To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD
+6
Kia
Akatsuki
Anori
Hirin
mystearica
Kurisu
10 deltagere
Forfatter
Besked
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD Fre Feb 20, 2015 11:08 am
Fik endelig mine to nye piger i dag, efter at tolden havde holdt på dem i over en uge >__< Men de var hele ventetiden værd. *^^* Det er lidt sent, så kopiere bare den tråd jeg lavede på DoA.
I've been waiting for my girls for around 6½ months, and finally they are here!! *__________________________* They have totally been worth the wait! <3
This photo shows their colors very well ^^
I had to put them in whatever I had. Luckily the wigs and eyes they came with are quite nice for now ^^ The Peak's Woods body is very petite for an SD-sized girl, so It'll be a challenge to find clothes (SHOES!) that really fits XD But I'm just SO glad to finally have SD-sized dolls again. I hadn't realized how much I'd missed the size!
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD Fre Feb 20, 2015 11:17 am
hvor er de smukke elsker deres ansigts træk. og sikke lækler farver de er tan og grey <3
Sidst rettet af mystearica Fre Feb 20, 2015 11:19 am, rettet 1 gang
Hirin
Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD Fre Feb 20, 2015 11:17 am
tillykke med endelig at have fået dem hjem, nu hvor tolden var så fustrerende at holde på dem i så lang tid de ser rigtig fine ud og glæder mig til at se dem i virkeligheden husk at tage en masse billeder af dem!
Anori
Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD Fre Feb 20, 2015 5:26 pm
Årh nogle flotte piger! Stort tillykke med dem, glæder mig til at se hvordan deres endelig styling bliver
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD Fre Feb 20, 2015 8:35 pm
Yay, hvor fedt at de kom sikkert frem! De er virkelig smukke! De skin colors er bare fantastiske, og de klæder hinanden. ^^ Jeg glæder mig også til at se mere, når de er færdige!
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD Fre Feb 20, 2015 10:17 pm
Tusind tak allesammen
Jeg håber jeg kan få lavet deres faceups snart, så jeg kan spamme flere billeder. Får noget af deres 'rigtige' tøj allerede i morgen *^0^*
Kia
Antal indlæg : 154 Age : 30 Geografisk sted : Viborg Registration date : 27/10/14
Emne: Sv: To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD Fre Feb 20, 2015 11:59 pm
Jeg har ikke råd til at blive forelsket i flere firmaer!?? De er super skønne, især deres skintones. ; w ; Glæder mig til at se dem med face-ups. Skønne, skønne piger du har fået dig.
Manna
Antal indlæg : 719 Age : 34 Geografisk sted : Sjælland Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD Lør Feb 21, 2015 12:21 am
Stort tillykke med dem, de er så dejlige at de da næsten må have været ventetiden værd ;D Glæder mig til at se dem med face-up også ^^
PotatoMash
Antal indlæg : 235 Age : 30 Geografisk sted : Jylland Registration date : 29/03/12
Emne: Sv: To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD Lør Feb 21, 2015 10:28 am
Var faktisk begyndt at skrive hvordan den grå skintone var min yndlings ud af de to - men så kiggede jeg ordenligt efter og nu kan jeg slet ikke beslutte mig xD de er begge rigtig skønne, også uden face ups er de virkelig smukke
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD Søn Feb 22, 2015 1:34 am
Stort tillykke med dem begge to! De er så fine Jeg glæder mig til at se dem med mine fingre en dag snart! Jeg elsker begge deres hudfarver - vi skal så meget sammenligne med den grå farve jeg har og din lille Alice en dag
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD Man Mar 30, 2015 10:02 pm
tillykke med dem, de er virklig skønne Jeg er selv ved at blive ret vild med dem efter så mange her på rg får dem, og er helt tosset med deres grå hudfarve.
Glæder mig til at se dem færdige
Kurisu Moderator
Emne: Sv: To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD Søn Apr 05, 2015 9:21 am
@Kia: Hehe tak. Nej, det forstår jeg godt, det er også farligt XD PW resin er fantastisk *___*
@Manna: Tusind tak! Ja! Det synes jeg bestemt de har været
@PotatoMash: Haha ja! Sådan har jeg det også. Når jeg hiver dem ud af deres kasser tænker jeg "Ej, hun er altså fantastisk! Elsker den farve!!", men ved den næste tænker jeg "Jamen, hun er jo lige så fantastisk? Jeg kan da ikke vælge!?" XD' Men så er der ingen der bliver forfordelt ;D
@Prinsessen: TAK <3 Ja! Vi skal sammenligne PW farver XD' Ej, vi må finde på en dag hvor vi kan få samlet dem alle *____*
@Heceta: Tusind tak *^^* Haha ja, PW laver nogle virkelig lækre farver. Jeg har endnu ikke fået taget mig sammen til at give dem faceups - eep - men det kommer forhåbentligt snart XD
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD
To Peak's Woods skønheder på én gang...kan jeg mon klare det XD