Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Silent tears (DC Charles) tilføjet nyt billed :) Søn Maj 10, 2015 5:18 am
Hun er slet ikke færdig endnu, men syntes hun har så meget selv om hun er så "nøgen" som hun er.
Håber snart jeg kan lave en paryk til hende.
Kunne ikke sove, så var oppe det meste af natten og arbejdede videre på hende. Hun ser ikke ud til at blive så uhyggelig som jeg havde i tankerne, men for en gangs skyld gør det mig faktisk ikke noget. Hun får vipper på i dag.
Sidst rettet af Heceta Søn Maj 10, 2015 8:25 pm, rettet 1 gang
Kurisu Moderator
Antal indlæg : 645 Age : 35 Geografisk sted : Søllerød Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Silent tears (DC Charles) tilføjet nyt billed :) Søn Maj 10, 2015 8:10 am
Wau! Sikke nogle udtryksfulde billeder! Hun er allerede vildt flot og interessant! Rigtig fed effekt med de der tårer :')
Prinsessen Admin
Antal indlæg : 817 Age : 38 Geografisk sted : Beijing, Kina Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Silent tears (DC Charles) tilføjet nyt billed :) Man Maj 11, 2015 6:52 am
Jeg så billederne, da de blev lagt op, men jeg vidste faktisk ikke hvad jeg skulle sige. Efter at have hørt om hendes historie i ankomst galleriet, så rammer disse billeder mig meget mere. Jeg er vild med billerne fordi de rammer mig! Det er ikke så tit at jeg kan 'mærke' dukkebilleder på den måde. Det lyder måske dumt, men hele hendes historie, det sort-hvide, tårerne og det enkle over billederne rammer mig faktisk ret dybt.
Din pige er rigtig smuk! Jeg er vild med hende! Hun er fantastisk selv nøgen og så enkel. Og billederne er rigtig flotte
Akatsuki
Antal indlæg : 813 Age : 35 Geografisk sted : Djursland Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Silent tears (DC Charles) tilføjet nyt billed :) Man Maj 11, 2015 7:37 pm
Super fede billeder! Synes det er så interessant, når folk leger på den måde. Synes du har fået givet hende et helt andet look end hvad sculpten lige sagde mig på udpakningsbillederne.
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Silent tears (DC Charles) tilføjet nyt billed :) Søn Maj 17, 2015 4:55 pm
Tusind tak for jeres kommentarer <3 Prinsessen - Blev utrolig rørt over din kommentar, er glad for at du syntes om hende. Og ja, engang imellem kan dukke billeder røre en på en underlig måde, men det må også være fordi vi alle ligger så meget af vores egne personligheder i dem. Tusind tak, det er jo lige netop derfor jeg elsker at tage billeder, jeg håber altid på, at selv om meget af det jeg laver er underligt, at få en følelse frem i folk <3
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Silent tears (DC Charles) tilføjet nyt billed :) Man Maj 18, 2015 3:09 am
du har fået en smuk sorgmodig følelse frem den rammer også mig, ville selv ønske jeg kunne lave sådan noget. kan godt lide den måde du har bundet båndet om bryst og hals, det er enkelt, men ser rigtig flot ud med de detaljer du har lagt på med perler osv så det virker komplet.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Silent tears (DC Charles) tilføjet nyt billed :)