Antal indlæg : 136 Age : 32 Geografisk sted : Banff, Canada Registration date : 02/01/09
Emne: Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir Tirs Jul 08, 2014 10:44 pm
Det er ved at være et par år siden jeg har været aktiv her på resingarden efter jeg solgte alt jeg havde (alt... av lad vær med det medmindre i er 100% sikre og) men det har også været godt og få en helt ny start er glad for at være tilbage.
Er endelig kommet hjem igen og taget lidt øjne og wigs med fra Japan, havde desværre ikke råd til en krop ;A; buhu.. Me want me some bodies TTATT~~ (not creepy at all)
suk.. men nu er jeg hjemme igen og nu skal der bare spares op +_+ kender I ikke det at man har købt masser af fint tøj..og så har man ikke penge til en krop.. ups kan simpelthen ikke vente med at tage lidt billeder så her er et par "headshots" yaaay
Rin
Yuki med orange hår? O.o
Dante med hans nye wig
Dante med den gamle wig :O uuuh
Yuki med hans awesome rødbrune krølle wig som jeg har ønsket mig i flere år yaaay
Sidst rettet af Mika Ons Jul 09, 2014 10:15 pm, rettet 1 gang
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir Tirs Jul 08, 2014 11:56 pm
det er nogle gode molds du har valgt, det er nogle fede wigs kan godt forstå du er lidt utålmodig efter kroppe, har du bestem mærke for kroppende
Mika
Antal indlæg : 136 Age : 32 Geografisk sted : Banff, Canada Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir Ons Jul 09, 2014 12:11 am
mystearica - takker har også været meget længe om at bestemme mig ^^ ang kroppe så har jeg lige pt ikke sat mig efter et bestemt mærke men mit næste køb bliver nok en Theo doll fra dollmore. Elsker simpelthen den mold Kroppen er ikke lige det jeg havde ønsket mig mest, men man kan ikke købe hovedet for sig selv ^^
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir Ons Jul 09, 2014 1:00 am
sjovt havde regnet med at du ville få en krop hjem først men har lige set theo, han er faktisk rigtig skøn <3 har ikke noget imod hans krop, men er ikke kræsen på det punkt, så længe de poserer ok
Hirin
Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir Ons Jul 09, 2014 11:01 pm
De er allesammen rigtig kønne og glæder mig til at se mere til dem, specielt når de har fået kroppe
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir Tors Jul 10, 2014 8:32 am
De er bare super fine
Mmm vild med den rødbrune wig også
Glæder mig til at se dem helt færdige
PukingRainbows
Antal indlæg : 16 Age : 28 Geografisk sted : Fyn Registration date : 24/04/14
Emne: Sv: Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir Tors Jul 10, 2014 11:54 pm
Velkommen tilbage! Jeg har undret mig over hvor du var blevet af :3 Synes ikke jeg så så meget til dig, efter vi havde snakket lidt til mit første meet mange år siden
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir Ons Jul 23, 2014 5:13 am
De er alle tre bare super skønne. Virkelig lækre face-ups de har! Håber vi kommer til at se meget meget mere til dem, når de har fået kroppe.
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Leeke Chris, Migidoll, Ryu og Mir Ons Jul 23, 2014 6:39 am
En trio af super lækre fyre du der har dig. Glæder mig også til at se mere til dem og se, hvilke kroppe du sætter dem på