Hjemme i Skoven [Taavi: Withdoll Rachel/DollChateau-krop]
+5
Hibari
Akatsuki
mystearica
Kurisu
Nerdystreak
9 deltagere
Forfatter
Besked
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Hjemme i Skoven [Taavi: Withdoll Rachel/DollChateau-krop] Lør Aug 17, 2013 4:51 am
Mit lille skovvæsen, Taavi, er (næsten) færdigt, og jeg tog en masse billeder af ham i naturen for noget tid siden. Så her er han i sit rette element.
Tak fordi I kiggede! Jeg håber, at I kunne lide billederne. - Og som altid er kommentarer af en hver art velkomne.
Credits: Faceup: Af mig. Paryk/øjne/sko: Forskellige ebay-forhandlere. Tøj: Af mig. Kamera: Canon DSLR EOS 500D.
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Hjemme i Skoven [Taavi: Withdoll Rachel/DollChateau-krop] Lør Aug 17, 2013 6:25 am
Rigtig fine billeder, og dejligt mange forskellige poseringer og baggrunde Han er rigtig fin, så glæder mig til at se det færdige resultat.
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Hjemme i Skoven [Taavi: Withdoll Rachel/DollChateau-krop] Tirs Aug 20, 2013 7:22 pm
Tak skal du have. Jeg brugte lang tid på at finde de rigtige baggrunde, men det var hyggeligt at være ude "på location" igen.
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Hjemme i Skoven [Taavi: Withdoll Rachel/DollChateau-krop] Tors Aug 22, 2013 1:26 am
han er blevet rigtig flot det er nogle flotte omgivelser du har fotograferet ham i
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Hjemme i Skoven [Taavi: Withdoll Rachel/DollChateau-krop] Tors Aug 22, 2013 2:16 am
Hvor er han skøn! Hele hans farvetema er så flot. Og hans face-up er super flot, hvem har malet ham? EDIT: Jeg kan lære at læse credits! I hvert fald flot face-up. Super godt gået!
Hibari
Antal indlæg : 74 Age : 30 Geografisk sted : Et lille fint slot :3 Registration date : 13/11/09
Emne: Sv: Hjemme i Skoven [Taavi: Withdoll Rachel/DollChateau-krop] Tirs Aug 27, 2013 8:05 pm
Det er nogle super gode billeder! Elsker hvordan billederne er taget, på de flereste billeder ligner det nemlig at han er normal störelse. Supper flotte billeder, har han grön hud eller er det bare omgivelserne?
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Hjemme i Skoven [Taavi: Withdoll Rachel/DollChateau-krop] Ons Aug 28, 2013 7:21 am
Virkelig nogle gode billeder og fantastiske baggrunde! Alt det grønne er dejligt naturligt at se på.
Du har en rigtig fin dreng. Han ligner en skovalf (eller som en skovalf ser ud i mit hoved).
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Hjemme i Skoven [Taavi: Withdoll Rachel/DollChateau-krop] Ons Sep 04, 2013 7:00 am
Det er nogle rigtig gode billeder, jeg er helt vild med indramningen på det andet sidste billede! Og så er din dreng så fin. ^^
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: Hjemme i Skoven [Taavi: Withdoll Rachel/DollChateau-krop] Tors Sep 12, 2013 6:03 am
Han er bare en super kær skov væsen! Og der er nogle dejlige billeder du har fået taget der! Kan i sær godt lide de 2 sidste billeder
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08