min tredje dukker er kommen=D(Broken Ice Tears Pado)
+7
Heceta
mystearica
lille_Aki
Haruka_Kite
Taylor
frkmm
sofiemiss
11 deltagere
Forfatter
Besked
sofiemiss
Antal indlæg : 28 Age : 30 Geografisk sted : Århus Registration date : 02/01/09
Emne: min tredje dukker er kommen=D(Broken Ice Tears Pado) Tirs Sep 15, 2009 7:44 am
hej alle sammen. så kom pakken Jeg håber på at i vil tage godt i imod hende
pakken yay
Pakken i pakken^.^
wow hvor er hun fin
hendes Øjne er hvide og med tegn der kan se hvad folk tænker
louie har været meget spændt på hvad der var i pakken
nåuurh han er så sød
frkmm
Antal indlæg : 123 Age : 30 Geografisk sted : DK Registration date : 04/05/09
Emne: Sv: min tredje dukker er kommen=D(Broken Ice Tears Pado) Tirs Sep 15, 2009 7:49 am
Hvor er hun flot! Jeg elsker hendes hudfarve og den røde wig, men specielt øjet! Virkelig fedt! Tillykke med hende
Taylor
Antal indlæg : 457 Age : 33 Geografisk sted : kolding Registration date : 06/01/09
Emne: Sv: min tredje dukker er kommen=D(Broken Ice Tears Pado) Tirs Sep 15, 2009 7:53 am
hvor er hun dog fin
hun ser ret "gyserfilms" agtig ud xD
hun er rigtig flot
Haruka_Kite
Antal indlæg : 245 Age : 32 Geografisk sted : Storkøbenhavn Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: min tredje dukker er kommen=D(Broken Ice Tears Pado) Tirs Sep 15, 2009 7:57 am
Nej hvor er hun køn! Tillykke med hende! Se, de eneste slages akryl øjne jeg nogensinde har syntes rigtig godt om, må være Dollmores. Og de der (hvis det da er akryl) er godt nok gennemførte :D Jeg glæder mig rigtig meget til at se mere fra din nye pige. :3
lille_Aki
Antal indlæg : 457 Age : 36 Geografisk sted : Aalborg Registration date : 24/04/09
Emne: Sv: min tredje dukker er kommen=D(Broken Ice Tears Pado) Tirs Sep 15, 2009 7:58 am
tillykke med hende!! hun er bare dejlig >_< glæder mig til at se flere billeder af hende
mystearica
Antal indlæg : 764 Age : 35 Geografisk sted : århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: min tredje dukker er kommen=D(Broken Ice Tears Pado) Tirs Sep 15, 2009 8:01 am
hun er rigtig flot søs
Heceta
Antal indlæg : 797 Age : 42 Geografisk sted : Holstebro DK Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: min tredje dukker er kommen=D(Broken Ice Tears Pado) Tirs Sep 15, 2009 5:35 pm
Tillykke med hende, syntes rigtigt godt om hendes face up.
ShadowCatty
Antal indlæg : 45 Age : 33 Geografisk sted : Århus Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: min tredje dukker er kommen=D(Broken Ice Tears Pado) Ons Sep 16, 2009 1:13 am
Heeeeeij søs!!
Ja du ved jo jeg synes det en super sej dukke du har fået dig der =) Glæder mig til at se mange flere billeder, især af hende og Amy sammen må jeg nok indrømme
Og Louie har lige listet sig med på nogle billeder kan jeg se, det ligner der hvor han ligger med snuden i pakken at han tænker "Hmm... er der ikke også noget til mig der i ?"
chuchu
Antal indlæg : 381 Age : 36 Geografisk sted : Aarhus, Denmark Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: min tredje dukker er kommen=D(Broken Ice Tears Pado) Ons Sep 16, 2009 3:27 am
Hvor er hun bare dejlig! jeg har virkelig en stor kærlighed for dollmore, og jeg ejer alt for lidt af deres dukker >_<
Hun er virkelig dejlig, jeg glæder mig så meget til og se flere billeder af hende! og så er der intet bedre en Box Åbnings billeder X3
sofiemiss
Antal indlæg : 28 Age : 30 Geografisk sted : Århus Registration date : 02/01/09
Emne: Sv: min tredje dukker er kommen=D(Broken Ice Tears Pado) Ons Sep 16, 2009 6:27 am
Tusind Tak for jeres kommentare det varmer så meget at læse det
frkmm - jeg kan også godt lide hudfarve^.^
Tiko - gyserfilm ja det har du ret. jeg elsker gyserfilm
Haruka_Kite - det er akryl
lille_Aki - tro mig der kommer mere af hende^.^
mystearica - tak søs
Heceta - er også glad for face up især glad for blod i Øjne
ShadowCatty - haha ja Louie tænker "Hmm... er der ikke også noget til mig der i ^.^
chuchu - jeg elsker dollmore har to nu XD
Astrid
Antal indlæg : 357 Age : 32 Geografisk sted : København Registration date : 05/01/09
Emne: Sv: min tredje dukker er kommen=D(Broken Ice Tears Pado) Fre Sep 18, 2009 2:48 am
Tillykke med hende Hun er rigtig flot.
MuseumBizarro
Antal indlæg : 109 Age : 50 Geografisk sted : Taastrup Registration date : 11/07/09
Emne: Sv: min tredje dukker er kommen=D(Broken Ice Tears Pado) Fre Sep 18, 2009 3:23 am
Tillykke med hende, hun er bare smuk fed face-up hun har fået og ja, gyser/horror og splatterfilm er de sejeste
Gæst Gæst
Emne: Sv: min tredje dukker er kommen=D(Broken Ice Tears Pado) Man Sep 28, 2009 1:26 am
Hej. Wooow hun er lækker! Hendes Face up er virkelig pæn! Jeg syntes hun er rigtig flot! Men tillykke med hende da.
Mvh. Fiie.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: min tredje dukker er kommen=D(Broken Ice Tears Pado)
min tredje dukker er kommen=D(Broken Ice Tears Pado)