Antal indlæg : 136 Age : 32 Geografisk sted : Banff, Canada Registration date : 02/01/09
Emne: Home again (Leeke Chris) Fre Apr 19, 2013 10:47 pm
Så er jeg tilbage igen Havde for et års tid siden lidt opgivet hobbyen da mine dukker aldrig blev som jeg ville have dem. Men nu er jeg tilbage og jeg er rigtig glad for at have fundet lysten til denne dejlige hobby igen. Er lige kommet hjem efter et halvt år i Canada og smutter derover igen om et par uger, så jeg kommer ikke til at lægge mange billeder op lige med det samme men helt væk er jeg altså ikke!
Så nu starter jeg forfra, og jeg håber i vil byde min nye dejlige dreng Dante velkommen selvom han desværre ikke har en krop endnu.
Tak for kigget
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Home again (Leeke Chris) Lør Apr 20, 2013 6:47 am
Det er godt nok lang tid siden, jeg sidst har set nogle af dine dukker.
Jeg kan rigtig godt lide hans faceup! Den ser dejlig lys ud og passer godt med hans paryk. Jeg glæder mig til at se mere til ham, når du en gang får ham en krop Tager du ham med til Canada eller får han lov til at vente herhjemme på dig?
Jeg håber du nyder din tid i Canada! Jeg har selv kun været omkring Toronto, men det jeg så af Canada var skønt.
Mika
Antal indlæg : 136 Age : 32 Geografisk sted : Banff, Canada Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Home again (Leeke Chris) Lør Apr 20, 2013 7:50 am
Prinsessen - Det føles også som meget længe siden sidst jeg postede billeder herinde. Har længe holdt øje med alle dukkesiderne men uden rigtig at være overbevist indtil jeg stødte på denne fyr! kunne ikke stå for fristelsen men havde desværre ikke penge til kroppen. Tager Ham nok ikke med til Canada, da jeg for det meste bare skal arbejde i Banff men har i det mindste penge til en krop og måske mere når jeg kommer hjem igen : )
MorbidNeeds
Antal indlæg : 185 Age : 39 Geografisk sted : Sydfyn Registration date : 29/12/10
Emne: Sv: Home again (Leeke Chris) Lør Apr 20, 2013 8:13 am
Hvor er han bare flot! Velkommen tilbage!
Mika
Emne: Sv: Home again (Leeke Chris) Søn Apr 21, 2013 1:17 am
Morbidneeds - tusind tak! : ) er glad for at være her
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Home again (Leeke Chris) Søn Apr 21, 2013 5:20 am
Aw, han er bare super smuk! Det er skønt at se dine dejlige billeder igen. ^^
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Home again (Leeke Chris) Man Apr 22, 2013 8:06 am
Virkelig lækker fyr! Det lyder fedt med Canada. Krydser fingre for at du kan få det du vil have når du kommer tilbage Det er altså også federe når man ikke behøver vente flere år på at færdiggøre sine dukker ^^"
God tur
Mika
Emne: Sv: Home again (Leeke Chris) Tirs Apr 23, 2013 8:02 am
Chazzi & Kurisu - Mange tak, det er godt at være igang igen og ved lidt mere hvad jeg går efter denne gang.. forhåbentlig! ; )