Antal indlæg : 111 Age : 36 Geografisk sted : (Skifter lidt lige for tiden) Registration date : 15/06/11
Emne: A Freckle for Each Soul (Dollzone Shuang Er) Tirs Jul 23, 2013 2:23 am
Lucy en gang til, nu med faceup på, og fregner over det hele.
Ikke så meget posering, bare lige for at vise alle detaljerne i faceuppen Synes selv hun blev ret fin (når konceptet nu er en psykotisk seriemorder lukket inde på Bedlam)
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: A Freckle for Each Soul (Dollzone Shuang Er) Man Jul 29, 2013 7:17 am
Det er dejligt at se hende med faceup Hun er virkelig blevet meget mere skræmmende at se på.
Personligt synes jeg at fregnerne er blevet lige lidt for store og kraftige, men det gør hende bare mere skræmmende at se på Jeg er lidt bange for om hun slipper ud og går amok.
Akutenshi Uke
Antal indlæg : 111 Age : 36 Geografisk sted : (Skifter lidt lige for tiden) Registration date : 15/06/11
Emne: Sv: A Freckle for Each Soul (Dollzone Shuang Er) Tirs Jul 30, 2013 2:10 am
tak jeg har også selv overvejet at de blev for mørke, men kan nu meget godt lide hende på den måde hun er nu, dejlig skræmmende x'D
Dog vil jeg tage op til overvejelse at jeg skal lede efter andre materialer næste gang jeg laver en faceup med fregner
blood-devil
Antal indlæg : 107 Age : 33 Geografisk sted : århus Registration date : 23/10/11
Emne: Sv: A Freckle for Each Soul (Dollzone Shuang Er) Ons Okt 30, 2013 12:21 am
Syndes hun er virkelig dejlig at se på Især den den lidt psyko måde
Hirin
Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: A Freckle for Each Soul (Dollzone Shuang Er) Ons Okt 30, 2013 12:35 am
hun ser godt nok lidt crazy ud..dog på en god måde
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: A Freckle for Each Soul (Dollzone Shuang Er) Ons Okt 30, 2013 8:29 am
Uuuhhh hun ser i hvert fald crazy ud XD Mht. fregner er det nok også noget af det sværeste der kan laves. Især fordi de jo ikke er helt ens, hverken i størrelse samt tydelighed. >_< Har læst at man skal bruge den tyndeste pensel man kan skaffe - nok en 10/0 eller 20/0, og så duppe lidt efter med noget køkkenrulle eller lignende, for at få forskellig tydelighed. Har kun selv prøvet med en akvarelblyant, men det er svært at se, og så kan man også resikere at skrabe lidt MSC af og sådan ^^" Men synes da du er sluppen ok fra det
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: A Freckle for Each Soul (Dollzone Shuang Er) Ons Okt 30, 2013 11:32 am
Hun er da helt sikkert kuk i låget xD
Rigtig godt arbejde
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: A Freckle for Each Soul (Dollzone Shuang Er)