Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Just Another Day (D.I.M Jullis) Man Maj 18, 2009 9:26 pm
Nu er det jo efterhånden længe siden, jeg sidst postede billeder, så nu måtte det være tid xD Desuden har jeg også langt fra taget nok billeder af min skønne Louis Der er ikke noget særligt ved disse billeder, men jeg håber, I kan lide dem alligevel ^__^ Btw, jeg prøvede at få lidt mere krop med, end jeg plejer xD ikke at det blev til noget specielt, men ja
~
~
~
~
~
~
~
~
~
Tak for kigget ^^
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Just Another Day (D.I.M Jullis) Man Maj 18, 2009 10:21 pm
Gud hvor er han dejlig! Det er godt at se noget fra dig igen =D Og så er billederne jo super lækre, rigtig skarpe og uden forstyrrende elementer i baggrunden. Jeg synes særlig godt om billede 5, han er rigtig sød. :3
frkmm
Antal indlæg : 123 Age : 30 Geografisk sted : DK Registration date : 04/05/09
Emne: Sv: Just Another Day (D.I.M Jullis) Tirs Maj 19, 2009 2:53 am
Hvor er han søøøøøøøøøøød!!! Hans udtryk er virkelig dejligt Nogle gode billeder du har taget af ham, kan specielt godt lide nummer 2 og 3
714
Antal indlæg : 253 Age : 43 Geografisk sted : Uføret Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Just Another Day (D.I.M Jullis) Ons Maj 20, 2009 2:15 am
Han er rigtig sød! 8D Kan rigtig godt lide billederne - gode poseringer, sød knægt, fin baggrund og skønt lys. Det ser meget cleant ud ... har du efterbehandlet på en eller anden måde? Hvordan synes du han er at arbejde/posere med? Jeg kigger på en DIM msd nemlig.
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Just Another Day (D.I.M Jullis) Ons Maj 20, 2009 3:01 am
Tak, for de dejlige kommentarer 714 - Der er ikke efterbehandlet det store. Billederne er taget i RAW-format (hvis du kender det xD), så jeg brugte "RAW-menuen" til at sætte farvemætningen lidt op, derudover er skyggerne gjort lidt kraftigere, og belysningen er sat ned (de var lidt overbelyste før xD heldigvis noget, der kan reddes med RAW ). Umiddelbart er han dejlig at arbejde med ^^ Dog er Louis' potentiale ikke helt udnyttet, da elastikkerne er ret løse.
Piratkaptajn
Antal indlæg : 54 Age : 33 Geografisk sted : Vemb Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Just Another Day (D.I.M Jullis) Ons Maj 20, 2009 8:40 am
: D ååårh han er nuttet Astrid!!!
desværre sidder hans paryk liige langt nok oppe i panden på ham : P Men han har et dejligt udtryk, og hans outfit passer godt til ham uden at det bliver for dystert!
glæder mig til at se ham irl <3
lupus-wolfy
Antal indlæg : 637 Age : 35 Geografisk sted : fyn Registration date : 28/06/09
Emne: Sv: Just Another Day (D.I.M Jullis) Søn Jun 28, 2009 10:25 am
nice stil han har ^^ beklader jeg er ny her ^^"
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Just Another Day (D.I.M Jullis) Søn Jun 28, 2009 10:40 am
hovsa! Jeg har slet ikke skrevet her til :O
Aww.. Hvor er han blevet fin! x'3 Dog ser det ud som om han har farvet sit hår sort Og at han normalt er orange håret ^^;
Jeg er også helt vild med hans sorte tøjstil, og hans wig! ^^ Og han ser ud til at være dejlig nem at arbejde med! (noget jeg aldrig fik mulighed for at afprøve....)
Jeg kan godt lide baggrunden! Den ser så dejlig, rolig og blid ud! Dog kunne hans øjne godt ha været ændret lidt mere, så de ikke kun var drejet den ene vej..
Miwako
Antal indlæg : 58 Age : 34 Geografisk sted : Køge Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Just Another Day (D.I.M Jullis) Man Jun 29, 2009 9:26 am
Enkelt og elegant ^^
syntes det er så pæænt han er så hvid *-*
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Just Another Day (D.I.M Jullis) Tirs Jun 30, 2009 4:45 am
Han er sød. Beskæringerne er generelt rigtig gode. Mit favorit er ét af dem, hvor man ser ham i fuld figur siddende på jorden ... nr. 5. Det er virkelig kært. :-)
Guest Gæst
Emne: Sv: Just Another Day (D.I.M Jullis) Tirs Jun 30, 2009 7:43 am
Kær, kær, kær! *stealz* bwahaha *runs away* ej, men helt ærligt, gudeskøn lille dreng er han ^^ Dejlige rolige billeder og dejligt med lidt varierede poses ^^
Nalilou
Antal indlæg : 126 Age : 35 Geografisk sted : Puerto Rico Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Just Another Day (D.I.M Jullis) Tirs Jun 30, 2009 10:05 am
he looks great <3 D.I.M needs more love! instead of their minimee's :3 I love clothes