Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: New experiment [SOOM Bygg] Lør Jul 07, 2012 3:01 am
Tror vist aldrig, at jeg har vist billeder af Beatrix herinde? Har endda haft hende siden starten af året. xD
Beatrix er min lille skøre professor. Hun elsker at eksperimenterer, dog er det sjældent at hendes eksperimenter lykkedes. Jeg opsatte et beta laboratorium til hende, men jeg er slet ikke sikker på om det er sådan her det skal se ud. Og så vil jeg også gerne købe mange flere små flasker og sære dimser til hende.
Billederne kan fungere som en lille foto historie, men da jeg ikke syntes det var nødvendigt at sætte ord på, syntes jeg godt at de måtte bliver postet her.
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: New experiment [SOOM Bygg] Ons Jul 11, 2012 12:38 am
WAUW!!!! Hvor er det nogle skønne billeder!!!! Kan slet ikke beskrive hvor vild jeg er med dem!
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Medusa: Mange tak! Haha, jeg har faktisk allerede store planer om at købe mig fattig inde på den side, når jeg en gang kan tillade mig det. XD
Pallas Moderator
Antal indlæg : 345 Age : 38 Geografisk sted : Nørrebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: New experiment [SOOM Bygg] Tirs Jul 31, 2012 6:01 am
Hvorfor har jeg ikke set de her billeder før nu?!
Som altid tager du nogle rigtig gode, klare billeder med masser af forskellige spændende vinkler. Jeg elsker alle de små rekvisitter, de giver bare lige det dér ekstra.
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: New experiment [SOOM Bygg] Tors Aug 02, 2012 5:12 am
Hold kæft nogle dejlige billeder!!! Men jeg har altid savlet over dine billeder!
Jeg får en smule ondt i øjnene ved første billed, fordi det hvide skær i mine øjne, da baggrunden er helt sort! >3<
Men jeg elsker de andre billeder!!! Så dejlige skarpe! Og flotte!! ;3; Og alle de fucking fede detajler!! OMG!! @___@ Bliver helt jaloux!! Del med mig!! xDD
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: New experiment [SOOM Bygg] Tirs Aug 21, 2012 10:15 pm
Skønne billeder! Jeg er vild med alle de små ting og rekvisitter. Den sorte baggrund gør, at man rigtig kan fokusere på hende og alle tingene. Gode poseringer også. Og hun er rigtig kær.
Chazzi
Emne: Sv: New experiment [SOOM Bygg] Tors Aug 30, 2012 12:10 am
Aw, tak I tre! Er virkelig glad for at I kan lide alle rekvisitterne (og billederne selvfølgelig). Jeg har en eller anden svaghed for ting i dukke størrelse, også selvom det er de mest sære ting. XD