Cyril and Mayuyu is home! (Dollzone Byron & MuMu Box Opening, picture heavy)
3 deltagere
Forfatter
Besked
Akutenshi Uke
Antal indlæg : 111 Age : 36 Geografisk sted : (Skifter lidt lige for tiden) Registration date : 15/06/11
Emne: Cyril and Mayuyu is home! (Dollzone Byron & MuMu Box Opening, picture heavy) Fre Nov 02, 2012 8:58 pm
Wheee, endelig fik jeg mine dollzone børn X3 Undskyld for selve box opening billederne, fik første mulighed for at åbne pakken sent of aftenen, og nægtede at vente længere end det
(Haha det billede er så creepy xD )
Mayuyu (MuMu):
Cyril (Byron):
PotatoMash
Antal indlæg : 235 Age : 30 Geografisk sted : Jylland Registration date : 29/03/12
Emne: Sv: Cyril and Mayuyu is home! (Dollzone Byron & MuMu Box Opening, picture heavy) Fre Nov 02, 2012 10:17 pm
Årh hvor er han smuk :3! han ser rigtig royal og fin ud, og Mumu er så kær! Tillykke
Akutenshi Uke
Antal indlæg : 111 Age : 36 Geografisk sted : (Skifter lidt lige for tiden) Registration date : 15/06/11
Emne: Sv: Cyril and Mayuyu is home! (Dollzone Byron & MuMu Box Opening, picture heavy) Fre Nov 02, 2012 10:48 pm
Takker, og... I knooooooooow Det var halvdelen af grunden til at jeg bare måtte have ham >w< Han ligner virkelig en prins
Og tak, håber hun bliver endnu mere kær når jeg får givet hende en faceup :3
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Cyril and Mayuyu is home! (Dollzone Byron & MuMu Box Opening, picture heavy) Lør Nov 03, 2012 12:10 am
Tillykke med dem begge
Akutenshi Uke
Emne: Sv: Cyril and Mayuyu is home! (Dollzone Byron & MuMu Box Opening, picture heavy) Lør Nov 03, 2012 12:18 am
rigtig mange tak >w<
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Cyril and Mayuyu is home! (Dollzone Byron & MuMu Box Opening, picture heavy)
Cyril and Mayuyu is home! (Dollzone Byron & MuMu Box Opening, picture heavy)