Ankomst af dukken der skiftede identitet på rejsen(Doll Chateau Charles pige)
5 deltagere
Forfatter
Besked
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Ankomst af dukken der skiftede identitet på rejsen(Doll Chateau Charles pige) Tors Maj 07, 2015 11:04 pm
Ja så kom hun allerede fra Sverige. Hun er allerede for mig en meget elsket dukke. Da historien bag hende allerede er stor og har stor betydning for mit liv. Jeg købte hende da vi fandt ud af jeg var gravid, hun skulle være en engel, der skulle beskytte når der var gået 9 mdr. Desværre mistede vi allerede inden dukken kom hjem, så derved skiftede dukken også karakter for mig med det samme.
Hun er et spøgelse der tager sig af alle de ufødte børn, grundet hendes store træng til at beskytte, er at hun selv døde under en fødsel, og da hun fandt ud af at heller ikke barnet overlevede blev det hendes mission at tage sig af børnene. Igennem tiden har hun opbygget et stort had til abort, som har gjort at hun har ændret sig fra et "lyst" spøgelse, til et "mørkt" spøgelse. Det er en hendes sorg over at andre smider noget væk hun så brændende selv ønskede sig, der har gjort hende til den hun er i dag. Og som i nok kan regne ud, ser hun jo slet ikke ud som hun skal endnu.
Men jeg håber i syntes om hende, jeg er helt tosset med hende, og hendes sære og tynde krop, og jeg tror hun kan blive rigtig god når jeg får lavet en face up og ting til hende.
Her er min elskede Miss Carrie.
Fjernede med det samme hendes Face up, da den slet ikke var i nærheden af hvordan hun skal se ud.
Hun er simpelthen så slank o.O
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Ankomst af dukken der skiftede identitet på rejsen(Doll Chateau Charles pige) Tors Maj 07, 2015 11:50 pm
det gør mig ondt med jeres tab tillykke med hende, kan godt forstå du elsker hende det er en stor betydning hun har Du er meget kreativ, og din stil vil passe perfekt til hende, kan ikke vente med at se hvordan hun vil se ud. hun har et skøndt ansigt og hendes fingre er jeg helt vilde med, der er så mange mugligheder da de er jointed
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Ankomst af dukken der skiftede identitet på rejsen(Doll Chateau Charles pige) Fre Maj 08, 2015 5:56 am
Sikke en trist historie. Håber du kan finde list trøst i din smukke pige. <3 Er sikker på at du vil lave hende vildt flot og spændende, glæder mig allerede mega meget til at se hvad du vil gøre ved hende *___* Kæmpe kram fra mig
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Ankomst af dukken der skiftede identitet på rejsen(Doll Chateau Charles pige) Lør Maj 09, 2015 6:10 am
Jeg er ked af det over at høre din historie. Det gør mig ondt Jeg håber din fine nye dukke, kan hjælpe dig med at komme dig. Det må tære så meget på følelserne at komme igennem en spontan abort.
Din nye dukke er rigtig fin, og jeg synes hendes historie er rigtig interessant! Det er en historie med mening bag, og jeg glæder mig til at se hvordan du vil male og style hende
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Ankomst af dukken der skiftede identitet på rejsen(Doll Chateau Charles pige) Søn Maj 10, 2015 3:10 am
Vil bare sige tusind tak for alle jeres søde ord <3
Jeg er rigtigglad for hende, og er i gang med at male hende Tøj må vente til Jeanet Kaulitz kommer og besøger mig, ellers tror jeg at jeg må på skadestuen med sammen syede fingre hehe
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Ankomst af dukken der skiftede identitet på rejsen(Doll Chateau Charles pige) Man Maj 11, 2015 7:35 pm
Det gør mig ondt med jeres tab Men gudskelov dukken så kom frem og kunne gøre lidt glæde for dig! Og hun er jo super fin. Elsker hendes læber. :3
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Ankomst af dukken der skiftede identitet på rejsen(Doll Chateau Charles pige)
Ankomst af dukken der skiftede identitet på rejsen(Doll Chateau Charles pige)