Antal indlæg : 47 Age : 33 Geografisk sted : Danmark, Randers Registration date : 19/12/11
Emne: Hamish julehygger med en af mine slanger :D Søn Dec 15, 2013 7:18 am
Julehyggen er begyndt hos mig, Hamish viser Buddha det nye julepynt.
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Hamish julehygger med en af mine slanger :D Tirs Dec 17, 2013 10:49 am
Uhh, jeg kan ikke så godt lide slanger, men denne her ser sød ud (måske fordi det er en lille slange og fordi den er lyserød). Hvor er det dejligt at se lidt julepynt i billedet. Jeg kommer helt i julestemning
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Hamish julehygger med en af mine slanger :D Tirs Dec 17, 2013 12:44 pm
En pink slange *_* opdagede den slet ikke til at starte med, sad bare og tænkte "hvilken slange??" XD dumme mig, så må jeg lære at bruge øjnene jo >_< Men som Prinsessen skrev, så er det smadder hyggeligt at du har lagt et julestemningsbillede op MERE JUL! Din Hamish skulle vel aldrig være en CP Shine? :3
pandachan
Antal indlæg : 47 Age : 33 Geografisk sted : Danmark, Randers Registration date : 19/12/11
Emne: Sv: Hamish julehygger med en af mine slanger :D Tirs Dec 17, 2013 7:33 pm
haha ja Buddha er min lyserøde kornsnog, har også en rød.. de er kun babyer så de er ikke blevet så store endnu >:3
Der kommer flere julebilleder, skal bare have fundet mit camera.
Kurisu han er en FairyLand FP70 Riff
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Hamish julehygger med en af mine slanger :D