Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Fed Up [Dollgru #12] Tirs Maj 28, 2013 3:18 am
Ville tage nogle billeder af Nadine, men det endte med, at kun et af dem blev godt. Sådan går det jo nogen gange. Billedet blev taget med min Samsung Galaxy S3 mini og redigeret i Paint.NET, så ja, ikke det mest professionelle, men jeg er nu engang heller ikke den fødte fotograf.
Akutenshi Uke
Antal indlæg : 111 Age : 36 Geografisk sted : (Skifter lidt lige for tiden) Registration date : 15/06/11
Emne: Sv: Fed Up [Dollgru #12] Tirs Maj 28, 2013 4:05 am
Synes faktisk det er et rigtig godt billede, og så ligner hun virkelig (som der står i titlen) at hun er lidt træt af det hele
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Fed Up [Dollgru #12] Tirs Maj 28, 2013 7:04 am
Det var synd, at de andre ikke kunne bruges, for jeg ville gerne have set mere. Og i øvrigt tillykke: Du vinder en pris for at få en skæv horisontlinje til at fungere! Det er ellers en af mine kæpheste, men her virker det jo rigtig godt. Det giver dukken endnu mere "kant" og attitude og gør billedet spændende.
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Fed Up [Dollgru #12] Tirs Maj 28, 2013 9:41 am
Akutenshi Uke skrev:
Synes faktisk det er et rigtig godt billede, og så ligner hun virkelig (som der står i titlen) at hun er lidt træt af det hele
Tusind tak. Nadines personlighed er ret meget sådan, så jeg er glad for hun også ser sådan ud.
Mary skrev:
Det var synd, at de andre ikke kunne bruges, for jeg ville gerne have set mere. Og i øvrigt tillykke: Du vinder en pris for at få en skæv horisontlinje til at fungere! Det er ellers en af mine kæpheste, men her virker det jo rigtig godt. Det giver dukken endnu mere "kant" og attitude og gør billedet spændende.
Ja, jeg var vist ikke så heldig i dag. Tak, det var slet ikke noget jeg tænkte over, da jeg tog billedet. Jeg er stadig ret nybegynder i at tage billeder.
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Fed Up [Dollgru #12] Ons Maj 29, 2013 12:05 am
Jeg synes billedet er blevet rigtig godt! Som Mary også siger, så får du den meget skæve horisont til at fungere for dig og Nadine (først lagde jeg slet ikke mærke til at horisonten var helt skæv!)