Look Into My Eyes~ [Peakswood Wake Up Cue] (9 billeder)
+4
Nerdystreak
Kurisu
Prinsessen
Hirin
8 deltagere
Forfatter
Besked
Hirin
Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Emne: Look Into My Eyes~ [Peakswood Wake Up Cue] (9 billeder) Fre Sep 09, 2011 7:28 am
Ved ikke helt hvad jeg skal skrive til billederne.
Billederne er taget af mig og Kurisu da hun var hjemme på besøg, og er redigeret af mig. Det er Kurisu's dukke Ekatarina.
Vi havde taget en del billeder (omkring 200) så her er 9 af dem... Håber i kan lide dem:
◎⃝
◎⃝
◎⃝
◎⃝
◎⃝
◎⃝
◎⃝
◎⃝
Håber photoshop viser billederne ordentligt >.<!
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Look Into My Eyes~ [Peakswood Wake Up Cue] (9 billeder) Fre Sep 09, 2011 8:19 am
Jeg synes, Ekaterina er en rigtig flot dukke. Hendes face-up er rigtig flot, og den Dollheart kjole er rigtig god til hende.
I har fanget hende fra nogle gode og varierende vinkler, synes jeg!
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Look Into My Eyes~ [Peakswood Wake Up Cue] (9 billeder) Fre Sep 09, 2011 8:56 am
ARGH!! I loves her! Synes virkelig du har redigeret dem godt. De ser mega meget mere nice ud end direkte fra kameraet.
Er virkelig glad for hendes nye wig. Den passer bare super godt til hende. Desværre er den lige en anelse stram om ørene på hende. XD
Ekatarina min øjesten <3
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Look Into My Eyes~ [Peakswood Wake Up Cue] (9 billeder) Fre Sep 09, 2011 7:48 pm
Dejlige billeder! Farverne er behagelige og harmoniske, og hendes øjne er absolut fortryllende. Jeg synes, det er godt, at I har poseret hende forskelligt. Det kunne man godt lægge endnu mere vægt på.
Twinny.
Antal indlæg : 139 Age : 25 Geografisk sted : Møn Registration date : 05/06/10
Emne: Sv: Look Into My Eyes~ [Peakswood Wake Up Cue] (9 billeder) Man Sep 12, 2011 5:52 am
Aw hvor hun pæn, elsker hendes blå øjne<3 Gode billeder:3
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Look Into My Eyes~ [Peakswood Wake Up Cue] (9 billeder) Tirs Sep 13, 2011 3:12 am
Hvor er det bare nogle skønne billeder og redigeringen er super god! Jeg er især vild med det tredie sidste billede, elsker vinklen. ^^
Maria
Antal indlæg : 159 Age : 28 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 04/06/10
Emne: Sv: Look Into My Eyes~ [Peakswood Wake Up Cue] (9 billeder) Tirs Sep 13, 2011 3:45 am
Hvor er hun smuk!
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Look Into My Eyes~ [Peakswood Wake Up Cue] (9 billeder) Søn Sep 25, 2011 1:35 am
Super smuk pige. Er vild med helheden, wig, øjne, tøj. Det passer rigtig godt sammen.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Look Into My Eyes~ [Peakswood Wake Up Cue] (9 billeder)
Look Into My Eyes~ [Peakswood Wake Up Cue] (9 billeder)