Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Just Another Day (D.I.M Jullis)

Go down 
+6
lupus-wolfy
Piratkaptajn
714
frkmm
Haruka_Kite
Astrid
10 deltagere
ForfatterBesked
Astrid

Astrid


Antal indlæg : 357
Age : 32
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

Just Another Day (D.I.M Jullis) Empty
IndlægEmne: Just Another Day (D.I.M Jullis)   Just Another Day (D.I.M Jullis) Icon_minitimeMan Maj 18, 2009 9:26 pm

Nu er det jo efterhånden længe siden, jeg sidst postede billeder, så nu måtte det være tid xD Desuden har jeg også langt fra taget nok billeder af min skønne Louis Very Happy
Der er ikke noget særligt ved disse billeder, men jeg håber, I kan lide dem alligevel ^__^ Btw, jeg prøvede at få lidt mere krop med, end jeg plejer xD ikke at det blev til noget specielt, men ja Razz

Just Another Day (D.I.M Jullis) CRW_1329
~
Just Another Day (D.I.M Jullis) CRW_1333-1
~
Just Another Day (D.I.M Jullis) CRW_1335
~
Just Another Day (D.I.M Jullis) CRW_1338
~
Just Another Day (D.I.M Jullis) CRW_1345
~
Just Another Day (D.I.M Jullis) CRW_1347
~
Just Another Day (D.I.M Jullis) CRW_1349
~
Just Another Day (D.I.M Jullis) CRW_1352
~
Just Another Day (D.I.M Jullis) CRW_1354
~
Just Another Day (D.I.M Jullis) CRW_1355


Tak for kigget ^^
Tilbage til toppen Go down
Haruka_Kite

Haruka_Kite


Antal indlæg : 245
Age : 32
Geografisk sted : Storkøbenhavn
Registration date : 29/12/08

Just Another Day (D.I.M Jullis) Empty
IndlægEmne: Sv: Just Another Day (D.I.M Jullis)   Just Another Day (D.I.M Jullis) Icon_minitimeMan Maj 18, 2009 10:21 pm

Gud hvor er han dejlig! Det er godt at se noget fra dig igen =D
Og så er billederne jo super lækre, rigtig skarpe og uden forstyrrende elementer i baggrunden. Jeg synes særlig godt om billede 5, han er rigtig sød. :3
Tilbage til toppen Go down
http://haruka-kite.deviantart.com/
frkmm

frkmm


Antal indlæg : 123
Age : 30
Geografisk sted : DK
Registration date : 04/05/09

Just Another Day (D.I.M Jullis) Empty
IndlægEmne: Sv: Just Another Day (D.I.M Jullis)   Just Another Day (D.I.M Jullis) Icon_minitimeTirs Maj 19, 2009 2:53 am

Hvor er han søøøøøøøøøøød!!! Very Happy
Hans udtryk er virkelig dejligt Very Happy
Nogle gode billeder du har taget af ham, kan specielt godt lide nummer 2 og 3 Smile
Tilbage til toppen Go down
714

714


Antal indlæg : 253
Age : 43
Geografisk sted : Uføret
Registration date : 29/12/08

Just Another Day (D.I.M Jullis) Empty
IndlægEmne: Sv: Just Another Day (D.I.M Jullis)   Just Another Day (D.I.M Jullis) Icon_minitimeOns Maj 20, 2009 2:15 am

Han er rigtig sød! 8D Kan rigtig godt lide billederne - gode poseringer, sød knægt, fin baggrund og skønt lys. Det ser meget cleant ud ... har du efterbehandlet på en eller anden måde? Very Happy Hvordan synes du han er at arbejde/posere med? Jeg kigger på en DIM msd nemlig. Smile
Tilbage til toppen Go down
Astrid

Astrid


Antal indlæg : 357
Age : 32
Geografisk sted : København
Registration date : 05/01/09

Just Another Day (D.I.M Jullis) Empty
IndlægEmne: Sv: Just Another Day (D.I.M Jullis)   Just Another Day (D.I.M Jullis) Icon_minitimeOns Maj 20, 2009 3:01 am

Tak, for de dejlige kommentarer Very Happy
714 - Der er ikke efterbehandlet det store. Billederne er taget i RAW-format (hvis du kender det xD), så jeg brugte "RAW-menuen" til at sætte farvemætningen lidt op, derudover er skyggerne gjort lidt kraftigere, og belysningen er sat ned (de var lidt overbelyste før xD heldigvis noget, der kan reddes med RAW Razz).
Umiddelbart er han dejlig at arbejde med ^^ Dog er Louis' potentiale ikke helt udnyttet, da elastikkerne er ret løse.
Tilbage til toppen Go down
Piratkaptajn

