Antal indlæg : 92 Age : 37 Geografisk sted : Lille Skensved Registration date : 29/12/08
Emne: Resin matches Tirs Feb 24, 2009 1:45 am
Nu blev der jo spurgt om en bestemt resin match i en anden tråd, også kom jeg til at tænke på at vi måske kunne, ligesom på det gamle forum, lave en hel tråd, hvor man viser de resin matches man nu kan komme i nærheden af. Også kan vi f.eks. give matchen mellem 1-5 stjerner, alt efter hvor god man synes den er.
* Forfærdelig match * * Dårlig match * * * Ville fungere med en del blushings arbejde (Nogenlunde match) * * * * Ville fungere med lidt blushings arbejde (God match) * * * * * Perfekt match.
Det skal også lige nævnes, at stort set alle dukke virksomheders resin varierer MEGET. Så bare fordi det matcher godt i denne tråd, så kan man jo godt være uheldig, at få noget der ikke matcher perfekt alligevel. Denne tråd skal gælde som en vejledning.
Jeg lægger ud
4 på et billede
Her ser vi som sagt en Ældre DoD (fra dengang de lavede lys resin), En leeke, en ældre CP (3 år) & en nyere DoD hvor de har gjort resinen mere pink. Alle er NS. Og det eneste jeg kan sige er at ingen matcher hinanden overhovedet x____x Match point: *
https://2img.net/h/i72.photobucket.com/albums/i182/Katia87/DSC_0009-3.jpg Leeke (1 år) og B&G (et par måneder). Matchen ligger lidt op af hinanden, men B&G er mere gul end Leeke'en, men tror godt at dette ville fungere hvis man kastede sig ud i et blushing projekt, inden man satte dem sammen Match point: * * * *
Guest Gæst
Emne: Sv: Resin matches Fre Jan 15, 2010 6:29 am
Tænkte at i stedet for at oprette en ny tråd kunne jeg lige så godt spørge her.
Jeg ville bare vide om der er nogen der har billeder af en DIM WS krop sammen med en Minimee WS krop? Ville bare se/vide om der er stor forskel på disse to kroppe da jeg står og skal bruge en krop lige netop derfra. Nogen der kan hjælpe?
manda
Antal indlæg : 118 Age : 33 Geografisk sted : Roskilde, Danmark Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: Resin matches Fre Feb 12, 2010 7:41 am
Nogen der har sammenligningsfotos af Luts normal skin og Dollzone normal pink/normal yellow skin? n_n
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Emne: Sv: Resin matches Søn Feb 28, 2010 11:28 pm
Det her er en super god idé! Jeg skrabede endelig en masse dukker sammen og tog billeder af indersiden af deres headcaps (eftersom jeg regner med, det er der, farven holder sig bedst). Tak til Kinu og Lucie for lån af dukker og hjælp med at huske årstal. Der er et par, jeg er lidt usikker på, eftersom de er købt brugt, men det passer i hvert fald nogenlunde.
Antal indlæg : 448 Age : 38 Geografisk sted : Vejle Registration date : 16/11/09
Emne: Sv: Resin matches Lør Mar 13, 2010 3:08 am
Vil lige høre hvordan DOC normal skid passer med Resin soul normal skid - da jeg stærkt overvejer at købe en ny krop til min pige, men vil gerne se hvordan det passer først
Hjælp??
Guest Gæst
Emne: Sv: Resin matches Lør Jul 31, 2010 2:36 am
Ville bare lige tilføje at Resinsouls NS er perfect match til LumeDol
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Resin matches Tors Aug 05, 2010 9:28 pm
2008: Dolkot Leaf white skin matchede perfect med Migidoll Ryu white skin. Dolkot Leaf matchede perfect volks white skin SD13G (ved ikke hvor gammel den krop var). Og Migidoll sælger deres hover som matchende til volks.
Antal indlæg : 404 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 09/02/10
Emne: Sv: Resin matches Fre Aug 06, 2010 2:21 am
Nogen der ved hvad match Dikadoll White skin matcher med? ^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: Resin matches Fre Aug 06, 2010 3:44 am
Marha: Dikadoll og dollfamily skulle passe ret godt sammen
Opiya
Antal indlæg : 146 Age : 34 Geografisk sted : Køge, Sjælland, Danmark Registration date : 29/01/10
Emne: Sv: Resin matches Tors Okt 07, 2010 10:09 am
Nogen der ved hvilken NS en Elfdoll NS ville passe godt sammen med?
Guest Gæst
Emne: Sv: Resin matches Søn Okt 31, 2010 12:24 pm
Ville høre om der var nogen der kunne fortælle mig resin match mellem DIM NS og DZ NS? Står og vil bestille et hovede hjem fra DIM og er temmeligt lun på SD kroppene fra DZ, nogen der kan hjælpe?
Har fundet ud af det
mellaney
Antal indlæg : 169 Age : 32 Geografisk sted : Odense Registration date : 04/04/09
Emne: Sv: Resin matches Fre Feb 18, 2011 3:49 am
Jeg ville lige hører hvilke matcher med sooms NS??
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Resin matches Tors Maj 17, 2012 9:42 pm
Jeg tog disse to billeder for en på facebook, så jeg tænkte at jeg jo lige så godt kunne dele dem her også.
Det er et Volks Shizu hoved (2009) på en Peakswood pige krop (2010). Resin matchen er meget tæt. Det er ikke perfect, men en lille smule blushing i hovedet skulle kunne gøre det! Størrelsen er dog helt hen i vejret. Selvom de begge er SD-størrelse, så virker hovedet bare alt, alt for stort.