Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Have a happy HALLOWEEN~~! [PW FOC Wake Up Cue] Lør Okt 13, 2012 9:52 am
Jeg har taget nogle billeder af min Ekatarina, så jeg kunne være med i en konkurrence de har kørende på Peakswoods lige nu. Men syntes det ville være spild af energi, hvis jeg ikke også lige smed et par billeder herind også ;D Jeg har prøvet at variere poseringerne, men det er svært med en PW FOC krop - de er ikke så mobile. Og skal selvfølgelig lige detikere en KÆMPE tak til min dejlige roomie Prinsessen, for lån af props og hjælp med fotografering <3
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Have a happy HALLOWEEN~~! [PW FOC Wake Up Cue] Søn Okt 14, 2012 7:14 pm
Meget stemningsfuld serie. kan super godt lide farverne. Og hvor er hun kær! : D
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Have a happy HALLOWEEN~~! [PW FOC Wake Up Cue] Søn Okt 14, 2012 9:53 pm
nice :)
syntes nr 2, 5 og 6 er de bedste. savner lidt at hun havde stået op på billede 7 med en fod på ham monstret - det er lidt sådan jeg forestiller mig hendes personlighed XDDDD
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Have a happy HALLOWEEN~~! [PW FOC Wake Up Cue]