Piratkaptajn


Antal indlæg : 54
Age : 33
Geografisk sted : Vemb
Registration date : 31/12/08

Just Another Day (D.I.M Jullis) Empty
IndlægEmne: Sv: Just Another Day (D.I.M Jullis)   Just Another Day (D.I.M Jullis) Icon_minitimeOns Maj 20, 2009 8:40 am

: D ååårh han er nuttet Astrid!!!

desværre sidder hans paryk liige langt nok oppe i panden på ham : P
Men han har et dejligt udtryk, og hans outfit passer godt til ham uden at det bliver for dystert!

glæder mig til at se ham irl <3
Tilbage til toppen Go down
lupus-wolfy

lupus-wolfy


Antal indlæg : 637
Age : 35
Geografisk sted : fyn
Registration date : 28/06/09

Just Another Day (D.I.M Jullis) Empty
IndlægEmne: Sv: Just Another Day (D.I.M Jullis)   Just Another Day (D.I.M Jullis) Icon_minitimeSøn Jun 28, 2009 10:25 am

nice stil han har ^^
beklader jeg er ny her ^^"
Tilbage til toppen Go down
wolter
Moderator
wolter


Antal indlæg : 1350
Age : 29
Geografisk sted : Fyn
Registration date : 03/01/09

Just Another Day (D.I.M Jullis) Empty
IndlægEmne: Sv: Just Another Day (D.I.M Jullis)   Just Another Day (D.I.M Jullis) Icon_minitimeSøn Jun 28, 2009 10:40 am

hovsa! Jeg har slet ikke skrevet her til :O

Aww.. Hvor er han blevet fin! x'3
Dog ser det ud som om han har farvet sit hår sort Razz Og at han normalt er orange håret ^^;

Jeg er også helt vild med hans sorte tøjstil, og hans wig! ^^
Og han ser ud til at være dejlig nem at arbejde med! (noget jeg aldrig fik mulighed for at afprøve....)

Jeg kan godt lide baggrunden! Den ser så dejlig, rolig og blid ud! Dog kunne hans øjne godt ha været ændret lidt mere, så de ikke kun var drejet den ene vej..
Tilbage til toppen Go down
http://robinuwolter.weebly.com/
Miwako

Miwako


Antal indlæg : 58
Age : 34
Geografisk sted : Køge
Registration date : 31/12/08

Just Another Day (D.I.M Jullis) Empty
IndlægEmne: Sv: Just Another Day (D.I.M Jullis)   Just Another Day (D.I.M Jullis) Icon_minitimeMan Jun 29, 2009 9:26 am

Enkelt og elegant ^^

syntes det er så pæænt han er så hvid *-*
Tilbage til toppen Go down
Nerdystreak

Nerdystreak


Antal indlæg : 946
Age : 43
Geografisk sted : København
Registration date : 28/12/08

Just Another Day (D.I.M Jullis) Empty
IndlægEmne: Sv: Just Another Day (D.I.M Jullis)   Just Another Day (D.I.M Jullis) Icon_minitimeTirs Jun 30, 2009 4:45 am

Han er sød. Beskæringerne er generelt rigtig gode. Mit favorit er ét af dem, hvor man ser ham i fuld figur siddende på jorden ... nr. 5. Det er virkelig kært. :-)
Tilbage til toppen Go down
Guest
Gæst




Just Another Day (D.I.M Jullis) Empty
IndlægEmne: Sv: Just Another Day (D.I.M Jullis)   Just Another Day (D.I.M Jullis) Icon_minitimeTirs Jun 30, 2009 7:43 am

Kær, kær, kær! *stealz* bwahaha *runs away* ej, men helt ærligt, gudeskøn lille dreng er han ^^
Dejlige rolige billeder og dejligt med lidt varierede poses ^^
Tilbage til toppen Go down
Nalilou

Nalilou


Antal indlæg : 126
Age : 35
Geografisk sted : Puerto Rico
Registration date : 29/12/08

Just Another Day (D.I.M Jullis) Empty
IndlægEmne: Sv: Just Another Day (D.I.M Jullis)   Just Another Day (D.I.M Jullis) Icon_minitimeTirs Jun 30, 2009 10:05 am

he looks great <3 D.I.M needs more love! instead of their minimee's :3 I love clothes
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Just Another Day (D.I.M Jullis) Empty
IndlægEmne: Sv: Just Another Day (D.I.M Jullis)   Just Another Day (D.I.M Jullis) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Just Another Day (D.I.M Jullis)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nothing's gonna harm you (DoD H. Kirill, DIM Jullis)
» Når velkomster bliver lidt for meget (DIM Jullis, MNF Shiwoo)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: