Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Design til Skyelar og Paprika

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Design til Skyelar og Paprika Empty
IndlægEmne: Design til Skyelar og Paprika   Design til Skyelar og Paprika Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 7:26 am

Har bøvlet et stykke tid med at fine den perfekte mold til min Skyelar, og tror en msd vil passe hende bedre. Har planer om at skulle have mig et par minifee piger, tror jeg må lede efter nogle event hoveder, da de helst skal have elver øre. :i

Tegning af, hvordan jeg ser dem.

Design til Skyelar og Paprika 1gly4o

Ser alle mine dukker som ''holdere'' af mine indre dæmoner. Sådan nogen vi alle har en af, depression, had/agressivitet, savn/sorg, afhængighed osv. Det giver en eller anden beroligende følelse for mig, at jeg ved, at de er med til at bære det for mig.

Skyelar repræsentere mit søvnløshed. Månens cyklus har stor indflydelse på min søvn, derfor månen i panden.

Paprika repræsentere min blufærdighed og seksualitet. Den delte rude i hendes pande er en opad- og en nedadvendende trekant, som repræsentere de to køn.

Håber der er andre som måske vil lave tegninger/infos om deres fremtidige dukker, eller allerede ejede dukker. Smile
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Design til Skyelar og Paprika Empty
IndlægEmne: Sv: Design til Skyelar og Paprika   Design til Skyelar og Paprika Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 8:13 am

Rigtig interessante ideer Smile Det gør det garanteret også meget personlige for dig.
Vil du have dem i NS/WS/tan? Og hvad er dine planer med face-ups? :3 Laver du dem selv?
Skal de gå i fantasy tøj eller hvad har du planlagt? Smile
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Design til Skyelar og Paprika Empty
IndlægEmne: Sv: Design til Skyelar og Paprika   Design til Skyelar og Paprika Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 8:50 am

Akatsuki skrev:
Rigtig interessante ideer Smile Det gør det garanteret også meget personlige for dig.
Vil du have dem i NS/WS/tan? Og hvad er dine planer med face-ups? :3 Laver du dem selv?
Skal de gå i fantasy tøj eller hvad har du planlagt? Smile

Er ret sikker på Skyelar skal være NS, men har haft tænkt på, at Paprika skulle være tan(Vil virkelig gerne have en tan dukke, ohemgeez.) Face-ups bliver som mine andres; de skal se syge ud. Puffy eyes og mørke rander and dat shet. Surprised Og ja, jeg laver dem selv! Og angående tøjet så bliver det oversized sweatshirts og minikjoler, med thigh high sokker. Har aldrig været meget for bukser. Razz Men glæder mig til at få dem til livs!
Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Design til Skyelar og Paprika Empty
IndlægEmne: Sv: Design til Skyelar og Paprika   Design til Skyelar og Paprika Icon_minitimeSøn Mar 29, 2015 9:15 am

det er nogle gode designs jeg glæder mig til at se dem ført ud i virkeligheden Smile

jeg tror at mnf vil være gode til dem, de har en del elver basic modeller:D
Tilbage til toppen Go down
Hirin

Hirin


Antal indlæg : 597
Age : 30
Geografisk sted : Holstebro
Registration date : 29/12/08

Design til Skyelar og Paprika Empty
IndlægEmne: Sv: Design til Skyelar og Paprika   Design til Skyelar og Paprika Icon_minitimeMan Mar 30, 2015 7:28 am

synes det er nogle virkelig fede ideer og glæder mig til at se dig føre dem ud i livet Very Happy
Tilbage til toppen Go down
http://thelittledollmaster.blogspot.dk
Sponsoreret inhold





Design til Skyelar og Paprika Empty
IndlægEmne: Sv: Design til Skyelar og Paprika   Design til Skyelar og Paprika Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Design til Skyelar og Paprika
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» D.A.S.H Design
» Eema Udvikling og design!
» Mary Ann Nichols, known as Polly færdige design (RS Grey skin Ai.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Dukkeværksted :: Dukkedesign og karakterudvikling-
Gå til: