Antal indlæg : 136 Age : 32 Geografisk sted : Banff, Canada Registration date : 02/01/09
Emne: Min nye lille darling :3 (AIL Elijah) Lør Feb 07, 2015 6:40 am
Så fik jeg et nyt hoved hjem Har haft en anden af samme mold før og ha simpelthen savnet det så meget :3 så her er lige et par hurtige billeder.. skal have købt noget nye øjne og wigs hjem snart Jeg er lige i overgangen med en flytning så baggrunden er lidt ehm ja... ups
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Min nye lille darling :3 (AIL Elijah) Lør Feb 07, 2015 8:54 am
Han er rigtig fin Jeg kan virkelig godt lide den måde du har stylet ham. Begge parykker er rigtig gode til ham, synes jeg. Hvilken slags paryk havde du tænkt han skulle have?
Mika
Antal indlæg : 136 Age : 32 Geografisk sted : Banff, Canada Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: Min nye lille darling :3 (AIL Elijah) Lør Feb 07, 2015 8:36 pm
Prinsessen - takker det er dog det eneste sæt tøj jeg har lige pt udover en alt for stor kimono ^^" det er dog den jeg regner med st han skal have når jeg får en højere krop. Hmm ang wiggen bestiller jeg to af samme slags hjem men i forskellige farver så den bliver enten sort eller milly white, langt hår med skarpt pandehår. Så det glæder jeg mig til at se