ser vildt interessant ud, da leddende ser mere realistiske ud når de er bøjet. er spændt på at se resultatet af den første ordre, det er dog ikke lige min type dukke - men det kan være der kommer en senere
hvad syntes i?
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Pulkidoll - splinter nyt firma/artist Lør Sep 27, 2014 3:51 am
Det er virkelig interessant, og jeg kan faktisk godt lide de fleste af hovederne. Jeg tror, jeg lader være, for jeg har nogle andre planer lige her i september/oktober.
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Pulkidoll - splinter nyt firma/artist Lør Sep 27, 2014 4:14 am
Cool projekt. Det er nogle ret nice joints. Det er dog heller ikke lige nogle jeg sådan står og mangler. Synes egentlig lidt det spændende ryger af, hvis dukken ikke er håndskulptureret ^^" Men fedt at hun har kunne udtænke nogle joints der ser så smooth ud!
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Pulkidoll - splinter nyt firma/artist Lør Sep 27, 2014 6:22 am
men en anden ting der måske vil tiltrække mange er, muligheden for at få den produceret i næsten hvilken som helst farve.
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Pulkidoll - splinter nyt firma/artist Lør Sep 27, 2014 7:15 am
Hvordan det? Man plejer at skulle få dem støbt i et vist antal før støbefirmaerne vil det. Eller vil den være printet, for så er den jo faktisk off-topic mange steder
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Pulkidoll - splinter nyt firma/artist Søn Sep 28, 2014 11:00 am
under ordre i menuen foroven kan man se dukken og vælge farve. Men som jeg har forstået det, bliver den støbt i resin. Det er vist kun selve den prototype der skal bruges til at lave støbe formen der er printet.