Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Taavi-teaser [Withdoll Rachel/Doll Chateau kid body-hybrid] Tirs Maj 21, 2013 6:09 am
Mit nyeste dukkeprojekt er her endelig. :3 Han hedder Taavi og har et Withdoll Rachel-hoved og en krop fra Doll Chateau.
Jeg er stadig i gang med hans tøj, så et rigtigt photoshoot må lige vente lidt. Men her er en teaser.
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Taavi-teaser [Withdoll Rachel/Doll Chateau kid body-hybrid] Tirs Maj 21, 2013 6:37 am
uhhh det er rigtig spændene han udgør en flot silluette og jeg er vild med det sidste billede hvor man kan se ansigts formen, det ser ud til at hovedet og kroppen passer godt sammen.
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Taavi-teaser [Withdoll Rachel/Doll Chateau kid body-hybrid] Søn Maj 26, 2013 1:08 am
Tak skal du have! Ja, jeg var nervøs for hovedet, men det passer nærmest perfekt. Og jeg glæder mig til at vise ham rigtigt frem. :3
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Taavi-teaser [Withdoll Rachel/Doll Chateau kid body-hybrid] Søn Maj 26, 2013 6:23 am
Rigtig spændende! Der er noget virkelig fedt ved Doll Chateaus kroppe. Glæder mig til at se ham