Nogle få billeder af Sienna og Dalan [Iplehouse nYID Bibiane & Volks SDGr Tae]
5 deltagere
Forfatter
Besked
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Nogle få billeder af Sienna og Dalan [Iplehouse nYID Bibiane & Volks SDGr Tae] Tors Jul 24, 2014 7:48 am
I dag modtog jeg mere tøj til Sienna og Dalan fra Iplehouse.
Sienna (Iplehouse nYID Bibiane) mangler stadig sin rigtige paryk. Siennas bluse var originalt helt papir-hvid, men den har jeg farvet, så den passer bedre ind i temaet.
Dalan (Volks SDGr Tae) mangler sko, paryk, faceup og øjne.
Antal indlæg : 264 Age : 33 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 03/01/09
Emne: Sv: Nogle få billeder af Sienna og Dalan [Iplehouse nYID Bibiane & Volks SDGr Tae] Tors Jul 24, 2014 8:17 pm
Soooo so so gorgeous, elsker virkelig dine valg af familiemedlemmer, de passer så fantastisk flot til hinanden og er alligevel så forskellige.
Kunne være rigtig fedt med et Pirat shoot ved vandet med dem!
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Nogle få billeder af Sienna og Dalan [Iplehouse nYID Bibiane & Volks SDGr Tae] Tors Jul 24, 2014 8:48 pm
Pirater!!
Arr de er mighty fine!! Deres tøj passer vildt godt sammen. Farvede du Siennas bluse i te? Det er altid så interessant at se ejer billeder af Tae
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 38 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Nogle få billeder af Sienna og Dalan [Iplehouse nYID Bibiane & Volks SDGr Tae] Fre Jul 25, 2014 1:49 am
Uh nogle VILDT flotte outfits
Dejlige begge to
Hvilket hår skal Dalan så have?
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Nogle få billeder af Sienna og Dalan [Iplehouse nYID Bibiane & Volks SDGr Tae] Fre Jul 25, 2014 8:22 am
Miki - Mange tak Og ja, det kunne være en rigtig god ide! Det kunne være super sjovt at tage billeder ved vandet.
Kurisu - Mange tak Ja, Siennas bluse er farvet i te (nu dufter hun/tøjet så dejligt af Chai haha).
Jeanet Kaulitz - Tak! Jeg er også selv vilde med dem. Det er meningen at Dalan skal have mørkt (lige som denne her paryk) men så ellers bare med krøller.
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Nogle få billeder af Sienna og Dalan [Iplehouse nYID Bibiane & Volks SDGr Tae] Lør Jul 26, 2014 2:01 am
Uh, du modtog Bliss' fullset tøj! Dalan ser super godt ud i det sæt. Dine piger er bare så skønne. Glæder mig til at se, når de har fået deres rigtige wigs.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Nogle få billeder af Sienna og Dalan [Iplehouse nYID Bibiane & Volks SDGr Tae]
Nogle få billeder af Sienna og Dalan [Iplehouse nYID Bibiane & Volks SDGr Tae]