Hele banden [SD16 Ruby, SD16 Garnet, SD16 Lorina, Yo-Tenshi Yuh, CH St Mina, ED Ruru x2, Ringdoll Zombie Sol]
+4
Akatsuki
Heceta
Kurisu
Prinsessen
8 deltagere
Forfatter
Besked
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Hele banden [SD16 Ruby, SD16 Garnet, SD16 Lorina, Yo-Tenshi Yuh, CH St Mina, ED Ruru x2, Ringdoll Zombie Sol] Man Sep 02, 2013 2:18 am
Da jeg (igen) har skiftet lidt ud i banden, så vil jeg lige lave en tråd med alle dem, der bor hos mig nu.
Marina The Pirate Queen: Volks SD16 Ruby. Stor og farlig pirat, der dog var så uforsigtig at parkere sit skib et sted og nu har glemt hvor.
Prinsessen (i mangel på et bedre navn): Volks SD16 Garnet. Fin og yndig prinsesse. Hun kan ikke gå i andet end kjoler, hvilket har skaffet hende kælenavnet The Diva!
Lydia Granger: NY! Hun er nu en Volks Lorina (SDGr Lorina på SD16 kroppen) i stedet for Elfdoll Vivien. Hun er en hippie-skov alf, der mener at blomster er det vigtigst i hele verden.
Anne Elliot / Miss Elliot: Volks Yo-Tenshi Yuh. Hun er min eneste Jane Austen inspirerede dukke, men så er hun til gengæld opkaldt efter min favorit Jane Austen hovedperson (Anne Elliot fra Persuasion).
Gelsomina Antonioni: Custom House St Mina på Volks SD16 krop. Min Italienske skønhed. Hun er opkaldt efter Gelsomina fra filmen La Strada og Michelangelo Antonioni (begge fra italiensk filmkunst).
Adella Darling Featherstone: Elfdoll Ruru på Volks SD16 kroppen. Den ene af mine søstre. Hun er fantastisk til at opfinde ting.
Sparrow Ella Featherstone: Elfdoll Ruru på Volks SD16 kroppen. Den anden af søstrene. Hun er fantastisk til at bruge alt hvad Adella opfinder, som et våben.
Hamlet: Ringdoll Zombie Sol. Stærkt inspireret af historien om Frankenstein. Han vil gerne bare være en rigtig menneske, men det er ikke så nemt når alle frygter ham og løber skrigende væk. Hans eneste og bedst ven er lille Miss Elliot.
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Hele banden [SD16 Ruby, SD16 Garnet, SD16 Lorina, Yo-Tenshi Yuh, CH St Mina, ED Ruru x2, Ringdoll Zombie Sol] Ons Sep 04, 2013 2:34 am
Whoop whoop! Sikke en fed samling du efterhånden har skrabet sammen Og virkelig fedt at der er så stor forskellighed ^^
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Hele banden [SD16 Ruby, SD16 Garnet, SD16 Lorina, Yo-Tenshi Yuh, CH St Mina, ED Ruru x2, Ringdoll Zombie Sol] Ons Sep 04, 2013 3:03 am
Det er simpelthen en fantastisk samling, så forskellige fra hinanden, og alligevel er man ikkei tvivl om hvem dukkerne tilhøre, og det er ment på en positiv måde
Især er jeg helt pjattet med Sparrow
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Hele banden [SD16 Ruby, SD16 Garnet, SD16 Lorina, Yo-Tenshi Yuh, CH St Mina, ED Ruru x2, Ringdoll Zombie Sol] Ons Sep 04, 2013 4:52 am
Din flok er så dejlig! :DElsker dem alle sammen hver især. De er så fuldendte og unikke.
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Hele banden [SD16 Ruby, SD16 Garnet, SD16 Lorina, Yo-Tenshi Yuh, CH St Mina, ED Ruru x2, Ringdoll Zombie Sol] Ons Sep 04, 2013 6:58 am
Aaaah, de er så fine alle sammen! Det er sådan en dejlig flok du har.
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Hele banden [SD16 Ruby, SD16 Garnet, SD16 Lorina, Yo-Tenshi Yuh, CH St Mina, ED Ruru x2, Ringdoll Zombie Sol] Ons Sep 04, 2013 7:02 am
SKØN flok du har dig! Det er virkelig nogle fine dukker
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: Hele banden [SD16 Ruby, SD16 Garnet, SD16 Lorina, Yo-Tenshi Yuh, CH St Mina, ED Ruru x2, Ringdoll Zombie Sol] Tors Sep 12, 2013 5:52 am
Du har bare sådan en flot samling! De er alle flotte på deres egen måde tror at ruby er min yngling <3
Hated
Antal indlæg : 5 Age : 34 Geografisk sted : Norge Registration date : 28/09/13
Emne: Sv: Hele banden [SD16 Ruby, SD16 Garnet, SD16 Lorina, Yo-Tenshi Yuh, CH St Mina, ED Ruru x2, Ringdoll Zombie Sol] Lør Sep 28, 2013 5:37 am
Helt fantastiske dukker du har
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Hele banden [SD16 Ruby, SD16 Garnet, SD16 Lorina, Yo-Tenshi Yuh, CH St Mina, ED Ruru x2, Ringdoll Zombie Sol]
Hele banden [SD16 Ruby, SD16 Garnet, SD16 Lorina, Yo-Tenshi Yuh, CH St Mina, ED Ruru x2, Ringdoll Zombie Sol]