Jeg vil lige vise nogle af mine nye dukker frem. Det er ikke de bedste billeder, men jeg vil lige vise dem alligevel.
Jeg besluttede mig for at anskaffe en tvillingebror til Marina (Volks SD16 Ruby). Både hoved og krop kom hurtigt og nemt frem.
Marius er et Volks Ruby hoved på en Ringdoll RGM-4 krop. Her er et billede af bror og søster sammen:
Jeg gav Marius en ny faceup og body blushing, men faceuppen blev desværre ikke så god (det der irriterer mig mest er øjenbrynene. Hvorfor skal øjenbryn være så svære?), men jeg synes body blushingen blev fin. En dag må jeg lave hans faceup om, men der går lige lidt tid før jeg har tid til det. Marina skal også have en ny faceup, så det kan være at jeg laver faceups på dem begge samtidig.
Som Kurisu har vist, så har jeg fået mit Iplehouse Skull Crow hoved også. Jeg var ikke særlig imponeret over den blushing han kom med, så jeg har blushing en ordentlig masse sort ind i hovedet, så nu synes jeg at han er meget bedre. Han kunne dog stadig tage en del mere sort, synes jeg. Her er han på Marius' krop: