Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Pulkidoll - splinter nyt firma/artist

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Pulkidoll - splinter nyt firma/artist Empty
IndlægEmne: Pulkidoll - splinter nyt firma/artist   Pulkidoll - splinter nyt firma/artist Icon_minitimeLør Sep 27, 2014 12:14 am

http://pulkidoll.com/info.html

ser vildt interessant ud, da leddende ser mere realistiske ud når de er bøjet. er spændt på at se resultatet af den første ordre,
det er dog ikke lige min type dukke - men det kan være der kommer en senere

hvad syntes i?
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Pulkidoll - splinter nyt firma/artist Empty
IndlægEmne: Sv: Pulkidoll - splinter nyt firma/artist   Pulkidoll - splinter nyt firma/artist Icon_minitimeLør Sep 27, 2014 3:51 am

Det er virkelig interessant, og jeg kan faktisk godt lide de fleste af hovederne. Jeg tror, jeg lader være, for jeg har nogle andre planer lige her i september/oktober.
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Pulkidoll - splinter nyt firma/artist Empty
IndlægEmne: Sv: Pulkidoll - splinter nyt firma/artist   Pulkidoll - splinter nyt firma/artist Icon_minitimeLør Sep 27, 2014 4:14 am

Cool projekt. Det er nogle ret nice joints. Det er dog heller ikke lige nogle jeg sådan står og mangler. Synes egentlig lidt det spændende ryger af, hvis dukken ikke er håndskulptureret ^^" Men fedt at hun har kunne udtænke nogle joints der ser så smooth ud!
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Pulkidoll - splinter nyt firma/artist Empty
IndlægEmne: Sv: Pulkidoll - splinter nyt firma/artist   Pulkidoll - splinter nyt firma/artist Icon_minitimeLør Sep 27, 2014 6:22 am

men en anden ting der måske vil tiltrække mange er, muligheden for at få den produceret i næsten hvilken som helst farve.
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Pulkidoll - splinter nyt firma/artist Empty
IndlægEmne: Sv: Pulkidoll - splinter nyt firma/artist   Pulkidoll - splinter nyt firma/artist Icon_minitimeLør Sep 27, 2014 7:15 am

Hvordan det? Man plejer at skulle få dem støbt i et vist antal før støbefirmaerne vil det. Eller vil den være printet, for så er den jo faktisk off-topic mange steder
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Ponpyon

Ponpyon


Antal indlæg : 689
Age : 33
Geografisk sted : . . .
Registration date : 30/12/08

Pulkidoll - splinter nyt firma/artist Empty
IndlægEmne: Sv: Pulkidoll - splinter nyt firma/artist   Pulkidoll - splinter nyt firma/artist Icon_minitimeSøn Sep 28, 2014 11:00 am

under ordre i menuen foroven kan man se dukken og vælge farve. Men som jeg har forstået det, bliver den støbt i resin.
Det er vist kun selve den prototype der skal bruges til at lave støbe formen der er printet.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Pulkidoll - splinter nyt firma/artist Empty
IndlægEmne: Sv: Pulkidoll - splinter nyt firma/artist   Pulkidoll - splinter nyt firma/artist Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Pulkidoll - splinter nyt firma/artist
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» pro bjd artist day( ipple violet og aileen ashes)
» Liste over fragt firma'er [god og dårlig]
» Hvad er jeres yndlings firma?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: BJD-diskussion :: BJD-nyheder-
Gå til: