Antal indlæg : 404 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 09/02/10
Emne: Dukke liste. Tirs Feb 08, 2011 10:24 pm
Hejsa alle... Tænkte at vi kunne få endnu en liste
Føler selv at dette vil virke mere overskueligt ^_^
Her skriver man hvilke dukker man allerede har og hvilke man har planer om at få i fremtiden... Og så skal man selv holde den ved lige... Dvs at når du ikk har planer om den dukke mere skal du selv slette den fra din post, og når du får en af dine planlagte dukker eller sælger en af dine nuværende dukker så skal dette oss rettes ^_^
Så det eneste man skriver i min post er feks.:
Brugernavn. Dukker du har nu: - dukke - dukke - dukke
Dukker du har planer om: - dukke - dukke - dukke
Du må oss gerne skrive dit navn på dukken
Hvis der ikke er stemning for dette kan tråden godt slettes ^_^
Marha
Antal indlæg : 404 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 09/02/10
Emne: Sv: Dukke liste. Tirs Feb 08, 2011 10:28 pm
Dukke jeg har: - Harley, Resinsoul Mei - Polly, Resinsoul Ai - Evelyn lust, Dollmore Glamour Eve Noir Emile - Lilith, Soom Amber - Pure spirit - Hypersomnia, Dollmore LE White Lisa Rubik - Ehmire, Soom Monzo - Lucy, Soom Adamelli - Memoria(hoved), Soom Adamelli
Angelica/Angel -FairyLand LittleFee Flora Adrian - FairyLand LtF Shiwoo Elf Bella/Bree - FairyLand LtF Ante Benji/Benjamin - FairyLand LtF Pipi - OE og SP FairyLand LtF El faceplates
TINY Jodie - FairyLand PukiFee Bonnie Puk - FairyLand Pukipuki Pong Pong Pip/Piper - FairyLand PP Pipi - FairyLand PP Darjeeling Mew - FairyLand PP Pukisha - FairyLand PP Pipi - Felix Brownie Punk Lady - Felix Brownie Angel - Felix Brownie Punk - Felix Brownie Paria - Diverse Felix Brownie faceplates og en extra krop... - Felix Small Comfort Elf
ANTHRO Mousy/Mus - Doll Factory Pet Ari Bobo (Mouse) Wolfy/Ulv - Doll Factory Pet Ari Shikal (Racoon) Buts/Foxy/Ræv - Doll Factory Pet Ari Popo (Fennec Fox) Flappy/Wolter - Pipos Jr. Pi Rooney (Grey Rabbit)
Dukker jeg har planer om: Jeg har ingen planer om at få flere dukker nu; men jeg drømmer stadig om et par stykker.. Bl.a. ville en Chocko Pukipuki passe fint ind i min lille dukkefamilie...
En del af dem har ikke fortalt mig deres navne endnu, og et par kan ikke bestemme sig; men navnene vil blive sat på efterhånden...
Sidst rettet af boots Tors Mar 03, 2011 1:18 am, rettet i alt 3 gange
wolter Moderator
Antal indlæg : 1350 Age : 30 Geografisk sted : Fyn Registration date : 03/01/09
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Dukke liste. Ons Feb 09, 2011 1:39 pm
Dukker jeg har nu: Agnes [Napidoll Chesi on a Volks SD10 girl body] Nessa [Merry Doll Round Merry on an April Story senior girl body] Felix [Iplehouse Rebecca on an Iplehouse EID modded female body] Nasim [Iplehouse Giorgio on an Iplehouse SID male body] Trisha [Feeple65 Angela on a Feeple70 girl body] Cornelia [Twigling Ingenieuse on a Twigling TL3 body] Desmond [Dollits Rey on an April Story Senior boy body] Isabelle [Iplehouse Marien on an Iplehouse SID female body] Nida [Iplehouse Eva on an Iplehouse SID female body] Morgan [SWITCH Rusi on a Souldoll Double boy body] Noor [Luts Lolly on a Honey Delf body] Fiona [Dollgru #12 on a SQLab 61cm girl body]
Venter på: Alva [PW FOC Goldie on a PW A.B. girl body] David [LLT Lazuli on a Mirodoll 68cm boy body]
Dukker jeg har planer om: Jasper [Migidoll Ell/Dika Doll Wumu] Tess [Iplehouse EID Jessica] Daniela [Iplehouse SID Grace] Sam [Iplehouse EID Lahela/Twigling Kahlo] Hannah [Souldoll Isabel] Kieran [Iplehouse SID Edan] Chris [SWITCH Seolrok] Kevin [LLT Roderich] Cody [Littefee Ante boy]
Sidst rettet af Akatsuki Fre Feb 12, 2016 7:27 am, rettet i alt 43 gange
Gæst Gæst
Emne: Sv: Dukke liste. Ons Feb 09, 2011 2:02 pm
......
