fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body]
4 deltagere
Forfatter
Besked
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body] Lør Sep 08, 2012 2:31 am
Fik hentet min pige krop idag. Resin matchen på infiniti doll og DIM er ikke ret god, infiniti er ret gul og DIM er lysere og pinkish. Så skal måske have skiftet hovedet ud på et tidspunkt - men det bliver ikke lige foreløbigt.
nå men her er lidt billeder:
Ze boxes!!!
den dejlige krop, og så fik jeg et gratis sæt undertøj med :D
Det eneste ved kroppen jeg kan kritisere er at de højhælede fødder er størrer end de flade - og ikke passe de sko jeg har >.>
og her er hun så - Nahiko
lige et mere close-up
Sidst rettet af Ponpyon Søn Sep 09, 2012 3:40 am, rettet 1 gang
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body] Lør Sep 08, 2012 4:08 am
super pretty pige Virkelig lækker mold
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body] Lør Sep 08, 2012 4:43 am
thx søs - og man kan slet ikke se det er en drenge mold (hovedet) vel XD
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body] Lør Sep 08, 2012 6:42 am
Uhh, hun er virkelig fin n__n Elsker outfittet! Er der mulighed for, du kan få nogle nøgenbilleder af kroppen? Den er er muligvis på min ønskeliste. Btw, når du siger, hun har store fødder, er det så så store at hun ikke kan passe SD high heels?
Ponpyon
Emne: Sv: fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body] Lør Sep 08, 2012 6:59 am
tak :)
nogen bestemte ønsker af stillinger etc (der er en masse på infiniti dolls hjemmeside) mht til fødderne passer hendes højhælede fødder ikke til de senior delf sko jeg har, men de er vist heller ikke desideret til highheel fødder.
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body] Lør Sep 08, 2012 7:01 am
Nogle close-ups af arme, bryst, mave og det nederste af benene ville jeg sætte høj pris på. Ohh, nu ville jeg ønske vi lige skulle til et meet-up sammen, så jeg kunne prøve fødderne på nogle af mine sko.
Ponpyon
Emne: Sv: fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body] Lør Sep 08, 2012 7:08 am
oki doki skal nok lige tage nogle closeups en af de kommende dage. haha det sker vel på et tidspunkt ;)
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body] Lør Sep 08, 2012 9:34 am
Man kan i hvert fald ikke se det med dén face up ;P
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body] Fre Sep 14, 2012 3:58 am
En Edmon-pige! Det virker faktisk rigtig godt. Tillykke med hende!
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body]
fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body]