Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Ankomst af dukken der skiftede identitet på rejsen(Doll Chateau Charles pige)

Go down 
5 deltagere
ForfatterBesked
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Ankomst af dukken der skiftede identitet på rejsen(Doll Chateau Charles pige) Empty
IndlægEmne: Ankomst af dukken der skiftede identitet på rejsen(Doll Chateau Charles pige)   Ankomst af dukken der skiftede identitet på rejsen(Doll Chateau Charles pige) Icon_minitimeTors Maj 07, 2015 11:04 pm





Ja så kom hun allerede fra Sverige.
Hun er allerede for mig en meget elsket dukke. Da historien bag hende allerede er stor og har stor betydning for mit liv.
Jeg købte hende da vi fandt ud af jeg var gravid, hun skulle være en engel, der skulle beskytte når der var gået 9 mdr.
Desværre mistede vi allerede inden dukken kom hjem, så derved skiftede dukken også karakter for mig med det samme.

Hun er et spøgelse der tager sig af alle de ufødte børn, grundet hendes store træng til at beskytte, er at hun selv døde under en fødsel, og da hun fandt ud af at heller ikke barnet overlevede blev det hendes mission at tage sig af børnene. Igennem tiden har hun opbygget  et stort had til abort, som har gjort at hun har ændret sig fra et "lyst" spøgelse, til et "mørkt" spøgelse. Det er en hendes sorg over at andre smider noget væk hun så brændende selv ønskede sig, der har gjort hende til den hun er i dag. Og som i nok kan regne ud, ser hun jo slet ikke ud som hun skal endnu.

Men jeg håber i syntes om hende, jeg er helt tosset med hende, og hendes sære og tynde krop, og jeg tror hun kan blive rigtig god når jeg får lavet en face up og ting til hende.

Her er min elskede Miss Carrie.

Ankomst af dukken der skiftede identitet på rejsen(Doll Chateau Charles pige) IMG_6052_zpsvfosj1wp

Ankomst af dukken der skiftede identitet på rejsen(Doll Chateau Charles pige) IMG_6053_zps4ybr3ahq

Ankomst af dukken der skiftede identitet på rejsen(Doll Chateau Charles pige) IMG_6056_zpspfqsclha

Ankomst af dukken der skiftede identitet på rejsen(Doll Chateau Charles pige) IMG_6055_zpsfngrdphm

Ankomst af dukken der skiftede identitet på rejsen(Doll Chateau Charles pige) IMG_6057_zpssfej3e3g

Ankomst af dukken der skiftede identitet på rejsen(Doll Chateau Charles pige) IMG_6058_zpsxjf5isld

Ankomst af dukken der skiftede identitet på rejsen(Doll Chateau Charles pige) IMG_6059_zpsjc4opo4z

Ankomst af dukken der skiftede identitet på rejsen(Doll Chateau Charles pige) IMG_6061_zpsxho6m2yg

Ankomst af dukken der skiftede identitet på rejsen(Doll Chateau Charles pige) IMG_6060_zpsye8w0yvk

Fjernede med det samme hendes Face up, da den slet ikke var i nærheden af hvordan hun skal se ud.

Ankomst af dukken der skiftede identitet på rejsen(Doll Chateau Charles pige) IMG_6070_zpsdwrsp4xs
Hun er simpelthen så slank o.O

Ankomst af dukken der skiftede identitet på rejsen(Doll Chateau Charles pige) IMG_6069_zpsmqp0mdcs

Ankomst af dukken der skiftede identitet på rejsen(Doll Chateau Charles pige) IMG_6068_zpsqfrsguvn

Ankomst af dukken der skiftede identitet på rejsen(Doll Chateau Charles pige) IMG_6073_zpsfxdfdzjt