Sidst rettet af Laced Sarcasm Man Okt 20, 2014 8:54 pm, rettet i alt 110 gange
Zhean
Antal indlæg : 202 Age : 33 Geografisk sted : Esbjerg Registration date : 14/09/10
Emne: Sv: Dukke liste. Ons Feb 09, 2011 10:21 pm
Dukker du har nu: - Chase - DOC. H. Kirill - Joshua - B&G Honeydoll Lister
Dukker du har planer om:- dukke - Adam Snow - Angell Studio
MorbidNeeds
Antal indlæg : 185 Age : 39 Geografisk sted : Sydfyn Registration date : 29/12/10
Emne: Sv: Dukke liste. Tors Feb 10, 2011 3:57 am
Dukker jeg har: Riku - DreamOfDoll DreamOfTeen Homme Ducan Liam - AngelOfDream Ruo Feng heavy mod Nathaniel - LeekeWorld Eiden mod Draco - DollZone Yue Matthew - DollZone Hong Ayden - DreamRealm Xiao Chi Sasha&Dmitri - LumeDoll Keid Darren - ResinSoul Gang Ayumu - DollInMind Love Achernar Alexander - DreamOfDoll DreamOfIdol Kellan heavy mod Joshua - AnotherSecret Bamboo Michel - RingDoll RingKid Dylan style a Etienne - MigiDoll Cho Minoru - Luts SE2013 Ethan - Boy&Girl Honey Lister Oliver - DreamOfDoll DreamOfBaby Libra OE Shaun - DreamOfDoll DreamOfBaby Libra SE Marcus - Hujoo Wings boy (som sikkert bliver til en DF-A Bach) Oleander - DollLeaves Evan Bastian - MigiDoll Cynical Yujin Tristan - LumeDoll Keid Victor - DollLove Zozo Silas - FectDoll Kamir/Camil Jack Frost - DollZone Joe Mo - DollZone Jani Elliott - AliceInLabyrinth Bertram Jesse - IpleHouse nYID Louis Taffy - 4S Olivia girltoboy mod Pitch - DollShe Saint Lucas - XagaDoll Alva Huang - LumeDoll Tyl Jamie - DollsBe Babydoll Grape Zacharias - LumeDoll Rischa Min-ho - DollGru #12 Fabian - DollInMind Happy Jullis Bernard - BlueFairy Robin Danny - RingDoll Crystal Kean - DollsTown Yujim Gilbert - BlueFiry PocketFairy Didi Pino - SOOM TeenieGem Feny&Necy Guiliano - SOOM TeenieGem Feny&Necy Cody - DollZone Moment Ji Derek - AngelHeim Zion light mod Kenny - MysticKids Cris Luke - 4S Fairy Minggu Harry - DreamOfDoll Valentine head01 Merida - AngellStudio Dana Toby - SpiritDoll Candlenut Hiccup - DollsTown Hwan Evan - LittleRebel Svein Karim - Supia Juah tan girltoboy mod in the future Kaleb - DollClans Kien
Dukker jeg har planer om:
Jack Frost - DollFamily-A Wen ver.4 boy body
Sidst rettet af MorbidNeeds Ons Jan 06, 2016 5:02 am, rettet i alt 3 gange
Kinu Moderator
Antal indlæg : 149 Age : 40 Geografisk sted : København Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Dukke liste. Man Feb 21, 2011 9:47 pm
Kinu
Dukke jeg har: Crobidoll Yeon-Ho - Kaoru. Dollzone Leo - Creepy dollie. Luts SSrD Cain - Vile. Luts Delf Nanuri07 - Daniel. Luts SSrD Wintery - Mathew. Soom MD Sard - Valentin. Soom MD Glati - Mini Val. Soom MD Chalco - Marron. Volks MSD Hewitt - Mini Kaoru. Volks Sleeping Nana - Themis. Jeg ved jeg har glemt nogen...
