Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet] Man Jul 29, 2013 7:07 am
Garnet - min navnløse pige (ingen navne passer rigtig til hende), har været igennem mange stile og nu tror jeg hun er ved at være på plads. Hun er min eventyrprinsesse, og som sådan skal man jo bruge kjoler, store kjoler. Vejen til at blive Prinsessen er ikke nem, så hun skulle igennem en masse prøvelser - hårforsøg, tøjlege og udskiftning af øjne. Jeg kan vel ikke have et brugernavn som mit uden at have en prinsesse herhjemme, vel?
Først prøvede vi med noget rigtig prinsesse-hår, men det var ikke til at styre.
Så foreslog jeg en 60'er inspireret frisure, men det var ikke nok prinsesse-agtigt:
Så skiftede vi håret tilbage til hendes allerførste paryk og stylede den på ny. Øjnene stjal vi fra den ene Ruru søster, og kjolen fra den anden. Så hun mangler bare lige lidt tilbehør, men kunne hun ikke være en fin prinsesse? "
Alle billeder er taget med min tlf, da jeg kom til at glemme mit kamera et sted i Oslo. Så jeg beklager den lidt svingende kvalitet.
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet] Man Jul 29, 2013 7:49 am
Det er en rigtig spændende tur hun har været igennem. Kan rigtig godt lide slut resultatet! Synes det fungerer godt med hendes face-up. Men hun skal måske afleverer tingene tilbage igen?
Mika
Antal indlæg : 136 Age : 32 Geografisk sted : Banff, Canada Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet] Man Jul 29, 2013 4:58 pm
Oh wow! den sidste wig klaer hende virkelig godt - super classy prinsesse look (: glaeder mig til at se mere
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet] Man Jul 29, 2013 5:48 pm
Spændende at se hvor meget en dukke kan ændre look ved at skifte paryk og øjne
Hun er blevet rigtig fin!
Pallas Moderator
Antal indlæg : 345 Age : 38 Geografisk sted : Nørrebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet] Man Jul 29, 2013 10:22 pm
Hun er jo flot liggyldigt hvordan hun bliver stylet, men jeg synes også bedst om det sidste look. Hun minder mig lidt om Prinsesse Elizabeth (Sissi) af Østrig-Ungarn og hun var virkelig en prinsesse i alle ordets betydninger. http://en.wikipedia.org/wiki/Empress_Elisabeth_of_Austria
Jeariel
Antal indlæg : 43 Age : 32 Geografisk sted : Vejle Registration date : 14/10/12
Emne: Sv: Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet] Man Jul 29, 2013 11:18 pm
elsker de gyldne brune øjne og den sidste wig . hun er virkelig smuk
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet] Tirs Jul 30, 2013 11:25 pm
Selvfølgelig skal du da have en prinsesse!! Sjovt at se dine forskellige forsøg. Men ja, det sidste fungerer virkelig godt.
Mariehønen
Antal indlæg : 75 Age : 36 Geografisk sted : Århus Registration date : 30/05/11
Emne: Sv: Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet] Ons Jul 31, 2013 10:51 am
Synes også klart, at det sidste look er smukkest og mest prinsesse-agtigt. Og at det samtidig bringer det bedste frem i hendes sculpt i mine øjne. De brune øjne var dog også absolut skønne.
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet] Fre Aug 02, 2013 5:52 am
Akatsuki - Mange tak! Planen var at Ruru søstrene skulle have noget andet tøj og nogle andre øjne, så Garnet må godt beholde kjolen og øjnene. Lige nu har NS Ruru snuppet Garnets øjne.
Mika - Mange tak Jeg synes også at den sidste paryk er bedst til hende.
Jeanet Kaulitz - Mange tak Ja, det er altid sjovt at se hvor meget en dukke kan ændre sig bare med at ændre en paryk og/eller øjne
Pallas - Mange tak Ja, det kan jeg godt se. Hun har lidt det der Sissi hår. Og faktisk er Garnets paryk så lang at hun sikkert sagtens kunne konkurrere med Prinsesse Sissi.
Jeariel - Mange tak Ja, jeg elsker også farven på de brune øjne, så nu har en af mine Ruru søstre stjålet dem.
Kurisu - Ja, er det ikke lidt et krav med mit navn? Mange tak
Mariehønen - Mange tak Jeg synes også, at det sidste look klæder hende bedst
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Vejen til at blive Prinsesse [Volks SD16 Garnet]