~♥~Gerda & Estelle~♥~ [Napidoll Chesi & Little Monica Yuria]
+2
714
Akatsuki
6 deltagere
Forfatter
Besked
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: ~♥~Gerda & Estelle~♥~ [Napidoll Chesi & Little Monica Yuria] Man Sep 24, 2012 10:43 pm
Chazzi og jeg var et smut i den japanske have, og vi havde da nogle dukker med os. Jeg tog Gerda og Estelle med, og her er to af de billeder jeg fik. Tak til Chazzi for lån af kamera!
Gerda
Estelle
714
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: ~♥~Gerda & Estelle~♥~ [Napidoll Chesi & Little Monica Yuria] Fre Sep 28, 2012 6:56 am
De er så fine! <3 Og der er et virkelig lækkert lys på billederne. :3 Glæder mig til at se mere.
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: ~♥~Gerda & Estelle~♥~ [Napidoll Chesi & Little Monica Yuria] Man Okt 01, 2012 1:32 am
714 skrev:
De er så fine! <3 Og der er et virkelig lækkert lys på billederne. :3 Glæder mig til at se mere.
Tak! Gerda er blevet så dejlig, efter du malede hende.
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: ~♥~Gerda & Estelle~♥~ [Napidoll Chesi & Little Monica Yuria] Ons Okt 03, 2012 5:51 am
Hvor er de fine begge to! Gardas øjne er da godt nok fede!! Og jeg synes billedet af hende virkelig fungerer godt.
Akatsuki
Hvor er de fine begge to! Gardas øjne er da godt nok fede!! Og jeg synes billedet af hende virkelig fungerer godt.
Tusind tak! De er fra ED. Er selv rigtig glad for dem!
Pallas Moderator
Antal indlæg : 345 Age : 38 Geografisk sted : Nørrebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: ~♥~Gerda & Estelle~♥~ [Napidoll Chesi & Little Monica Yuria] Fre Okt 05, 2012 5:38 am
Hvor er de fine. Det er nogle dejlig klare billeder. Specielt billedet at Gerda kan jeg rigtig godt lide. Og som Prinsessen siger så har hun nogle rigtig fede øjne. Jeg overvejer mere og mere selv at investere i sådan et par øjne.
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: ~♥~Gerda & Estelle~♥~ [Napidoll Chesi & Little Monica Yuria] Fre Okt 05, 2012 8:31 am
Bestemt et par dejlige piger elsker at Gerda er ginger <3
Akatsuki
Emne: Sv: ~♥~Gerda & Estelle~♥~ [Napidoll Chesi & Little Monica Yuria] Søn Okt 07, 2012 7:48 am
Pallas skrev:
Hvor er de fine. Det er nogle dejlig klare billeder. Specielt billedet at Gerda kan jeg rigtig godt lide. Og som Prinsessen siger så har hun nogle rigtig fede øjne. Jeg overvejer mere og mere selv at investere i sådan et par øjne.
Tak! Er også selv gladest for det billede. Jeg kan kun anbefale urethane øjne. De er så lækre!
Kurisu skrev:
Bestemt et par dejlige piger elsker at Gerda er ginger <3
Takker! n__n
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: ~♥~Gerda & Estelle~♥~ [Napidoll Chesi & Little Monica Yuria] Ons Okt 10, 2012 8:48 pm
Hvor er de søde begge to. Dejlig klare billeder også. - Jeg ville gerne have set flere.
Akatsuki
Emne: Sv: ~♥~Gerda & Estelle~♥~ [Napidoll Chesi & Little Monica Yuria] Fre Okt 12, 2012 9:13 am
Mary skrev:
Hvor er de søde begge to. Dejlig klare billeder også. - Jeg ville gerne have set flere.
Takker! Kan forhåbentligt lave et ordenlig photo shoot i nærmere fremtid.