Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Luts Kid Delf Kelp Boksåbning [IMG Heavy] Tors Jan 29, 2015 12:59 am
..Vi prøver igen XD Havde fået næsten alle billeder ind og så crashede firefox, bleh.
Jeg modtog Nereus den 16/1/2015 efter et hæsblæsende eventyr med told og Luts der glemte at få mit husnummer på og blah >__>; Under alle omstændigheder, her er billederne:
Jeg er i hvert fald super glad for ham :3 Jeg har fået malet ham midlertidigt idag, så det poster jeg i en anden tråd ^__^ Tak guys!
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Luts Kid Delf Kelp Boksåbning [IMG Heavy] Tors Jan 29, 2015 2:30 am
Tillykke med ham! Han ser virkelig nice ud ^^ Glæder mig til at se ham med faceup og det hele
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Luts Kid Delf Kelp Boksåbning [IMG Heavy] Tors Jan 29, 2015 5:05 am
hvor er han skøn, det er nogle fantastiske fantasy dele han har<3
Anori
Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Luts Kid Delf Kelp Boksåbning [IMG Heavy] Tors Jan 29, 2015 5:10 am
Kurisu - Tusind tak! fik lavet noget midlertidigt på ham her igår/idag :3 Er super duper glad for ham ^_____^ (og glæder mig også til at se ham færdig haha XD
Mysterica - Tusind tak! Yeah de ben er super lækre <3 Eneste er at han ikke kan sidde direkte ned, men så længe der er noget at læne sig op af går det fint