Rigtig god feedback fra mig. Købte et sæt spillekort og lidt lak. Det blev sendt hurtigt og var godt pakket ind.
MorbidNeeds
Antal indlæg : 185 Age : 39 Geografisk sted : Sydfyn Registration date : 29/12/10
Emne: Sv: Ponpyon's feedback Lør Dec 31, 2011 12:22 am
Plus til Ponpyon. Købte en strik-jakke, blev sendt hurtigt og forsvarligt ^^
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Ponpyon's feedback Ons Jan 11, 2012 1:32 am
Super feedback til Ponpyon! Jeg købte en SDF pige krop af hende, og hun var så sød at lade mig købe på layaway. Kommunikationen var fantastisk, pakken blev sendt hurtigt efter sidste betalingen og kroppen kom super godt pakket ind. Jeg vil bestemt handle med hende igen.
Chuumi
Antal indlæg : 35 Age : 32 Geografisk sted : Nordjylland Registration date : 12/02/12
Emne: Re: Ponpyon's feedback Ons Feb 15, 2012 10:58 pm
Fik købt et D.I.M. Happy hovede. Helt sikkert en super god feedback fra mig af ^^ Det var oprindeligt en anden, der ville have hovedet før mig, og jeg var ikke medlem af Resingarden på tidspunktet, da jeg henvendte mig til hende. Da den anden havde mistet interessen, var hun så sød at kontakte mig i stedet for at sætte den til salg igen :3 Hun var også meget hurtig til at sende hovedet >w< og den var viklet ind i et dobbelt lag bubble wrap, og var også i en bubble wrap konvolut, så den var godt pakket ind :3 I løbet af tiden var hun meget flink til at svare på spørgsmål, selvom det ikke havde med hovedet at gøre, og gik endda til de længder at poste et spørgsmål på DOA for mig. Super flink person og virkelig rar at handle med! Would definitely recommend ^^
noodle_kun
Antal indlæg : 95 Age : 40 Geografisk sted : Midtjylland, Århus Registration date : 09/06/11
Emne: Sv: Ponpyon's feedback Søn Feb 26, 2012 4:07 am
endnu en go feedback fra mig . Købte to par sko og alt gik som det skulle.
FrkLynge
Antal indlæg : 139 Age : 33 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 07/02/12
Emne: Sv: Ponpyon's feedback Tirs Feb 28, 2012 5:09 am
Rigtig god feedback fra mig. Super kontakt, skønt menneske, hurtig fragt oghjælpspm vil klart anbefale hende
PotatoMash
Antal indlæg : 235 Age : 30 Geografisk sted : Jylland Registration date : 29/03/12
Emne: Sv: Ponpyon's feedback Lør Jun 02, 2012 10:21 pm
Købte en bøtte lak af ponpyon, kommunikation var god, hun sendte hurtigt, og så fik jeg endda en lille rabat God handel!
Medusa
Antal indlæg : 94 Age : 56 Geografisk sted : Fyn Registration date : 10/06/11
Emne: Sv: Ponpyon's feedback Man Jun 18, 2012 6:26 pm
Har købt flere ting af Popyon. Blandt andet har Popyon netop stået for en stor fællesordre med leveringsproblemer. Vi er blevet orienteret hele vejen, og da tingene kom fra leverandøren, gik der kun få dage inden min pakke lå i postkassen. Forsvarligt pakket og i fin stand. Tak for det store arbejde det er, at håndtere en fællesordre.
KevinOcult
Antal indlæg : 32 Age : 27 Geografisk sted : Amager Registration date : 13/06/12
Emne: Sv: Ponpyon's feedback Tors Jun 28, 2012 7:03 am
God feedback her fra. Jeg købte en DIM Love Lloid dukke samt noget tøj og en guitar. Det hele gik hurtigt og der var god kontakt.
Akutenshi Uke
Antal indlæg : 111 Age : 36 Geografisk sted : (Skifter lidt lige for tiden) Registration date : 15/06/11
Emne: Sv: Ponpyon's feedback Lør Okt 06, 2012 2:04 am
Endnu en omgang god feedback :3 Desværre tog fragten lidt lang tid på grund af forskellige uheldige omstændigheder, men tingene kom frem i god stand, og med en ekstra gave ^_^
Remi
Antal indlæg : 61 Age : 33 Geografisk sted : Århus Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Ponpyon's feedback Fre Okt 12, 2012 12:31 am
God feedback fra mig også. Fik min varer helt smertefrit og efter modtagelse hos Ponpyon kom min varer hurtigt til mig. ^^
Ziggimaguagua
Antal indlæg : 138 Age : 34 Geografisk sted : Danmark, København NV Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Ponpyon's feedback Fre Mar 01, 2013 3:09 am
God feedback fra mig
Jeg købte en "Luts Kiddelf pige med 2010 event hoved", og der var god kommunikation og hurtig forsendelse og det hele
KevinOcult
Antal indlæg : 32 Age : 27 Geografisk sted : Amager Registration date : 13/06/12
Emne: Sv: Ponpyon's feedback Tors Maj 16, 2013 7:00 am
God feedback her fra! Jeg købte hendes D.I.M love Edmon hoved, et par øjne og et par øjenvipper. - Hoved kom hurtigt men hun havde desværre glemt at sende øjne og vipperne - Men det kan ske og det skal ikke afholde mig fra at købe af hende igen! Jeg vil bestemt gerne købe af hende igen!
Sovemis
Antal indlæg : 96 Age : 36 Geografisk sted : midtjylland Registration date : 13/07/09
Emne: Sv: Ponpyon's feedback Fre Okt 04, 2013 5:09 am
God positiv feedback fra min side. Hun købte en Soom hati/afi hybrid af mig. Der var nogle problemer med betalingen, men jeg vil ikke lade det trække ned, fordi hun skrev til mig med det samme og forklarede mig situationen, så vi kunne finde en løsning. Ellers nem og venlig at snakke med, overholder aftaler, og kommunikationen var i top. Jeg handler gerne med hende igen
pandachan
Antal indlæg : 47 Age : 33 Geografisk sted : Danmark, Randers Registration date : 19/12/11
Emne: Sv: Ponpyon's feedback Fre Dec 20, 2013 5:37 am
Super feedback herfra har lige modtaget et sæt SD undertøj og det er super lækkert.. hurtig og let handel! Tak for en god handel <3
jeanet kaulitz
Antal indlæg : 809 Age : 37 Geografisk sted : Østjylland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Ponpyon's feedback Ons Feb 12, 2014 7:42 am
Købte et par sko fra Ponpyon, og det hele forløb super de var rigtig godt pakket ind og blev sendt med det samme