Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE Søn Sep 15, 2013 12:50 am
Jeg har arbejdet mere på min zombie drenge. Han er endnu ikke helt færdig - hans bukser skal have en omgang 'zombieficering' på et tidspunk (derfor kun billeder fra livet og op). Jeg er ikke helt sikker på parykken - han skal godt nok have hanekam, men jeg ved ikke om hvid er den rigtig farve. Eller også er parykken måske bare for ren til en zombie. Først ville jeg have en sort hanekam til ham, men jeg tror det bliver for mørkt. Lige nu får han i hvert fald lov til at beholde den hvide.
Zombien kommer efter dig nuuu...
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE Søn Sep 15, 2013 2:33 am
wow, han er bare sej. tøj blushing og alt er perfekt. jeg kan godt lide den hvide paryk som du siger tror jeg sort bliver for mørkt
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE Søn Sep 15, 2013 7:51 am
Han er altså bare for nice! Personligt kan jeg nu ret godt lide den kontrast den hvide wig gir ham men ja, den skal nok lidt beskidt/blodig. Syntes du har fået Zombieficeret hans trøje vildt godt!
HE~IS~F*CKING~A.W.S.O.M.E~<3 :D
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE Man Sep 16, 2013 2:45 am
Han er bare blevet SÅ fin!
Synes også den hvide wig er god til ham
Lækre billeder btw!
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE Man Sep 16, 2013 6:21 am
So cool!!
Trøjen er blevet virkelig god! Elsker det!!
Personligt synes jeg at den hvide wig med fordel kunne være en lidt mørk blond? Altså en lidt mere naturlig farve måske, fordi han netop har det 'naturlige' øje, så synes personligt det ville være nice, men det er jo ikke op til miiiig
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE Tors Sep 26, 2013 3:44 am
Du har altså fået ham til at se så mega sej ud! Tror nu også at det er bedst til ham med en lysere wig, men som du selv siger, kan det godt være at den skal være lidt mere beskidt/zombieficeret for at den passer bedre ind.
Hated
Antal indlæg : 5 Age : 34 Geografisk sted : Norge Registration date : 28/09/13
Emne: Sv: Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE Lør Sep 28, 2013 5:27 am
Utrolig kul dukke. Skulle gjerne hat en gore dukke selv, men er redd for å gå lei D:
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE Lør Sep 28, 2013 8:24 am
Han er jo for sej men det ved du jo godt selv kan kun sige at jeg er enig med de andre >_<
Rigtig gode billeder! Især den sidste! Føler virkelig han kommer efter mig og vil spise min hjerne
pandachan
Antal indlæg : 47 Age : 33 Geografisk sted : Danmark, Randers Registration date : 19/12/11
Emne: Sv: Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE Søn Okt 20, 2013 5:47 am
Han er så sej! total gennemført og meget anderledes! det kunne være fedt hvis man lavede en hel flok zombier
rocoSTAR
Antal indlæg : 64 Age : 30 Geografisk sted : Danmark, Næstved Registration date : 20/10/12
Emne: Sv: Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE Lør Nov 02, 2013 12:33 am
wow.. virkelig imponerende mod. Ö virkelig sejt. Personligt synes jeg at den hvide hanekam er ret perfect.
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE Tirs Nov 05, 2013 4:38 am
Tak for alle jeres søde ord Jeg er glad for, at I kan lide hans udseende (også selvom jeg ikke har fået gjort mere ved parykken siden).
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE Tirs Nov 05, 2013 4:53 am
Man hvor er han bare COOL!
Han er mega sej! :-) utrolig flotte zombie sår :-D
Xandorram Moderator
Antal indlæg : 296 Age : 36 Geografisk sted : Odense V Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE Tirs Nov 12, 2013 8:40 am
Han er simpelthen for sej. Hele Gore-temaet er virkelig godt lavet, til punkt og prikke. Samtidig er selve fotoredigeringen af billederne ikke overdrevne, men fremtoner stemning i hele zombie-scenariet.
He's aaaawesome
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Hamlet the Zombie [Ringdoll Zombie Sol] GORE