Jeg havde nu ikke tænkt mig at vise jer hende, før hun har fået sin rigtige wig (hun skal have en grøn wig, men indtil da, bruger jeg bare en blå/turkis agtig én.. og hun har ikke krøllet hår! Desuden, hendes pande ser rigtig stor ud, men jeg synes egentlig at det er fint nok. Done med parentes), men altså.. hun er alt for dejlig, så jeg er simpelthen nødt til at poste billeder af hende!
Jeg bestilte hende den 13. juni, så der er kun gået en måned siden jeg bestilte hende til jeg har fået hende. Jeg havde ellers regnet med, at der ville gå 2, så jeg var godt overrasket over at komme hjem fra Sverige, og finde ud af, at der lå en pakke til mig på posthuset
Anyways, jeg elsker hende. DOD E-an har været min drømmedukke lige siden jeg så hende første gang, og lige siden har jeg ville have hende. Og det har jeg så nu! Og hun er bare så ufattelig smuk! Jeg kan slet ikke lade være med at kigge på hende!
Hun hedder Eve "Jo" Mcjo (Jo er egentlig bare et mellemnavn der er kommet på navnet i løbet af årene, fordi hun synes det lyder cool) og er James’ lillesøster (hun er 17, James er 19.. faktisk nærmere 20, but who counts?). Hun er en super glad tøs med krudt i røven. Hende og James har et fantastisk forhold til hinanden, og det har de altid haft.
On with the pictures! Der er en smule nakedness, men det er ikke så slemt :]
Tha box!
Som folk siger, Tha box in tha box! OG så er den endda rimelig flot, med fint låg og det hele ;D (Sorry about det gule lys. Jeg har en grim, men ret sej, gul lampe i loftet
)
Bubblewrap og tøj!
Det tøj hun kommer med. Rimelig cool!
Sko jeg bestilte.. All stars!
Ekstra hænder, som jeg bestemt ikke havde regnet med at få.. Nu er jeg nødt til at finde ud af, hvordan man skifter hænder!
Søde lilla puder til at beskytte min dejlige dukke med!
Virkelig uhyggeligt!
First look at my baby! Nuttede små fødder!
Hendes hovede! Alt alt for sødt!
Hendes hoved ude af al det dér bubblewrap og crap. Nurh!
Hun har en virkelig flot krop.. Jeg er dog ret overrasket over størrelsen på hendes barm. Men jeg elsker hendes hænder, og kroppen har sådan en flot, næsten lyserød, farve.
Getting dressed. Tøjet krøbte jeg fra Iplehouse for ikke så længe siden.
Damdadadammmm!Trøjen købte jeg for lang tid siden af en her på RG, og den er alt for sød!
Som min søster siger, så stirrer hun lidt, så jeg skal nok have købt nogle andre øjne til hende. Men det må vente
Jeg elsker hende så meget. Hun er perfekt. Og hun bliver endnu mere perfekt, når jeg får købt hendes wig! Jeg synes bare hun er så bedårende.. Ih!