Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.

ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

ankomst af DIM Love Edmon! OG nu også DIM happy Ace *nude pics* opdateret d. 10-02-12

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Ponpyon

Ponpyon

Antal indlæg : 689
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

ankomst af DIM Love Edmon! OG nu også DIM happy Ace *nude pics* opdateret d. 10-02-12 Empty
IndlægEmne: ankomst af DIM Love Edmon! OG nu også DIM happy Ace *nude pics* opdateret d. 10-02-12   ankomst af DIM Love Edmon! OG nu også DIM happy Ace *nude pics* opdateret d. 10-02-12 Icon_minitimeLør Jan 28, 2012 1:34 am

jeg modtog min længe ventede Edmon idag. jeg bestilte gennem rosedolls og slab derfor med told besvær.

nå men her er billederne:
ankomst af DIM Love Edmon! OG nu også DIM happy Ace *nude pics* opdateret d. 10-02-12 Edmon1
ankomst af DIM Love Edmon! OG nu også DIM happy Ace *nude pics* opdateret d. 10-02-12 Edmon2

Da jeg bestilte havde DIM et event kørende, så man fik et gratis hoved med hver hele dukke man købte.
Så hvidt jeg kan se er det et Lloid hoved.
ankomst af DIM Love Edmon! OG nu også DIM happy Ace *nude pics* opdateret d. 10-02-12 Dim
Tilbage til toppen Go down
Ponpyon

Ponpyon

ankomst af DIM Love Edmon! OG nu også DIM happy Ace *nude pics* opdateret d. 10-02-12 Empty
IndlægEmne: Sv: ankomst af DIM Love Edmon! OG nu også DIM happy Ace *nude pics* opdateret d. 10-02-12   ankomst af DIM Love Edmon! OG nu også DIM happy Ace *nude pics* opdateret d. 10-02-12 Icon_minitimeLør Feb 11, 2012 7:48 am

fik hentet min Dim happy Ace på posthuset her i onsdags og her er udpakningsbillederne

ankomst af DIM Love Edmon! OG nu også DIM happy Ace *nude pics* opdateret d. 10-02-12 DSC_8942
ankomst af DIM Love Edmon! OG nu også DIM happy Ace *nude pics* opdateret d. 10-02-12 DSC_8943
ankomst af DIM Love Edmon! OG nu også DIM happy Ace *nude pics* opdateret d. 10-02-12 DSC_8944
ankomst af DIM Love Edmon! OG nu også DIM happy Ace *nude pics* opdateret d. 10-02-12 DSC_8945
ankomst af DIM Love Edmon! OG nu også DIM happy Ace *nude pics* opdateret d. 10-02-12 DSC_8946
MorbidNeeds

MorbidNeeds

Antal indlæg : 185
Geografisk sted : Sydfyn
Registration date : 29/12/10

IndlægEmne: Sv: ankomst af DIM Love Edmon! OG nu også DIM happy Ace *nude pics* opdateret d. 10-02-12   ankomst af DIM Love Edmon! OG nu også DIM happy Ace *nude pics* opdateret d. 10-02-12 Icon_minitimeLør Feb 11, 2012 8:02 am

Tillykke med dem begge! Glæder mig til at se dem når de engang får tøj og face-up ^^
Ponpyon

Ponpyon

IndlægEmne: Sv: ankomst af DIM Love Edmon! OG nu også DIM happy Ace *nude pics* opdateret d. 10-02-12   ankomst af DIM Love Edmon! OG nu også DIM happy Ace *nude pics* opdateret d. 10-02-12 Icon_minitimeLør Feb 11, 2012 9:13 am

MorbidNeeds skrev:
Tillykke med dem begge! Glæder mig til at se dem når de engang får tøj og face-up ^^

takker. ja håber jeg får givet dem face-ups i løbet af ugen, da jeg har ferie.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: ankomst af DIM Love Edmon! OG nu også DIM happy Ace *nude pics* opdateret d. 10-02-12   ankomst af DIM Love Edmon! OG nu også DIM happy Ace *nude pics* opdateret d. 10-02-12 Icon_minitime

ankomst af DIM Love Edmon! OG nu også DIM happy Ace *nude pics* opdateret d. 10-02-12
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body]
» Også var det sådan... [DOD DOC Twing-key, DOD DOI Luke]
» Mr Corso (Husky) Opdateret med bedre face up
» Point Of No Return - Mod. DIM Minimee Cloud - OPDATERET
» Ankomst af D.O.C U!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Ankomst- og træfgalleri-
Gå til: