Når velkomster bliver lidt for meget (DIM Jullis, MNF Shiwoo)
+2
Zidora
Astrid
6 deltagere
Forfatter
Besked
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Når velkomster bliver lidt for meget (DIM Jullis, MNF Shiwoo) Tors Feb 12, 2009 8:33 am
YAY ~ <3 Jeg købte denne herlige dreng af helene, og iiih, hvor er jeg glad for ham ^^ <3 Han har endnu ikke sit eget tøj, så han måtte bare lige låne det første og det "bedste" (rimeligt fesent xD og nej, jeg kan ikke binde slips). Btw, så hedder han Louis og er fransk kostskoleelev ^^ Sid ville så utroligt gerne få ham til at føle sig velkommen, jeg tror desværre bare ikke, det lykkedes så god >.< Men da solen tittede frem, hjalp det vist lidt ^^
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
Zidora
Antal indlæg : 66 Age : 46 Geografisk sted : Helsinki, Finland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Når velkomster bliver lidt for meget (DIM Jullis, MNF Shiwoo) Tors Feb 12, 2009 8:46 am
Nårh, hvor er han sød. Grinede en hel del af hans meget bekymrede udtryk, mens din Shiwoo ufortrødent kravler rundt på ham
Kan også rigtig godt lide de sidste billeder, hvor han er alene og ser ud som om han langsomt tør lidt op og kaster sig ud i at lave en snebold. Synes du fanger det der med at være ny et sted ret godt.
Jeg kunne godt tænke mig at se ham med en lysere paryk, da hans øjenbryn er så lyse.
Guest Gæst
Emne: Sv: Når velkomster bliver lidt for meget (DIM Jullis, MNF Shiwoo) Tors Feb 12, 2009 8:53 am
Hvor er han dejlig, elsker hans ansigt og det udtryk han har, man får helt lyst til at grov-kramme ham ^w^ (er du lidt ked af det?) Tillykke med ham!
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Når velkomster bliver lidt for meget (DIM Jullis, MNF Shiwoo) Tors Feb 12, 2009 9:00 am
Årh, hvor er han dog dejlig =D Mange gange tillykke med ham! Elsker det billede, hvor din Shiwoo krammer ham <3 Dog synes jeg at hans wig sidder lidt for højt oppe på nogle af billederne D:
Anna
Antal indlæg : 12 Age : 30 Geografisk sted : Lyngby Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Når velkomster bliver lidt for meget (DIM Jullis, MNF Shiwoo) Fre Feb 13, 2009 3:45 am
christ, hvor er Louis sød! Rigtig mange gange tillykke ^^;
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Når velkomster bliver lidt for meget (DIM Jullis, MNF Shiwoo) Fre Feb 13, 2009 8:27 am
Yay, tak for kommentarene ^^<3
Zidora - Jeg kan godt se, hvad du mener med wig + øjenbryn xD;; Men jeg regner med, at når jeg engang har råd, så skal han have sig et nyt face-up, som passer til wiggen ^^ Chazzi - Darn, du siger noget med den wig xD Det må jeg vist tænke over til næste gang ^^;;
Helene
Antal indlæg : 201 Age : 33 Geografisk sted : Kolding Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Når velkomster bliver lidt for meget (DIM Jullis, MNF Shiwoo) Fre Feb 13, 2009 10:18 am
WAAAHH!! ;w; iihh jeg har vented på du skulle poste, billeder a ham^w^ (kommer jo næsten til at savne ham lidt nu ) hvor er det godt at se, han er blevet taget godt imod *bliver helt varm om hjærtet* selvom han ser ud til, at være lidt forviret over de nye omgivelser >w< (men sådan ser han jo altid ud ) elsker de billder, sååå deglig lyse <3
*KRAM*
Lucie Admin
Antal indlæg : 116 Age : 42 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Når velkomster bliver lidt for meget (DIM Jullis, MNF Shiwoo) Lør Feb 21, 2009 8:28 am
Aww, hvor er han kær! Det der usikre udtryk som hans faceup fremhæver, er så sødt. Tillykke med ham! Måske kan du slippe afsted med at male nye, mørke øjenbryn oven på de gamle? Med mindre at de altså skal have en helt anden form.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Når velkomster bliver lidt for meget (DIM Jullis, MNF Shiwoo)
Når velkomster bliver lidt for meget (DIM Jullis, MNF Shiwoo)