Nogle ordenlige billeder af mine piger. Denne gang taget af mig!
De er dog redigerede af den dygtige
Chazzi. Kameraet er også venligst udlånt af hende.
Synes også lige jeg vil introducere dem kort.
Rose er en kvinde i mid-slut tyverne, der er gift og har en datter. Før hun sluttede sig til oprørsgruppen, boede hun i en lille landsby med sin søster, som hun følte et stort ansvar for fra ung alder, og derfor har hun altid været meget moden af sin alder. Hun kan virke lidt kort for hovedet og stram i det, men hun er som regel venlig imod de personer, hun kan lide (selvom det ikke er mange).
Gerda er en 16årig pige originalt fra landet Karr. Hun kom til Larika (det sted min historie foregår) for at lede efter sin forsvundne søster. Hun slutter sig til oprørsgruppen og viser sig at blive den "stærkeste" på holdet. Hun er adræt, hurtig og har kendskab til utallige våben og et godt sigte. Derudover har hun den fordel at hun har en grif med sig, som hun behandler som et kæledyr.
I hendes tidlige barndom begyndte hun i militæret som 5årig. Hun valgte selv at ville følge i hendes storesøster spor, som hun idoliserer. Efter storesøsteren forsvinder på en mission i Larika, vælger Gerdas forældre at få Gerda hjem igen, da de ikke vil ende med at miste begge børn.
Det var så lige kort lidt om to af mine piger. Håber I synes om billeder, selvom jeg er langt fra den bedste fotograf.