Ankomst af dukken der skiftede identitet på rejsen(Doll Chateau Charles pige) IMG_6071_zps8nu9ewuy
Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Ankomst af dukken der skiftede identitet på rejsen(Doll Chateau Charles pige) Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomst af dukken der skiftede identitet på rejsen(Doll Chateau Charles pige)   Ankomst af dukken der skiftede identitet på rejsen(Doll Chateau Charles pige) Icon_minitimeTors Maj 07, 2015 11:50 pm

det gør mig ondt med jeres tab
tillykke med hende, kan godt forstå du elsker hende det er en stor betydning hun har Smile
Du er meget kreativ, og din stil vil passe perfekt til hende, kan ikke vente med at se hvordan hun vil se ud.
hun har et skøndt ansigt og hendes fingre er jeg helt vilde med, der er så mange mugligheder da de er jointed
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Ankomst af dukken der skiftede identitet på rejsen(Doll Chateau Charles pige) Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomst af dukken der skiftede identitet på rejsen(Doll Chateau Charles pige)   Ankomst af dukken der skiftede identitet på rejsen(Doll Chateau Charles pige) Icon_minitimeFre Maj 08, 2015 5:56 am

Sikke en trist historie. Håber du kan finde list trøst i din smukke pige. <3
Er sikker på at du vil lave hende vildt flot og spændende, glæder mig allerede mega meget til at se hvad du vil gøre ved hende *___*
Kæmpe kram fra mig Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Ankomst af dukken der skiftede identitet på rejsen(Doll Chateau Charles pige) Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomst af dukken der skiftede identitet på rejsen(Doll Chateau Charles pige)   Ankomst af dukken der skiftede identitet på rejsen(Doll Chateau Charles pige) Icon_minitimeLør Maj 09, 2015 6:10 am

Jeg er ked af det over at høre din historie. Det gør mig ondt Sad Jeg håber din fine nye dukke, kan hjælpe dig med at komme dig. Det må tære så meget på følelserne at komme igennem en spontan abort.

Din nye dukke er rigtig fin, og jeg synes hendes historie er rigtig interessant! Det er en historie med mening bag, og jeg glæder mig til at se hvordan du vil male og style hende Smile
Tilbage til toppen Go down
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Ankomst af dukken der skiftede identitet på rejsen(Doll Chateau Charles pige) Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomst af dukken der skiftede identitet på rejsen(Doll Chateau Charles pige)   Ankomst af dukken der skiftede identitet på rejsen(Doll Chateau Charles pige) Icon_minitimeSøn Maj 10, 2015 3:10 am

Vil bare sige tusind tak for alle jeres søde ord <3

Jeg er rigtigglad for hende, og er i gang med at male hende Smile
Tøj må vente til Jeanet Kaulitz kommer og besøger mig, ellers tror jeg at jeg må på skadestuen med sammen syede fingre hehe Wink
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Ankomst af dukken der skiftede identitet på rejsen(Doll Chateau Charles pige) Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomst af dukken der skiftede identitet på rejsen(Doll Chateau Charles pige)   Ankomst af dukken der skiftede identitet på rejsen(Doll Chateau Charles pige) Icon_minitimeMan Maj 11, 2015 7:35 pm

Det gør mig ondt med jeres tab Sad
Men gudskelov dukken så kom frem og kunne gøre lidt glæde for dig!
Og hun er jo super fin. Elsker hendes læber. :3
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Sponsoreret inhold





Ankomst af dukken der skiftede identitet på rejsen(Doll Chateau Charles pige) Empty
IndlægEmne: Sv: Ankomst af dukken der skiftede identitet på rejsen(Doll Chateau Charles pige)   Ankomst af dukken der skiftede identitet på rejsen(Doll Chateau Charles pige) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ankomst af dukken der skiftede identitet på rejsen(Doll Chateau Charles pige)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» fik min fine infiniti doll pige krop hjem idag :) [DIM love Edmon/Infiniti doll girl body]
» Zeitgeist (Doll Chateau Hugh)
» Big Boy RYKER ankomst (70cm Doll Family boy body)
» Hr langben er ankommet (Doll Chateau Hugh)
» Phoenix - min nye pige. (Dollzone Feilian/ doll nudity warning.)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Ankomst- og træfgalleri-
Gå til: