Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Hellenira (Notdoll Ligaya) Lør Mar 14, 2009 1:56 am
Så blev hun færdig, eller ja så færdig som hun kan blive lige pt.
Jeg har valgt at give hende navnet Hellenira. Dette navn har hun fået fordi hun er opkaldt efter hende som gjorde det muligt for mig at få denne dejlige pige, nemlig Xandorram (irl Helle) Håber at Xan bliver glad for at få en dukke opkaldt efter sig, jeg ved nemlig ikke hvordan jeg ellers skal kunne udtrykke min glæde bedre.
Så her er Hellenira så
Og et lille preview af mit nye projekt, som er LANGT fra færdig
Tak fordi du kiggede med
Xandorram Moderator
Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Hellenira (Notdoll Ligaya) Lør Mar 14, 2009 2:04 am
Hun er simpelthen bare så flot! Elsker at hun er spinkel og har en lidt længere hals end andre SD'er Hun er bare så unik ^^ Glæder mig virkelig til at se hende i udvikling, når hun får sit rigtige tøj Hun ser ud til at kunne posere rigtig godt Smukt! Og hvor er det sødt at dig, smukke, at opkalde hende efter mig
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Hellenira (Notdoll Ligaya) Lør Mar 14, 2009 3:18 am
Xan - Er rigtig glad for at lige netop DU kan lide hende, hun var jo aldrig blevet til noget hvis det ikke var for dig Hun posere rigtigt fint. Hun er lidt anderledes end alm sd'er men ikke på den negative måde.
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Hellenira (Notdoll Ligaya) Lør Mar 14, 2009 3:45 am
Aaawr hvor er hun blevet fin!!! Og iiig altså hvor dejlig!
Dit nye projekt ser også meget lovende ud SOO PRETTY!!!
Zidora
Antal indlæg : 66 Age : 46 Geografisk sted : Helsinki, Finland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Hellenira (Notdoll Ligaya) Søn Mar 15, 2009 7:02 am
Hun er superfin. Elsker hendes ansigtstræk og det er fedt at se hende fra forskellige vinkler. Jeg kan godt lide at du med faceuppen har understreget at hun har "rande" under øjnene ( eller hvad man nu skal kalde det ).
Og så kan jeg se at du allerede har givet hende et nyt look så måske skulle jeg spare kommentarerne til de forhåbentlig kommende fotos af hende