Dukker jeg har planer om: Sr. Delf krop. SSr. Delf krop. En Sr. eller SSr. delf pigekrop. Generelt vil jeg gerne have opdateret kroppene på de fleste af mine dukker.
Alex
Antal indlæg : 115 Age : 34 Geografisk sted : United Kingdom Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Dukke liste. Man Feb 21, 2011 10:21 pm
Dukker jeg har nu: Alex - Senior Delf Bliss (modded) Claire - Minifee ShuShu
Dukker jeg har planer om: Ingen lige PT
Dustbunnie
Antal indlæg : 175 Age : 71 Geografisk sted : Århus - sådan omtrent. Registration date : 22/01/10
Emne: Sv: Dukke liste. Tirs Mar 01, 2011 1:49 am
Dustbunnie
Dukker jeg har nu:
DollZone 1/4 Feilian NS Pink - Ilvara - 04-29-08 DollZone 1/4 Feilian 3 fullset NS Yellow - Miripihka - 02-15-10 DollZone 1/4 Aimi WS - Tindra DollZone 1/4 Annie tan - Katarina DollZone 1/4 Mo ws - Vargan DollZone 1/4 modded Annie ws - Vendelin DollZone 1/4 Ray tan - Vincent DollZone BB Ani NS Pink - Maylea - 02-15-10 DollZone Fox (old type) - Onion - 10-18-09
Lati Blue Censya/DZ body - Linnea - 04-01-08 Narin faceplate on Narae body - tanned - Veronica - 1-07-09 Soul-Kid Apple - Emmelia - 08-20-09 Angel Of Dream Rao tan - DeeDee - 11-11-09
5StarDoll tiny Quintus - Desmo Momocolor Emma - Fiona
Hoveder og faceplates: Fairyland LittleFee faceplates: Lishe sleeping - Secret - modded sleeping Shiwoo - Penny - 09-10-10 modded sleeping Rachel - Shilling - 09-10-10 modded sleeping Ante - Salvia + en pigekrop til deling. Fairyland MiniFee hoveder: Juri 2010 - Charlotte - krop bestildt Lishe WS - intet navn. Sendt væk til face-up
Custom House Junior Ai Spia head - Rosale
Dukker jeg venter på: Fairyland LittleFee Reni (Skal være pige)
Dukker jeg har planer om: For mange!
Sidst rettet af Dustbunnie Ons Mar 06, 2013 2:10 am, rettet i alt 4 gange
mellaney
Antal indlæg : 169 Age : 32 Geografisk sted : Odense Registration date : 04/04/09
Emne: Sv: Dukke liste. Tirs Mar 01, 2011 6:46 am
mellaney Dukker du har nu: Zhivago Demochev - Dollzone Yuu-2 Tan Shouta Yasumachi - Cherish Doll Joel Sayuri Yasumachi - Souldoll Star Jaques Chevalier - Souldoll Chiron Hum.version Diana Richards - Spiritdoll Daffodil
Dukker du har planer om: Prins Vince (Vince Faragó) af kongeriget Czéskowa(opdigtet land) (har hovedet)-soom chrom+krop Subaru(eller Sobaru) Yasumachi(eller dækket Kazekiwa) - Asleep Eidolon Xun (har ikke fundet navn endnu,men svinger imellem Yasu,Yoh(Yokoro),Aki, Len Eller Eiji) -Luts Taffy
Riki
Antal indlæg : 56 Age : 39 Geografisk sted : Holbæk, Danmark Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Dukke liste. Tirs Mar 01, 2011 11:37 am
Dukker jeg har: Volks Shiro Tachibana - Nobu Watanabe Luts Lishe - Mitsuko Ina Angel Studio Cinderella - Keiko Kobayashi Soom Chrom - Dempsey Soom Amber - Úna Soom Euclase - Koronas Soom Alk - Sé Soom Yrie - Vilyu Soom Teschen - Kevin Soom Taco - Azi Soom Breccia - Kearney Soom Haidi/Kukharen - ?? Soom Nelen - ?? Soom Mixi - ?? Luts Persi - Pyra Luts Mati - "Puppy" Chiot De Deux Luts Papi - ?? Luts Lio - le Capitaine Luts Chu - Count Luts Frise - Cerise Luts Wolffy - le Chasseur Luts Velo - Marion Luts Velo - Foxy Amber Luts Fenny - Snakes
