Nye ansigter (Dollmore Model Doll Lisa Rubik & Dollgru #12)
3 deltagere
Forfatter
Besked
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Nye ansigter (Dollmore Model Doll Lisa Rubik & Dollgru #12) Ons Mar 13, 2013 11:50 pm
I går fik jeg to af mine nye piger hjem, efter de har været en tur på Sjælland for at blive malet af den dygtige 714. Jeg er bare så super glad for resultatet! Synes hun formåede at ramme deres personligheder rigtig godt.
Scarlet er min søde, lille sociopat. Hun er 31 år, og arbejder med tortur og afhøring i team IS.
Og Nadine, min følelsesmæssige ustabile pige, som er en guardian af Larika. Hun er 18 år, og har ikke rigtig nogen venner (selvom det passer hende fint), Estelle holder dog øje med hende, uden at Nadine er klar over det. Nadine er aromantisk, hvilket vil sige, hun ikke ønsker et romantisk forhold til nogen, hverken mænd eller kvinder.
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Nye ansigter (Dollmore Model Doll Lisa Rubik & Dollgru #12) Tors Mar 14, 2013 12:17 am
de er rigtig smukke elsker Scarlets pose og lange røde hår, og nadine er så smuk med hendes naturlige farver og dystre ansigt
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Nye ansigter (Dollmore Model Doll Lisa Rubik & Dollgru #12) Lør Mar 16, 2013 6:44 am
mystearica skrev:
de er rigtig smukke elsker Scarlets pose og lange røde hår, og nadine er så smuk med hendes naturlige farver og dystre ansigt
Tusind tak. ;3;
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Nye ansigter (Dollmore Model Doll Lisa Rubik & Dollgru #12) Man Mar 25, 2013 1:17 am
De er begge to blevet rigtig flotte!
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Nye ansigter (Dollmore Model Doll Lisa Rubik & Dollgru #12)
Nye ansigter (Dollmore Model Doll Lisa Rubik & Dollgru #12)