Antal indlæg : 264 Age : 33 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 03/01/09
Emne: Resin matches søges - Doll Chateau Man Maj 26, 2014 9:03 am
Hej alle sammen
Efter en hyggelig dag med nogle dejlige piger har jeg endnu engang fået vækket lysten til at bevæge mig ud i hobbien igen. - Jeg søger derfor Resin Matches på Doll Chateau dukkernes Normal og/el. White skin. Ikke fordi hovederne ikke er smukke, men det er primært kroppen der fænger, så ville gerne have lidt flere valgmuligheder for hovedet.
Pfh. Tak!
PotatoMash
Antal indlæg : 235 Age : 30 Geografisk sted : Jylland Registration date : 29/03/12
Emne: Sv: Resin matches søges - Doll Chateau Man Maj 26, 2014 9:18 am
Hej! Jeg er meget sikker på at Dollzone og Doll chateau bruger stort set samme resin, eftersom de er søster-firmaer og deler nogle af deres kunstnere
Miki
Antal indlæg : 264 Age : 33 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Resin matches søges - Doll Chateau Man Maj 26, 2014 9:21 am
PotatoMash skrev:
Hej! Jeg er meget sikker på at Dollzone og Doll chateau bruger stort set samme resin, eftersom de er søster-firmaer og deler nogle af deres kunstnere
Tusind tak for svaret! Vil helt klart se nærmere på det, DZ har virkelig udviklet deres molds meget gennem tiden! ^__^
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Du kan få en invitation fra en af admins'ne har jeg læst. ^^ Og ellers må du få en til at invitere dig. Jeg gør det gerne hvis det er, bare PM mig med din email adresse.