Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Fra udstillerne i Århus (mange billeder) Man Feb 09, 2009 6:28 pm
Så er atter en udstillings weekend vel overstået.
Og har da en masse billeder jeg gerne vil dele med jer. De fleste billeder er taget af PiratKaptajn, derfor har jeg desværre ingen billeder af Piraten
Til alle der kom og kiggede og til dem som hjalp med at udstille, vil jeg gerne sige tusind tak for en hyggelig weekend. I har alle skabt glæde ved at deltage og hjælpe til. Uden jer var der ikke noget ved at udstille.
Nå til billederne.
så ankom vi lørdag morgen og var alle godt trætte
Poor Candy
Smukke Xandorram, ser total morgenfrisk ud.
Ligeledes gjorde Jeanet
Så fik vi besøg af Trekkie og familien
Og Trekkie havde været så sød at tage middagsmad med til os udstillere, skønt, for vi havde ingen mad.
Vicki for fanden
Salgsbordet
Jeanets finger imens hun står i baggrunden og hviner "MINE"
Xandorrams nye AIL Chloe som bare er blevet SÅ flot
Pijangibears var vores søde naboer
En af deres dukker
Også ejet af Pijangi
Og den sidste hele dukke de havde med.
jeanet lære at lave face up's
Hecete - "Se så gør du bare lige sådan her"
Jeanet - "Okay det prøver jeg da lige så"
Xandorram i smuk kjole (Vi blev spurgt om vi ville gå rundt og reklamere for en anden stand Xan og jeg, og self ville vi gerne det)
Så kom kære Animist forbi en tur
Hun havde self Yikess med, den kære lille gut
Og hendes kanin pige (kan ikke lige huske hvad hun hedder sorry)
Hun charmede sig ind på Damian
THE BODY
hmm ved ikke lige hvad der skete der LOL
Jeg putter lidt med min bette Dal Malize
Katashi får lavet tunnels
Så lidt af de dukker som vi havde med
Det var så alt fra mig, håber i andre også vil lægge jeres billeder ind her.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Fra udstillerne i Århus (mange billeder) Tirs Feb 10, 2009 4:49 am
Dukke skønheden med brillerne og det lyse hår på det 9. billede fra toppen, hvad type er han? ( Jeg købte ham men glemte at spørge xD )
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Fra udstillerne i Århus (mange billeder) Tirs Feb 10, 2009 4:51 am
han er fra Dream Realm og er en Xiao Chi
Gæst Gæst
Emne: Sv: Fra udstillerne i Århus (mange billeder) Tirs Feb 10, 2009 4:54 am
Syntes nok jeg havde set ham før :3 Tak ^W^
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Fra udstillerne i Århus (mange billeder) Tirs Feb 10, 2009 4:59 am
TUSIND tak for en skøn udstillling. Både til jer der også udstillede og til jer der kom forbi og hyggede ^^
Var super fedt at tilbringe endnu en weekend sammen med jer skønne piger <3
Tak fordi du lagde billeder op vicki ^^ *gemme gemme*
Piratkaptajn
Antal indlæg : 54 Age : 33 Geografisk sted : Vemb Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Fra udstillerne i Århus (mange billeder) Tirs Feb 10, 2009 7:12 am
LOL
omg jeg vidste ikke de billeder var så rystede : P jeg var nok for vildsom med dit kamera. Prøvede ellers at stå stille.
det var en hyggelig udstilling : ) desværre ingen billeder af mig : ( dummøh Vicki.
TrekkieGrrrl
Antal indlæg : 58 Age : 59 Geografisk sted : Århus Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Fra udstillerne i Århus (mange billeder) Tirs Feb 10, 2009 9:50 am
Årh! YIKESSSSSSS Ham ville jeg gerne ha' mødt!
Herlige billeder! Og wow den kjole er da bare for flot!
Leechy Admin
Antal indlæg : 182 Age : 42 Geografisk sted : Roskilde Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Fra udstillerne i Århus (mange billeder) Tirs Feb 10, 2009 10:26 pm
Superfedt at se så mange billeder!! Det ser ud til at I havde et seperat bord til face-up workshop hva? Det er en superfed idé, det tror jeg lige at jeg vil huske til næste gang der er messe, det kunne da være hyggeligt at holde mini undervisning på den måde :3
Hvor fedt at der ikke var kun én, men to bjd-stande!! Jeg vidste ikke Pijangibear havde sit eget bord!
Anywho, tak for at vise alle de fede billeder!! Jeg elsker messer!
Animist
Antal indlæg : 130 Age : 48 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Fra udstillerne i Århus (mange billeder) Ons Feb 11, 2009 3:17 am
I var simpelhen så fine i de kjoler. En skam der ikke også er et billede af den kjole du havde på Heceta. ^^
Jeg elsker også messer, heldigvis skulle svigerfamilien også afsted - med plads til både mig og nogle dukker. (Yikes og Phoenix.) Syntes Jeres udstillingsbord var perfekt placeret. Fik øje på jer lige med det samme jeg kikkede ned i hallen. ^^ Der manglede heller ikke dukker, det ser bare så godt ud med så mangle dukker samlet. Der sad også nogle ældre damer og snakket om dem oppe i caféen - De forstod bare ikke helt at der var nødvendigt med så meget makeup og underlig tøj, men flotte det var de godt nok. ^^
TrekkieGrrrl: Ej ja - en skam vi ikke lige løb sammen. Næste gang må du heller have Egon med i lommen. Tror de to vil gå godt sammen. ^^
Piratkaptajn: Ja, ro på med det camera. ^^ Tjekkede også lige mine lommer en ekstra gang efter det kram jeg fik af dig. Hold da op. Ha ha. ^^ Min kæreste troede heller ikke du ville give slip igen. Han kunne se det oppe fra caféen. ^^
Flot udstilling I havde lavet og super I vil bruge tiden - ser også ud til der er kommet nye medlemmer. ^^ Og så var det bare godt at se jer alle igen. ^^
Helene
Antal indlæg : 201 Age : 33 Geografisk sted : Kolding Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Fra udstillerne i Århus (mange billeder) Ons Feb 11, 2009 7:43 am
HAHA OMG den kjole X- san render rundt i der!! jeg kender dem der har lavet den... eller faktisk er det min arbejdsplads .... Historicum^w^ så skulle jeg da have været taget med ;__ ; pokkers!!
men det ser da HELT vildt hyggeligt ud!!!! ^^
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Fra udstillerne i Århus (mange billeder) Fre Feb 13, 2009 3:32 am
Det er så super fedt at se at der bliver gjort meget for ABJD-hobbyen i Danmark! Det er virkelig dejligt at se, at der bliver taget initiativer af denne art. Det kræver sit at holde det hele i gang og få en flot udstilling stabelt på benene - så stor applaus til jer udstillere! Hvis jeg ikke tager meget fejl, har vi fået et par nye medlemmer på RG efter denne messe, så mon ikke vi kan takke jer for det? :-) Også rigtig cool at der mødte andre med ABJDs op for at kigge på og hjælpe. Det er altid så skønt, når der bliver støttet op om arrangementer på den måde. :-)
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Fra udstillerne i Århus (mange billeder)