Dukker jeg har planer om: Soom Cass Soom Nephelin Soom Minette Soom Nenad Soom Idrial (jeg kender ikke deres navne endnu, men de kommer nok efterhånden som jeg lærer dem bedre at kende)
Sidst rettet af Riki Fre Mar 04, 2011 11:47 am, rettet 1 gang
Zhean
Antal indlæg : 202 Age : 33 Geografisk sted : Esbjerg Registration date : 14/09/10
Emne: Sv: Dukke liste. Ons Mar 02, 2011 10:54 am
Riki skrev:
Dukker jeg har: Volks Shiro Tachibana - Nobu Watanabe Luts Lishe - Mitsuko Ina Angel Studio Cinderella - Keiko Kobayashi Soom Chrom - Dempsey Soom Amber - Úna Soom Euclase - Koronas Soom Alk - Sé Soom Yrie - Vilyu Soom Teschen - Kevin Soom Taco - Azi Soom Breccia - Kearney Soom Haidi/Kukharen - ?? Soom Nelen - ?? Luts Persi - Pyra Luts Mati - "Puppy" Chiot De Deux Luts Papi - ?? Luts Lio - le Capitaine Luts Chu - Count Luts Frise - Cerise Luts Wolffy - le Chasseur Luts Velo - Marion Luts Velo - Foxy Amber Luts Fenny - Snakes
Dukker jeg har planer om: Soom Cass Soom Nephelin Soom Minette Soom Skoll Soom Ai Soom Eliv Soom Nenad Soom Mixi Soom Idrial (jeg kender ikke deres navne endnu, men de kommer nok efterhånden som jeg lærer dem bedre at kende)
Oh Shit...you're truly "SOOM'ed" x'D
Riki
Antal indlæg : 56 Age : 39 Geografisk sted : Holbæk, Danmark Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Dukke liste. Fre Mar 04, 2011 11:49 am
Zhean skrev:
Oh Shit...you're truly "SOOM'ed" x'D
Det kan jeg desværre ikke benægte -_-'
Gæst Gæst
Emne: Sv: Dukke liste. Man Aug 15, 2011 4:33 pm
Skal vi ikke lige give denne tråd et lille bump, så den ikke bliver glemt?
Souly
Antal indlæg : 140 Age : 31 Geografisk sted : Grenaa Registration date : 09/04/11
Emne: Sv: Dukke liste. Man Aug 15, 2011 6:22 pm
EDIT
Dukker jeg har: Resinsoul Ni NS Bobobie Sprite NS Bobobie sprite TS Leekeworld Hero (hovede) på DF 70cm dreng (krop) Leekeworld Khal Vampire (hovede) deler krop med Hero Boy & Girl Sky DOD Lahoo (hovede) på ARIAdoll 14yrs D-bust pige (krop) Infinitidoll Daniel
Dukker jeg venter på: Nobilitydoll Aria OE
Dukker jeg har planer om: IMPL doll Teno Satyr IMPL doll Cyril Dragon IMPL doll Demi/Aemi Elephant centaur x2 DOD Homme Ducan DOD Ives eller Kellan Diverse halvgamle/slidte/beskadigede dukker som jeg finder billigt rundt omkring
Sidst rettet af Souly Ons Sep 05, 2012 6:42 pm, rettet i alt 3 gange
Ponpyon
Antal indlæg : 689 Age : 34 Geografisk sted : . . . Registration date : 30/12/08
Emne: Sv: Dukke liste. Man Aug 15, 2011 9:29 pm
Dukkerne jeg har nu: Mimi - Luts kid delf 2012 winter eventhead WS fra Juli 2010 på kiddelf pige krop WS fra Feburar 2011 Nahiko - Infinitidoll Miho NS - krop fra 2012/13 og hovedet fra 2013/14 Yuya - Luts SDF Loid NS fra Feburar 2011 Kei - Infinitidoll SID Ryan Limited NS fra November 2011 Chiaki - Infinitidoll SID x-mas event Yuki (second hand, så kan ikke huske hvilket årstal) Luzifer - Pipos Chessire basic WS with B-tail fra Oktober 2011 Reah - Soom Hati/afi hybrid Tan (second hand, kan ikke huske årstal) Zeelo - Spiritdoll Snowdrop NS fra December 2014
Dukkerne jeg har planer om: Shun - Ringdoll Sol Tan Takkeru -Asleep eidolon Evan NS Aki - ?
