Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Dukke udstilling i Århus (nøgenhed) Søn Feb 14, 2010 12:12 pm
Her er så de billeder jeg fik taget om lørdagen fra udstillingen. Det var hyggeligt at kigge forbi og dejligt at møde nogle nye mennesker. ^^ Jeg håber I også får en god søndag!
Andres billeder er også meget velkommen i tråden.
Zin
Antal indlæg : 265 Age : 33 Geografisk sted : Amager Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Dukke udstilling i Århus (nøgenhed) Søn Feb 14, 2010 10:25 pm
wow hvor er der mange flotte dukker *w* Synes også jeg kan se nogle som jeg ikke har set før o.O??
Glæder mig til at se flere billeder senere Håber det var/er hyggeligt ^-^
Pigen her, hvem ejer hende?
Chazzi skrev:
AnMaNi
Antal indlæg : 317 Age : 42 Geografisk sted : KBH Registration date : 30/01/09
Emne: Sv: Dukke udstilling i Århus (nøgenhed) Man Feb 15, 2010 12:12 am
Dukker dukker dukke alle vegne! Dejligt at se så mange smukke dukker!
Ziggimaguagua
Antal indlæg : 138 Age : 34 Geografisk sted : Danmark, København NV Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Dukke udstilling i Århus (nøgenhed) Man Feb 15, 2010 1:01 am
Yikes! Jeg kender slet ikke alle de dukker! Der er så mange man ikke har set herinde før - der er vidst nogle ejere derude der har forsømt deres arbejde! xD Del, del, del!
Hvem er det der har fået et sæt realpukies hjem uden at lægge billeder ud?!
og hvem ejer den skønne punker med det lyserøde hår? Hvilken mold er hun? vi vil se flere billeder!
Zin
Antal indlæg : 265 Age : 33 Geografisk sted : Amager Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Dukke udstilling i Århus (nøgenhed) Man Feb 15, 2010 1:05 am
Ziggimaguagua skrev:
og hvem ejer den skønne punker med det lyserøde hår? Hvilken mold er hun? vi vil se flere billeder!
Jeg vil komme med et hutigt gæt på at han er ejet af endten Heceta eller Jeanet(kan hverken huske eller stave resten af brugernavnet =_= undskyld) Han er flot nok til at minde mig om nogle af deres andre dukker.
Men jeg synes heller ikke at jeg før har set ham dukken med piercingerne og plasteret der bliver omfavnet af den lyserøde XP
chuchu
Antal indlæg : 381 Age : 36 Geografisk sted : Aarhus, Denmark Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Dukke udstilling i Århus (nøgenhed) Man Feb 15, 2010 1:17 am
omg så mange smukke dukker! og det ser så hyggeligt ud! jeg totaldt hader mig selv for og falde og smadre mit knæ i fredags!!! >____________________<
Ziggimaguagua
Antal indlæg : 138 Age : 34 Geografisk sted : Danmark, København NV Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Dukke udstilling i Århus (nøgenhed) Man Feb 15, 2010 1:49 am
Zin - haha... hun er en han -_- geez, så føler man sig nybegynder-agtig :p (men det er også en Jina (migidoll, ikk?). Den mold er lavet til at være begge dele) Jeg tænkte også Heceta da jeg så ham (kig øjenbryn ), og jeg har tjekket det nu, det er hendes nye Candy ^___^ bare med øjenvipper og federe hår end han har på de første billeder. Jeg elsker hans nye look ^___^
Zin
Emne: Sv: Dukke udstilling i Århus (nøgenhed) Man Feb 15, 2010 3:01 am
Chuchu: det lyder da meget ubehageligt =_= er dig og dit knæ okey?
Ziggi: hehe.. netop xD Og self er det da Candy - hvorfor tænkte jeg ikke på det? (jo, Jina, har Heceta skrevet da hun præcenterede ham) Han ser mere voksen og cool ud nu, han er dejligt <3
Gad vide om ham med plasteret så er en "ny" Max??
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Dukke udstilling i Århus (nøgenhed) Man Feb 15, 2010 4:05 am
billederne blev gode det var hyggeligt at være med
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: Dukke udstilling i Århus (nøgenhed) Man Feb 15, 2010 4:35 am
hvor ser det bare hyggeligt ud!! ville ønske jeg var med også så mange smukke flotte dukker
Princess
Antal indlæg : 59 Age : 46 Geografisk sted : Århus/Danmark Registration date : 08/02/09
Emne: Sv: Dukke udstilling i Århus (nøgenhed) Man Feb 15, 2010 5:30 am
Jeg skrev vist et forkert sted igen hehehe
Men så prøver jeg bare også her
Sikken nogle super dejlige billeder i du fik taget der Mine kommer på min hjemmeside senest imorgen www.123hjemmeside.dk/fnokkers
Det var virkelig hyggeligt at være sammen med jer alle
Knuser
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Dukke udstilling i Århus (nøgenhed) Man Feb 15, 2010 9:09 am
Dejligt at se lidt billeder når man selv har glemt sit kamera
De dukker folk taler om
Pige med sort hår - Min hun hedder Zéphyrine Lyserød dreng - Min, den gamle Candy som er tilbage Drengen med plaster på - Min og han hedder Seth.
Så skulle de vist have fået navn og ejer på Skal nok lave en tråd med mine nye dukker.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Dukke udstilling i Århus (nøgenhed) Man Feb 15, 2010 9:19 am
Hvilken mold er fyren på det tredje billede? Han er deeejlig ^_^
Xandorram Moderator
Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Dukke udstilling i Århus (nøgenhed) Tirs Feb 16, 2010 5:48 am
Laced Sarcasm skrev:
Hvilken mold er fyren på det tredje billede? Han er deeejlig ^_^
Det er min Taylor - En DOI Luke fra Dream Of Doll ^^
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Dukke udstilling i Århus (nøgenhed) Ons Feb 17, 2010 11:03 pm
Fedt med billeder, fik slet ikke taget nogen selv typisk!
Tak for en skøn weekend folkens, fedt af jer der kom og hyggede med os
Dustbunnie
Antal indlæg : 175 Age : 71 Geografisk sted : Århus - sådan omtrent. Registration date : 22/01/10
Emne: Sv: Dukke udstilling i Århus (nøgenhed) Man Feb 22, 2010 3:26 pm
Citat :
Hvem er det der har fået et sæt realpukies hjem uden at lægge billeder ud?!
De er mine og jeg fik dem inden jeg meldte mig ind.
Jeg har også nogle billeder, men jeg har mere eller mindre ligget brak den sidste uge. Først var jeg totalt smadret ovenpå weekenden, og så har jeg været meget træt fordi jeg tager pennicelin. Skal nok poste nogle flere billeder af mine forskellige dukker snart.
Mine RealPukis hedder forresten Bille og Humle. (Soso er Bille og Tyni er Humle)
Dustbunnie
Dustbunnie
Antal indlæg : 175 Age : 71 Geografisk sted : Århus - sådan omtrent. Registration date : 22/01/10
Emne: Sv: Dukke udstilling i Århus (nøgenhed) Tirs Feb 23, 2010 4:30 am
Okay så har jeg fået ordnet de billeder jeg har. Det er ikke så mange men her er de. Jeg har gjort så man ikke kan se ansigter på nogen af personerne.