge vipperne og øjnene i pakken, men hun var dejligt forstående (sendte dem på egen bekostning efter hun gjorde mig opmærksom på de manglede)
PotatoMash
Antal indlæg : 235 Age : 30 Geografisk sted : Jylland Registration date : 29/03/12
Emne: Sv: Kevin O'cults feedback. Man Maj 20, 2013 9:29 pm
Kevinocult købte nogle parykker og nogle øjne af mig, svarede hurtigt og betalte også hurtigt God feedback herfra igennnn 8D
PotatoMash
Emne: Sv: Kevin O'cults feedback. Søn Jun 16, 2013 1:41 am
Kevin købte igen af mig, denne gang en resin hjelm fra min Soom Pel, og betalte i god tid og fortalte mig hvornår pakken kom. Det virkede okay at postdanmark var lidt sløve i det, så alt gik som det skulle
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Kevin O'cults feedback. Tors Mar 13, 2014 10:22 pm
God feedback endnu en gang til KevinOcult. Jeg købte en SD cardigan af hende og den ankom i dag. Alt var som det skulle være.
Kei
Antal indlæg : 18 Age : 36 Geografisk sted : Århus Registration date : 10/11/09
Emne: Sv: Kevin O'cults feedback. Fre Mar 14, 2014 7:08 am
God feedback herfra. Svarede hurtigt på beskeder og sendte hurtigt.
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Kevin O'cults feedback. Fre Mar 14, 2014 7:03 pm
Rigtig god feedback fra mig Købte en msd kjole, og den blev sendt super hurtigt, og kommunikationen var igennem hele forløbet til et 13 tal Vil helt klart gerne handle med Kevin O'cult igen.