Updated: 10/09 2015
Sidst rettet af Ponpyon Fre Sep 11, 2015 1:07 am, rettet i alt 3 gange
Hirin
Antal indlæg : 597 Age : 31 Geografisk sted : Holstebro Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Dukke liste. Man Aug 15, 2011 10:12 pm
EDIT:
Dukker jeg har: AhJoo - Souldoll NS Kanguk HaNeul aka. ChunHei - Supia Rosy NS hovede på Loongsoul NS-Y Girl Body Lee Jun Ki - Souldoll Limited NS Lee Jun Ki Psyche - Xagadoll NS Elva Girl Chibi GD - B&G 1/6 Damian NS-Y
Sidst rettet af Hirin Tors Aug 22, 2013 9:35 pm, rettet i alt 2 gange
noodle_kun
Antal indlæg : 95 Age : 41 Geografisk sted : Midtjylland, Århus Registration date : 09/06/11
Emne: Sv: Dukke liste. Tirs Aug 16, 2011 1:45 am
EDIT
Dukker jeg har:
Jonah. Doll in mind: Galahad Joshua. Doll family: Zi lou (tror jeg nok) Johnathan. Doll family: Zi lou (tror jeg) Jade. Crobi doll: Nia Justin. Crobi doll: Yeon-Ho Jasper. Resin soul: Hybrid med Dan hoved og Mu krop Jessica. Angel of dream: Mi Mi Sissera. Soom: Zinc Tiras. Leeke world: Kahl Uzziel. Ringdoll: Armand Glenn. I.O.S: Jaguar Milo. Bluefairy: song of milo
Dukker på vej:
I.O.S : Shadow
Dukker jeg vil have:
HZBJD: Waker Resin soul: Ming Dollzone: Byron Dollzone: Drenge krop og Shyoo hoved Crobi: Jun
Sidst rettet af noodle_kun Man Dec 26, 2011 9:49 am, rettet 1 gang
Gæst Gæst
Emne: Sv: Dukke liste. Ons Nov 30, 2011 10:06 pm
Dukker jeg har: Ayaka, Dollzone Yan Akira Illusion Spirit Zi Xuan Yelena Angel Fantasy Lily Mariik 5stardoll Tumnus
Venter på:
Dukker jeg har planer om: er faldet for mange, men har ikke nogen planlagt i øjeblikket
Sidst rettet af BlackAmera Ons Jun 03, 2015 6:02 am, rettet i alt 10 gange
ElixShane
Antal indlæg : 21 Age : 33 Geografisk sted : Valby, København Registration date : 17/11/11
Emne: Sv: Dukke liste. Ons Nov 30, 2011 10:15 pm
Dukker jeg har: ~ Alex (Ukendt) ~ Kuro (DOC Si -> DoD) ~ Shiro (Doll Leaves boy body + Dikadoll Lingri head) ~ Chris (Minifee Ruth - Beauty line krop) ~ Sofia Artemis (Dollzone Orlando) ~ Ysuran (Dollzone Wing NS Yellow)
Dukker jeg venter på: Skal afbetale DIM elf (Af Vincent) Skal afbetale AS Mix Black (Af Naoya-san)
Dukker jeg skal spare op til/gerne vil have: ~ DOD DOI Luke ~ DOD DOI Kellan ~ Luts Delf Terra