Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD

Go down 
+6
Kia
Akatsuki
Anori
Hirin
mystearica
Kurisu
10 deltagere
ForfatterBesked
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD Empty
IndlægEmne: To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD   To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD Icon_minitimeFre Feb 20, 2015 11:08 am

Fik endelig mine to nye piger i dag, efter at tolden havde holdt på dem i over en uge >__<
Men de var hele ventetiden værd. *^^*
Det er lidt sent, så kopiere bare den tråd jeg lavede på DoA.

I've been waiting for my girls for around 6½ months, and finally they are here!! *__________________________*
They have totally been worth the wait! <3

To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD 2015-02-19174103_zpsf39b34b6
To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD 2015-02-19174732_zps8630107b
To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD 2015-02-19180329_zpsa6606274
This photo shows their colors very well ^^
To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD 2015-02-19181542_zpsc5011e87
To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD 2015-02-19181530_zpsefb8b4e8
To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD 2015-02-19181609_zps81bd5e09
To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD 2015-02-19181955_zps24c05a08
To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD 2015-02-19182001_zps2f048185
To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD 2015-02-19182030_zps163101d3
To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD 2015-02-19182451_zpsc4674bbb
To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD 2015-02-19193352_zpsfb642bd0

I had to put them in whatever I had. Luckily the wigs and eyes they came with are quite nice for now ^^
The Peak's Woods body is very petite for an SD-sized girl, so It'll be a challenge to find clothes (SHOES!) that really fits XD
But I'm just SO glad to finally have SD-sized dolls again. I hadn't realized how much I'd missed the size!
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD Empty
IndlægEmne: Sv: To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD   To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD Icon_minitimeFre Feb 20, 2015 11:17 am

hvor er de smukke Very Happy elsker deres ansigts træk. og sikke lækler farver de er tan og grey <3


Sidst rettet af mystearica Fre Feb 20, 2015 11:19 am, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Hirin

Hirin


Antal indlæg : 597
Age : 30
Geografisk sted : Holstebro
Registration date : 29/12/08

To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD Empty
IndlægEmne: Sv: To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD   To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD Icon_minitimeFre Feb 20, 2015 11:17 am

tillykke med endelig at have fået dem hjem, nu hvor tolden var så fustrerende at holde på dem i så lang tid Wink
de ser rigtig fine ud og glæder mig til at se dem i virkeligheden Smile
husk at tage en masse billeder af dem!
Tilbage til toppen Go down
http://thelittledollmaster.blogspot.dk
Anori




Antal indlæg : 323
Age : 32
Geografisk sted : Risskov, Århus
Registration date : 31/12/08

To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD Empty
IndlægEmne: Sv: To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD   To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD Icon_minitimeFre Feb 20, 2015 5:26 pm

Årh nogle flotte piger! Stort tillykke med dem, glæder mig til at se hvordan deres endelig styling bliver Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://Anori-chan.deviantart.com
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD Empty
IndlægEmne: Sv: To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD   To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD Icon_minitimeFre Feb 20, 2015 8:35 pm

Yay, hvor fedt at de kom sikkert frem! Very Happy
De er virkelig smukke! De skin colors er bare fantastiske, og de klæder hinanden. ^^
Jeg glæder mig også til at se mere, når de er færdige! Smile
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD Empty
IndlægEmne: Sv: To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD   To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD Icon_minitimeFre Feb 20, 2015 10:17 pm

Tusind tak allesammen Very Happy

Jeg håber jeg kan få lavet deres faceups snart, så jeg kan spamme flere billeder.
Får noget af deres 'rigtige' tøj allerede i morgen *^0^*
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD Empty
IndlægEmne: Sv: To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD   To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD Icon_minitimeFre Feb 20, 2015 11:59 pm

Jeg har ikke råd til at blive forelsket i flere firmaer!?? De er super skønne, især deres skintones. ; w ;
Glæder mig til at se dem med face-ups. Skønne, skønne piger du har fået dig. Surprised
Tilbage til toppen Go down
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD Empty
IndlægEmne: Sv: To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD   To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD Icon_minitimeLør Feb 21, 2015 12:21 am

Stort tillykke med dem, de er så dejlige at de da næsten må have været ventetiden værd ;D Glæder mig til at se dem med face-up også ^^
Tilbage til toppen Go down
PotatoMash

PotatoMash


Antal indlæg : 235
Age : 29
Geografisk sted : Jylland
Registration date : 29/03/12

To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD Empty
IndlægEmne: Sv: To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD   To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD Icon_minitimeLør Feb 21, 2015 10:28 am

Var faktisk begyndt at skrive hvordan den grå skintone var min yndlings ud af de to - men så kiggede jeg ordenligt efter og nu kan jeg slet ikke beslutte mig xD de er begge rigtig skønne, også uden face ups er de virkelig smukke Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD Empty
IndlægEmne: Sv: To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD   To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD Icon_minitimeSøn Feb 22, 2015 1:34 am

Stort tillykke med dem begge to! De er så fine Very Happy Jeg glæder mig til at se dem med mine fingre en dag snart!
Jeg elsker begge deres hudfarver - vi skal så meget sammenligne med den grå farve jeg har og din lille Alice en dag Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD Empty
IndlægEmne: Sv: To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD   To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD Icon_minitimeMan Mar 30, 2015 10:02 pm

tillykke med dem, de er virklig skønne Very Happy Jeg er selv ved at blive ret vild med dem efter så mange her på rg får dem, og er helt tosset med deres grå hudfarve.

Glæder mig til at se dem færdige Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD Empty
IndlægEmne: Sv: To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD   To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD Icon_minitimeSøn Apr 05, 2015 9:21 am

@Kia: Hehe tak. Nej, det forstår jeg godt, det er også farligt XD PW resin er fantastisk *___*

@Manna: Tusind tak! Ja! Det synes jeg bestemt de har været Very Happy

@PotatoMash: Haha ja! Sådan har jeg det også. Når jeg hiver dem ud af deres kasser tænker jeg "Ej, hun er altså fantastisk! Elsker den farve!!", men ved den næste tænker jeg "Jamen, hun er jo lige så fantastisk? Jeg kan da ikke vælge!?" XD' Men så er der ingen der bliver forfordelt ;D

@Prinsessen: TAK <3 Ja! Vi skal sammenligne PW farver XD' Ej, vi må finde på en dag hvor vi kan få samlet dem alle *____*

@Heceta: Tusind tak *^^* Haha ja, PW laver nogle virkelig lækre farver. Jeg har endnu ikke fået taget mig sammen til at give dem faceups - eep - men det kommer forhåbentligt snart XD
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Sponsoreret inhold





To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD Empty
IndlægEmne: Sv: To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD   To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Flere Peak's Woods FoF'er
» Boxopening: Hunky Dory (Peak's woods)
» En hel hær! (Peak's Woods FOF Mr Hollow, Naomi, Dorothy og Cheshire Goon) BILLED SPAM!!!
» *Indsæt catchy titel her* [Peak's Woods FOF VF Lady Alice]
» Endelig ankommet! Mød Alice (Peak's Woods FOF v.f. Lady Alice)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Ankomst- og træfgalleri-
Gå til: