Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Hvor henter i jeres inspiration til shoots?

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Miki

Miki


Antal indlæg : 264
Age : 33
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 03/01/09

Hvor henter i jeres inspiration til shoots?  Empty
IndlægEmne: Hvor henter i jeres inspiration til shoots?    Hvor henter i jeres inspiration til shoots?  Icon_minitimeMan Jul 21, 2014 12:17 am

Og vi snakker photosessions, ikke photostories, da jeg går meget stærkt ud fra, at disse er bygget på dukkernes karaktere ^__^

Men ser i en scene i en film?
Et billede et eller andet sted?
Har i en følelse i bare MÅ ud med?

Eller hvad kan inspirere jer?
Tilbage til toppen Go down
Pallas
Moderator
Pallas


Antal indlæg : 345
Age : 38
Geografisk sted : Nørrebro
Registration date : 29/12/08

Hvor henter i jeres inspiration til shoots?  Empty
IndlægEmne: Sv: Hvor henter i jeres inspiration til shoots?    Hvor henter i jeres inspiration til shoots?  Icon_minitimeMan Jul 21, 2014 7:45 am

Mine dukker har ikke karakterer, som mange af I andres dukker har.
De har et navn og en overordnet stil og stemning. Ved nogle af mine dukker har jeg også en ide om cirka hvor gamle de er, men kun cirka. Derfor kan alt i princippet inspirere mig. Nu syr jeg meget historisk tøj, både til mig selv og dukkerne, så mange gange er det tøjet som afgør hvordan photoshootet ser ud. Andre gange kan det være en speciel fototeknik, som jeg gerne vil afprøve. Resin Apertures udfordringer på Deviantart har inspireret mig mange gange.
Nogle gange er det faktisk bare lyset -en solnedgang eller et andet tidspunkt hvor lyset bare er "rigtigt".
Tilbage til toppen Go down
 
Hvor henter i jeres inspiration til shoots?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Inspiration
» Inspiration~ [Supia Rosy hybrid (+ Souldoll Kanguk)]
» Jeres yndlingsbilled!
» Har jeres dukkesmag ændret sig?
» Vis jeres dukke-værelser :D

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Fotografi - tips og spørgsmål-
Gå til: