Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Nathaniel Henry Morgan [Iplehouse EID Rex]

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Prinsessen
Admin
Prinsessen


Antal indlæg : 817
Age : 38
Geografisk sted : Beijing, Kina
Registration date : 29/12/08

Nathaniel Henry Morgan [Iplehouse EID Rex] Empty
IndlægEmne: Nathaniel Henry Morgan [Iplehouse EID Rex]   Nathaniel Henry Morgan [Iplehouse EID Rex] Icon_minitimeMan Maj 18, 2015 6:53 am

Jeg har nogle forskellige billeder af Nathaniel, som jeg ikke har vist her. De er taget fra både min flickr og min instagram.
Jeg beklager den super kedelige baggrund, men jeg har ikke haft mulighed for at tage ham med ud og tage fancy billeder.



Der var en gang en dreng, der heller ville tjene i den engelsk flåde end at være landmand som sin far.
Han blev sendt til De Vestindiske Øer for at kæmpe mod Spanien om Hispaniola.

Nathaniel Henry Morgan [Iplehouse EID Rex] 17216283729_d08917653a_z



I flåden fik han masser af fine våben, så han kunne kæmpe mod Englands fjender.
Han var rigtig god med en pistol. BANG! BANG!
Englands fjender frygtede ham, og ikke kun fordi han var god med en pistol. Han var også en fantastisk kaptajn i flåden.

Nathaniel Henry Morgan [Iplehouse EID Rex] EE44F9BA-AA6D-4DD3-8CD4-1534797AEFF0_zps5acvtcpb




Men han blev ført i baghold, hans mænd blev dræbt, og han blev smidt på en øde ø.
Han blevet reddet af en Pirat Lady, som han ville møde igen. Men så måtte han droppe sin uniform, finde pirattøj og lege klæd-ud.

Nathaniel Henry Morgan [Iplehouse EID Rex] C1D4037A-5E7E-4A33-A919-10D2C9C9B1FA_zps2trnf8do[/URL]



Men det lykkedes ham at finde hende. Hun var pirat og tjente under den franske krone.
Da både England og Frankrig var i krig med Spanien, besluttede de to sig for at kæmpe side om side.

Nathaniel Henry Morgan [Iplehouse EID Rex] 16431029294_82a9cd59e6_z



Nathaniel er en Iplehouse EID Rex in real skin
Morgan er en Twigling Ylisande på en Iplehouse nYID krop i light brown
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Nathaniel Henry Morgan [Iplehouse EID Rex] Empty
IndlægEmne: Sv: Nathaniel Henry Morgan [Iplehouse EID Rex]   Nathaniel Henry Morgan [Iplehouse EID Rex] Icon_minitimeMan Maj 18, 2015 5:58 pm

Hurrhurr, jeg bliver altså helt fjollet hver gang jeg ser ham..! Embarassed Han er bare så lækker! pirat Jeg laver altid en underlig lyd når jeg ser ham...*sweats nervously* Og du har bare de bedste outfits, dine dukker er så fuldførte. Han er nok den flotteste Iplehouse jeg har set indtil videre. ;w; Jeg er mega fan! Spam endeligt med flere billeder. cat
Tilbage til toppen Go down
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Nathaniel Henry Morgan [Iplehouse EID Rex] Empty
IndlægEmne: Sv: Nathaniel Henry Morgan [Iplehouse EID Rex]   Nathaniel Henry Morgan [Iplehouse EID Rex] Icon_minitimeTirs Maj 19, 2015 2:09 am

Haha tillader mig at joine Kia's kor *__*
Din Rex er min yndlings og du ved det! xD
Er altid fedt at se billeder af din flotte mand, men Morgan har altså også en nice karakter ^^
Håber han bliver glad for at få en ven snart ;D de må stå sammen over for alle de ladies ;P
Much luv <3
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Heceta

Heceta


Antal indlæg : 797
Age : 42
Geografisk sted : Holstebro DK
Registration date : 29/12/08

Nathaniel Henry Morgan [Iplehouse EID Rex] Empty
IndlægEmne: Sv: Nathaniel Henry Morgan [Iplehouse EID Rex]   Nathaniel Henry Morgan [Iplehouse EID Rex] Icon_minitimeTors Maj 21, 2015 3:42 am

Han er virkelig gennemført ned til mindste lille detalje, det er en fryd for øjet Smile

Skøn historie, forestille mig lidt når jeg kigger på billederne, at arret først er noget han har fået når han er "omvendt", kunne være cool hvis du kunne lave lidt billed redigering hvor hans kontraster mellem lovlydig og pirat også var i hans face up, selv om jeg godt ved det er svært Smile håber du forstår hvad jeg mener ;-)

Han er mums, post endeligt flere billeder af din historiske flok :-)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nathaniel Henry Morgan [Iplehouse EID Rex] Empty
IndlægEmne: Sv: Nathaniel Henry Morgan [Iplehouse EID Rex]   Nathaniel Henry Morgan [Iplehouse EID Rex] Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nathaniel Henry Morgan [Iplehouse EID Rex]
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Akavet "familiefoto" [elfdoll Vivien, Iplehouse Chase, Iplehouse Freesia]
» I wonder.. [Iplehouse I]
» Worry About Nothing (Iplehouse SID Marien)
» A Man of Humility [Iplehouse SID Giorgio]
» Iplehouse er toppen!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: Galleri :: Fotogalleri-
Gå til: