*Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice]
+3
Ponpyon
mystearica
Kurisu
7 deltagere
Forfatter
Besked
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: *Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Man Aug 11, 2014 1:16 am
For at fejre, at min lille dames ejer endelig har fået nosset sig sammen til at lave hendes faceup, smider jeg lige nogle af de billeder op jeg har taget i dag. >'
Og så det billede jeg har deltaget i konkurrencen med:
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: *Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Man Aug 11, 2014 1:52 am
hvor er hun kær elsker den kjole, den er så fin og piget<3 god kontrast til hugtænderne og bide mærkerne. elsker den blanding af cute og creepy dine billeder er så utrolig gode ville selv gerne kunne tage sådan nogle
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: *Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Man Aug 11, 2014 4:47 am
nice job søs! Kan ikke vente til at se når du får lavet mine tinies (skal nok lige lave nogle sketches I løbet af måneden, nu haster det jo ikke med at de bliver færdige før November XD) syntes du har formået at få læberne lavet så hygtænderne bliver mere fremhævet~<3 det eneste minimale "kritik", ville være jeg syntes at bidemærkerne måske er lidt for lyse, og at det kunne være fedt med lidt dryppende blod...
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: *Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Man Aug 11, 2014 5:44 am
@mystearica: Tusind tak! :'3 Kjolen tilhører faktisk en af Ponpyons tinier, men jeg lånte den (uden at spørge) på groveste vis til shootet. XD Er helt enig med dig i, at cute og creepy er en fed blanding ;D Mht. billederne er jeg stadig meget ny i det, men synes jeg har lært en del fra DoA omkring fotografering og at jeg i dette shoot virkelig har rykket mig ^^ Så vil klart anbefale dig at kigge forbi DoA og deres afdeling omkring fotografi.
@Ponpyon: TAK! ;D Ja, har forhåbentligt fået blod på tanden nu, men ja, du må da meget gerne sende nogle skitser - om ikke andet bare nogle farvevalg eller et tema XD Mens du er i Köln, hygger jeg mig med din tiny piges kjole muhahaha >' Håber det er OK jeg lånte den x3 Er glad for at du synes tænderne er blevet gode - de gav mig også ret mange grå hår XD Mht. bidemærkerne er de blevet blushet med en lilla, for at få dem til at ligne et sår lidt mere - men man kan ikke så godt se det på billederne. Desuden blev MSC'en mærkelig da jeg gik i gang med torsoen, så bidemærkerne skal alligevel males om snart. Men så har jeg da en idé til måske at lave dem lidt mere drabelige >;D
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: *Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Man Aug 11, 2014 6:00 am
har skam læst en masse på doa ^^ er bare en idiot til at finde gode bagrunde og plads i lejligheden til billeder, syntyes det er lettetst at finde til tinies som din <3 da de ikke fylder så meget
Kurisu Moderator
Emne: Sv: *Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Man Aug 11, 2014 6:28 am
@mystearica: Jeg købt min backdrop på Taobao. Der kunne man vælge hvilken størrelse man ville have dem i. Jeg har en backdrop der også sagtens kan bruges til SD-størrelsen. ^^ Og jeg klistrede den her backdrop på min dør i mit værelse og på gulvet, så det lavede en ret vinkel, og så fik damen ellers lov til at stå der og posere, og det tror jeg egentlig sagtens ville fungere med store dukker også. Man skal selvfølgelig lige have plads til at sidde lidt fra døren og tage billeder, men det lykkedes selv på mit lille værelse ;D Jeg er i hvert fald blevet stor fan af backdrops - de er lidt sjovere at arbejde med end lagenet i ens seng eller en kedelig væg ^^ (Og så koster de kun en 20'er eller sådan noget stykket på Taobao!)
mystearica
Emne: Sv: *Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Man Aug 11, 2014 6:33 am
cool, bruger selv farvet carton eller mønster papir som backdrop,
PotatoMash
Antal indlæg : 235 Age : 30 Geografisk sted : Jylland Registration date : 29/03/12
Emne: Sv: *Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Man Aug 11, 2014 6:57 am
Rigtig søde billeder, og en dejlig backdrop! Det ser rigtigt godt ud med en grå lille vampyr i pinke omgivelser xD Face uppen er også rigtig skøn, det har du gjort mega godt!
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: *Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Man Aug 11, 2014 7:07 am
Hun er blevet rigtig fin! Det er nogle virkelig gode billeder og lille Alice er så dejlig!
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: *Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Man Aug 11, 2014 9:55 am
det med lån af kjolen er helt okay :) btw, har langt nogle msc bøtter til side hjemme, som jeg håber de gamle husker at tage med over til dig, og ellers kan du selv tage dem med når du tager tilbage til kbh efter den kommende weekend.
Anori
Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: *Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Man Aug 11, 2014 6:17 pm
Ej hvor er hun simpelthen fin <3 Elsker backdroppen og kombinationen af det lidt mere dystre og pink!
Kurisu Moderator
Emne: Sv: *Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Tirs Aug 12, 2014 5:14 am
@mystearica: God idé! Det er også nemmere at få fat på
@PotatoMash: Tusind tak. Er jeg glad for at høre :'D
@Prinsessen: TAK!! <3
@Ponpyon: Sweet! Mere MSC XD
@Anori: Mange, mange tak! Har en hvid kjole på vej til hende, men nu tror jeg også jeg må til at investere i lidt pink tøj til damen ;D
Chazzi
Antal indlæg : 680 Age : 35 Geografisk sted : Aarhus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: *Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Tirs Aug 12, 2014 10:31 pm
Hvor er hun bare kær! Jeg elsker kombinationen af grå skin colour og lyserødt tøj. xD Og hendes face-up er bare super fin!
Kurisu Moderator
Emne: Sv: *Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice] Ons Aug 13, 2014 6:41 am
Tusind tak Chazzi <3
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: *Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice]
*Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice]