Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Outdoor (LUTs Delf YDER & LUTs Delf HARANG) Søn Apr 19, 2009 10:24 am
Har ikke rigtig haft tid til mine drenge på det sidste, så var ude med dem i mandags sammen med min lillesøster (Hirin) for at tage lidt billeder. Der ligger en sportsplads med en lille legeplads godt 2-2½km fra vores hus, og lige ved siden af den sportsplads ligger en lille sø omringet af træer (med de sejeste krogede grene). Dér gik vi hen for at tage billeder. Der kommer en lille photo story med nogle andre billeder fra den dag. Ved godt en del af billederne er næsten de samme, men havde sådan en lyst til lidt billed spam! Så håber I kan lide dem! (er altid klar til lidt kritik og feedback)
Sys lige det skulle prøves...
Tja... selv en hædde (staves?) kan vel bruges som stol...
Nerdystreak
Antal indlæg : 946 Age : 43 Geografisk sted : København Registration date : 28/12/08
Super dejlige omgivelser, I har fundet! Det er sjovt at se de to i så mange forskellige situationer i den store verden. :-) Jeg kunne godt have tænkt mig nogle closeups i serien, men jeg kan godt forstå, at du har valgt at fokusere på denne type billeder, når nu det var på location rundt omkring.
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Aww <3 Rigtig dejlige og hyggelige billeder ;3 Håber du forstår hvad jeg mener, der er bare ikke et andet ord der dækker ;3 Dukker på legepladsen... HYGGE XD
Zidora
Antal indlæg : 66 Age : 46 Geografisk sted : Helsinki, Finland Registration date : 30/12/08
Dejlige forårsbilleder og fedt med alle de forskellige situationer. Det er sjovt at de to dukker er så forskellige og at det også skinner igennem i deres poseringer og "opførsel"
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Mary: Mange tak! Ja kan godt se at et par close-ups ville gøre det en smule mere nuanceret, men eftersom jeg endnu ikke har haft tid til at lave (endnu) en ny facce-up på Yuya (som for tiden mangler øjnbryn) (^.^, valgte jeg at fokusere på omgivelserne.
Astrid: Tak! Ja med lidt pensler downloaded til Photoshop kan man med simple midler lave fine rammer! (^-^)
DekinaiYo: Tak! Er helt med på hvad du mener! (^.~) sys oss det var super hyggsomt at tage billederne! (selvom Yuya brokkede sig en smule)
Zidora: Ja jeg prøver så vidt som muligt altid at lade deres karakter træde frem i mine photos, så det er jeg virkelig glad for du siger! (^-^)