Antal indlæg : 40 Age : 31 Geografisk sted : jylland Registration date : 13/11/12
Emne: Kæledyr! :3 stor boks åbning Tors Aug 28, 2014 3:16 am
Så for nogle måneders tid siden bestilte min søster og jeg nogle små bjd kæledyr igennem taobaotrends :3
og de er her endelig, uden at komme i tolden endda!
onwards to pictures!
To store bokse what could be in them? xD
Mindste kasse først
(alle de små kasser er det samme så gad ikke tage et billede af hver eneste af dem).
alt det indpakning! ( er virkelig imponeret over hvor godt de var pakket ind, plus point til tbt for det) ¨
pretty pretty box(s) <3
argh ødelagt kasse
første kasse åbnes! dun dun dunnnnn
også god pakning indeni
den første viser sig at være en af min søsters <3 en sovende kanin
certifikat
blev lidt ivrig så min "store" kanin ligger ikke i indpakningen
næste levende billede! et æg?
nurh, hamster!
Alle de andre små kom også i æg :3 sort ninus
certifikat med ekstra elastik og små blad øre?
sort misser <3
de har endda lavet mås på kattene xD
ekstra elastik og misse haler <3
hvid misse
og sidst men ikke mindst en hvid kanin
gruppe billede!
tak for kigget
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Kæledyr! :3 stor boks åbning Tors Aug 28, 2014 5:52 am
Fedt! De er da ellers kun til at få fingre i på bestemte tidspunkter hvis jeg husker korrekt? Så cute!! Og så mange *____*~<3
NeighborsGirl
Antal indlæg : 40 Age : 31 Geografisk sted : jylland Registration date : 13/11/12
Emne: Sv: Kæledyr! :3 stor boks åbning Tors Aug 28, 2014 6:45 am
yeah første gang jeg prøvede at bestille var tbt lidt langsomme (deres gamle system) så missede dem D: fast forward et år og her er de <3
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Kæledyr! :3 stor boks åbning Tors Aug 28, 2014 8:39 am
Damn, så du måtte vente et helt år? :O wow!
Men så fedt at du kunne købe dem nu, de er ret hippe på FB XD Hvilket er ret forståeligt, for de er bare über cute :3 Så tillykke med dine nye kæledyr ;D
Anori
Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Kæledyr! :3 stor boks åbning Tors Aug 28, 2014 7:25 pm
Ih, hvor er de fine! >v< glæder mig til at se hvordan de bliver efter at blive malet og sådan!
NeighborsGirl
Emne: Sv: Kæledyr! :3 stor boks åbning Tors Aug 28, 2014 8:55 pm
ahh tusind tak <3
er faktisk igang med at male nogle af dem lige nu :3 (men det bliver kun nogle af dem, da jeg skal have købt noget mere spray :/
NeighborsGirl
Emne: Sv: Kæledyr! :3 stor boks åbning Fre Aug 29, 2014 4:52 am
så er de blevet blushet og malet, den hvide maling har dog ikke villet tørre ordentligt , så det skal laves om når jeg har penge til at købe ny maling og spray :3
Kia
Antal indlæg : 154 Age : 30 Geografisk sted : Viborg Registration date : 27/10/14
Emne: Sv: Kæledyr! :3 stor boks åbning Lør Nov 29, 2014 11:23 pm
Ok, det er godt nok ved at være et par måneder siden du postede, men har gået herind flere gange for at se på de små nuttede skabninger, og nu kunne jeg ikke dy mig at lave en kommentar.. ;w; De er så skønne! Og mig som er kæmpe hamster fan fik næsten hjertestop af den søde lille gnaver. De er så kære og håber stadig du er glad for dem. Post endelig flere billeder! Jeg vil hvert fald gerne se mere til dem.