Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Rindoll Zombie Sol (GORE) Ons Aug 28, 2013 8:35 am
Siden Ringdoll udgav deres Zombie Sol og Frankenstein dukker, har jeg været dybt fascineret af dem, så da 714 solgte sin Zombie Sol, så sprang jeg straks til. Han var total et impulskøb, da jeg faktisk ikke ville have drenge dukker igen.
Han kom med en faceup (default, tror jeg), som jeg ikke synes var særlig skræmmende. Så jeg har brugt denne aften på at give ham en ny faceup. Han er virkelig en interessant dukke, og ret sjov at lege med.
Default Zombie!
Den nye faceup
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Rindoll Zombie Sol (GORE) Ons Aug 28, 2013 9:15 am
Nej hvor ser der bare AWSOME ud :O Han er virkelig fin :)
Pallas Moderator
Antal indlæg : 345 Age : 38 Geografisk sted : Nørrebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Rindoll Zombie Sol (GORE) Ons Aug 28, 2013 10:49 pm
Hvor er han klam
Det er altså en fed faceup. Den tidligere faceup mindede mig lidt om en smeltet voksdukket -hvilket i sig selv er uhyggeligt. Nu ligner han én som har været begravet under jorden og er kommet tilbage til overfalden. Det blå øje får ham også til at virke mere levende og nærværende og det synes jeg er skræmmende (og fedt!).
PrinceNaru
Antal indlæg : 67 Age : 28 Geografisk sted : Fyn Registration date : 10/04/11
Emne: Sv: Rindoll Zombie Sol (GORE) Ons Aug 28, 2013 11:02 pm
Wow... hold da K... Hvor er han lækker! Jeg er selv fuldstændig vild med zombier.. Hvis jeg havde pengene.. Havde jeg lavet mig egen army <3
Den face-up du har lavet, ser virkelig fed ud! Meget bedre en default. Han ligner mere et "menneske" og ser meget mere virkelig ud! Det er super godt gjort
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Rindoll Zombie Sol (GORE) Ons Aug 28, 2013 11:51 pm
Hvor er han dog uhyggelig. På den fede måde!
Super god face-up. Gør ham mere levende. (eller død? Haha) Glæder mig til at se ham i virkeligheden engang.
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Rindoll Zombie Sol (GORE) Tors Aug 29, 2013 7:55 am
Hold da op hvor er han awesome!! Og ja, din faceup har du lavet virkelig godt Elsker at du gav ham et mere realistisk øje, det add'er lige lidt creepy-faktor at han ligner mere 'et rigtigt menneske'. Må også være sjovt at arbejde med så speciel en mold ;D
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Rindoll Zombie Sol (GORE) Tors Aug 29, 2013 12:22 pm
WAH elsker den dukke!!! Var engang min drømmedukke, men bare for dyr :'(
Synes det ser SÅ fedt ud det du har lavet. EIH kan du SÅ komme til Århus, så jeg kan lege med ham
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Rindoll Zombie Sol (GORE) Man Sep 02, 2013 1:17 am
Ponpyon - Mange tak
Pallas - Haha, tak! Det var også det jeg prøvede at få ham til at ligne, så jeg er glad for at det lykkedes
PrinceNaru - Ærlig talt så hader jeg zombier. Det er det mest skræmmende i verden, synes jeg. Men alligevel så tænkte jeg "Ja da!" ved udsigten til at få ham her. Mange tak
Akatsuki - Mange tak Ja, jeg har det lidt på sammen måde - faceup skulle gerne gøre ham mere levende på en død måde.
Kurisu - Det er rigtig sjovt at arbejde med ham. Du aner ikke hvor meget blushing han har fået (og i farver jeg aldrig har brugt til blushing før). Mange tak. Faktisk havde jeg ikke overvejet de øjne til ham før, men jeg synes også de passer godt.
jeanet kaulitz - Mange tak Faktisk kan jeg overtage et kollegieværelse i Århus her midt i september...
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: Rindoll Zombie Sol (GORE) Tors Sep 12, 2013 5:56 am
Alle har sagt hvad jeg selv vil skrive så kan kun sige at han er Awesome og at jeg glæder mig til t se ham IRL! >_<
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: Rindoll Zombie Sol (GORE) Tors Jan 30, 2014 5:14 am
Hvor er den bare fed!
Det ligner fuldstændig en zombie som dem i filmene!