Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body]

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body] Empty
IndlægEmne: fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body]   fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body] Icon_minitimeLør Sep 08, 2012 2:31 am

Fik hentet min pige krop idag. Resin matchen på infiniti doll og DIM er ikke ret god, infiniti er ret gul og DIM er lysere og pinkish.
Så skal måske have skiftet hovedet ud på et tidspunkt - men det bliver ikke lige foreløbigt.

nå men her er lidt billeder:

Ze boxes!!!
fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body] Girl

den dejlige krop, og så fik jeg et gratis sæt undertøj med :D
fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body] Girl2
Det eneste ved kroppen jeg kan kritisere er at de højhælede fødder er størrer end de flade - og ikke passe de sko jeg har >.>

og her er hun så - Nahiko
fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body] DSC_0464
fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body] Crobidollwig
lige et mere close-up


Sidst rettet af Ponpyon Søn Sep 09, 2012 3:40 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body] Empty
IndlægEmne: Sv: fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body]   fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body] Icon_minitimeLør Sep 08, 2012 4:08 am

super pretty pige Very Happy Virkelig lækker mold
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body] Empty
IndlægEmne: Sv: fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body]   fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body] Icon_minitimeLør Sep 08, 2012 4:43 am

thx søs - og man kan slet ikke se det er en drenge mold (hovedet) vel XD
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body] Empty
IndlægEmne: Sv: fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body]   fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body] Icon_minitimeLør Sep 08, 2012 6:42 am

Uhh, hun er virkelig fin n__n Elsker outfittet!
Er der mulighed for, du kan få nogle nøgenbilleder af kroppen? Den er er muligvis på min ønskeliste.
Btw, når du siger, hun har store fødder, er det så så store at hun ikke kan passe SD high heels?
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body] Empty
IndlægEmne: Sv: fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body]   fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body] Icon_minitimeLør Sep 08, 2012 6:59 am

tak :)

nogen bestemte ønsker af stillinger etc (der er en masse på infiniti dolls hjemmeside)
mht til fødderne passer hendes højhælede fødder ikke til de senior delf sko jeg har, men de er vist heller ikke desideret til highheel fødder.
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body] Empty
IndlægEmne: Sv: fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body]   fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body] Icon_minitimeLør Sep 08, 2012 7:01 am

Nogle close-ups af arme, bryst, mave og det nederste af benene ville jeg sætte høj pris på. Very Happy
Ohh, nu ville jeg ønske vi lige skulle til et meet-up sammen, så jeg kunne prøve fødderne på nogle af mine sko. Razz
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body] Empty
IndlægEmne: Sv: fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body]   fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body] Icon_minitimeLør Sep 08, 2012 7:08 am

oki doki skal nok lige tage nogle closeups en af de kommende dage.
haha det sker vel på et tidspunkt ;)
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body] Empty
IndlægEmne: Sv: fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body]   fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body] Icon_minitimeLør Sep 08, 2012 9:34 am

Man kan i hvert fald ikke se det med dén face up ;P
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body] Empty
IndlægEmne: Sv: fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body]   fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body] Icon_minitimeFre Sep 14, 2012 3:58 am

En Edmon-pige! Det virker faktisk rigtig godt. Tillykke med hende! Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body] Empty
IndlægEmne: Sv: fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body]   fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Infiniti Ryan Limited is in da house! *W* (nu med flere billeder 18.12.11)
» ankomst af DIM Love Edmon! OG nu også DIM happy Ace *nude pics* opdateret d. 10-02-12
» Phoenix - min nye pige. (Dollzone Feilian/ doll nudity warning.)
» My first girl [K-doll Kamyu girl]
» Big Boy RYKER ankomst (70cm Doll Family boy body)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Ankomst- og træfgalleri-
Gå til: