Antal indlæg : 41 Age : 32 Geografisk sted : Nordjylland Registration date : 12/01/12
Emne: French Roses - Lolita-kjole fullset Fre Jan 31, 2014 5:31 am
Mange billeder! Så er I advaret
Jeg har arbejdet på en ny kjole den sidste uges tid. Jeg har gjort mig meget umage, og det (+ Facebook-distraheringer) har resulteret i, at det tog så lang tid. Men jeg er nu ret glad for resultatet, og kjolen er egentlig utroligt kær til Celeste - men den ryger altså på Etsy alligevel (når jeg får taget mig sammen til at tage ordentlige billeder).
Jeg havde hele tiden Frankrig i tankerne, da jeg syede. Jeg ved ikke helt hvorfor. Men jeg fik nok først det franske udtryk rigtigt frem, da jeg lavede halskæden med Eiffeltårnet I teknisk forstand er det ikke en kjole, men derimod en JSK (jumperskirt), som man originalt bærer en bluse indenunder. Men jeg synes nu, at kjolen står godt alene (så er den også mere sommeragtig) - og så har jeg heller ikke nogen BJD-skjorter, så det er så let xD
Jeg hader det faktum, at der ikke er et sted i lejligheden, hvor belysningen er god til afstandsbilleder. Køkkenet er det bedste sted :C
Le france~
Skørtet står rigtig flot af sig selv (der er ingen petticoat nedenunder), da den er syet af kraftig hør
Her er hårsløjfen flyttet ned under brystet, for det syntes jeg, at man skulle kunne ^^
Sløjfe close-up
Bagpå (obviously) - stadig med sløjfen om livet. Der er syet 3 trykknapper i, og hullet er stort nok til selv den mest volumiøse BJD-mås
Smykkerne/tilbehøret a part (fransk for "ved siden af")
I hope you liked what you saw ^_^
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: French Roses - Lolita-kjole fullset Fre Jan 31, 2014 5:51 am
Hold da op, det ser godt ud! o: Alle detajlerne er super fine! Og det klæder din pige godt.
pandachan
Antal indlæg : 47 Age : 33 Geografisk sted : Danmark, Randers Registration date : 19/12/11
Emne: Sv: French Roses - Lolita-kjole fullset Fre Jan 31, 2014 8:09 am
hvor er den sød! hvad hedder du på etsy? så kan du score dig en følger
Littie
Antal indlæg : 41 Age : 32 Geografisk sted : Nordjylland Registration date : 12/01/12
Emne: Sv: French Roses - Lolita-kjole fullset Fre Jan 31, 2014 8:20 am
pandachan skrev:
hvor er den sød! hvad hedder du på etsy? så kan du score dig en følger
Tak MangaAnimeLover hedder både min bruger og min shop. Shoppen er tom lige nu, men du er meget velkommen til at følge mig ^^
pandachan
Antal indlæg : 47 Age : 33 Geografisk sted : Danmark, Randers Registration date : 19/12/11
Emne: Sv: French Roses - Lolita-kjole fullset Lør Feb 01, 2014 12:12 am
du har fået dig en følger <3
Anori
Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: French Roses - Lolita-kjole fullset Søn Mar 09, 2014 1:21 am
Åh nej hvor er den sej! Hvor er du dygtig
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: French Roses - Lolita-kjole fullset Søn Mar 09, 2014 10:05 am
Hvorfor har jeg ikke set den her tråd noget før? Wow! Sikke skills! Er helt vild med at man kan sætte sløjfen 'hvor man vil'.
Pallas Moderator
Antal indlæg : 345 Age : 38 Geografisk sted : Nørrebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: French Roses - Lolita-kjole fullset Ons Mar 12, 2014 8:53 am
Ligesom Kurisu forstår jeg ikke helt, hvordan jeg har kunne overse tråden??
Men, det er en virkelig sød kjole. Mønsteret på stoffet er virkelig kønt og selv om det egentlig er ret stort, så passer det rigtig godt til kjolen. Jeg har altid selv utrolig svært ved, at finde stof med mønstre i det rigtige størrelsesforhold.
Littie
Emne: Sv: French Roses - Lolita-kjole fullset Tors Mar 13, 2014 7:39 am
Tak for de søde kommentarer
Pallas: Det er også ret svært at finde patterns/prints, der ikke er for store. Jeg tjekker også altid størrelsesforholdet som det første. Men lige med dette stof syntes jeg, det gik an - men også kun lige akkurat