Resin Garden
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Resin Garden

Velkommen til Resin Garden! Forum for moderne asiatiske dukker.
 
ForumforsideForumforside  Nyeste billederNyeste billeder  SøgSøg  TilmeldTilmeld  Log ind  

 

 Tilfældig/sjov/ect. fact om din/dine dukker

Go down 
+2
Kia
Manna
6 deltagere
ForfatterBesked
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Tilfældig/sjov/ect. fact om din/dine dukker Empty
IndlægEmne: Tilfældig/sjov/ect. fact om din/dine dukker   Tilfældig/sjov/ect. fact om din/dine dukker Icon_minitimeTors Jul 30, 2015 6:56 am

Hello people, tænkte at det her burde være et emne hvor alle kan være med, og nogle sikkert mere end en gang. Det er ganske simpelt, måske lærerigt, og hvem ved, det kan være der er andre der her oplevet det samme som dig.
Del et sjovt/pinligt/tilfældigt/mærkeligt/uventet/osv. fact om en eller flere af din dukke/dine dukker. Det kan være alt mellem himmel og jord, måske har din lillesøster kabret en dukke til egne formål, du glemte alt om det tilbehør du købte en sen aften, indtil du fik en mail om at pakken var sendt, eller måske var der et meet-up der slet ikke gik som planlagt.
Hvis du vælger at nævne andre personer, så sørg for at gøre det på en ordenlig måde,og respekter hvis vedkomne vil have sit navn slettet/censureret Smile

Jeg kan selv starte:
- Jeg havde glemt alt om det stakkels floating head jeg købte for flere år siden, det var som om han aldrig blev til mere, og selv om han sad fremme med de andre, blev han ikke rigtig registreret. Kom først i tanke om ham da jeg skulle flytte, og ville pakke mine dukker ned. Arme dreng Very Happy

- Det første jeg købte med mit Visa/dankort da jeg fik det i en alder af 18, var min dreng Jimmie, som jeg havde sukket over i et år.
Tilbage til toppen Go down
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Tilfældig/sjov/ect. fact om din/dine dukker Empty
IndlægEmne: Sv: Tilfældig/sjov/ect. fact om din/dine dukker   Tilfældig/sjov/ect. fact om din/dine dukker Icon_minitimeSøn Aug 02, 2015 8:12 am

Interessant emne! Very Happy

- Har selv været interesseret i hobbyen i omkring 8 år nu, men det er først her, det seneste år jeg har fået mine egne dukker. pig Og førhen troede jeg højt og helligt, at jeg aldrig vil kunne med andet end SD størrelsen. Tænkte, jo mere dukke desto bedre! Men ak nej, 8 års forestillinger blev knust da jeg fik min første minifee. Det var som om at alle mine SD ideer og drømme flød i vasken. Er så forgabt i msd størrelsen, og minifees er bare så fantastiske. Smile

- Hmmm, jo, ellers så repræsentere alle mine dukker følelser, evner eller problemer som jeg selv går med. En slags terapi med dukker, I guess. Men mit seneste køb, mnf Liria, hun bliver den første som jeg ikke ved hvad repræsentere. Har et navn, men alt det andet venter jeg med til hun kommer! cat

- Aurora er den dukke jeg har brugt mindst tid på at få færdig, og Paprika er den jeg har brugt mest tid med.

- Overvejer at min næste dukke, efter min Liria, skal være en minifee moe dreng. Vil gerne reshelle min figur Kahlu, da han før har været SD.

- Har sat min grail dukke til salg, da det er en SD. Venitu er den smukkeste dukke ever, men bare tanken om en 70cm dreng giver en knude i maven. :s
Og har det også dårligt med at han bare ligger. Suk, suk, men så er det godt jeg kan nyde andres Venitu's på nettet. cat
Tilbage til toppen Go down
mystearica

mystearica


Antal indlæg : 764
Age : 35
Geografisk sted : århus
Registration date : 31/12/08

Tilfældig/sjov/ect. fact om din/dine dukker Empty
IndlægEmne: Sv: Tilfældig/sjov/ect. fact om din/dine dukker   Tilfældig/sjov/ect. fact om din/dine dukker Icon_minitimeMan Aug 03, 2015 11:42 pm

vil også lige svare ^^

- ville originalt kun have msd, men både tiny,s og Sd har sneget sig ind i min samling. ville heller ikke have anthros, men det ændrede dearmine <3 er overrasket over hvor glad jeg er blevet for tiny størrelsen
- Solgte min ultimative Grail af samme grund som Kia, min soom Free choice amber var alt for stor og tung for mig.
- Den mest frusterende dukke jeg har er min første,en kid delf hoodoo, har aldrig rigtig fundet hendes stil, men kunne ikke drømme om at sælge hende
Tilbage til toppen Go down
Akatsuki

Akatsuki


Antal indlæg : 813
Age : 35
Geografisk sted : Djursland
Registration date : 29/12/08

Tilfældig/sjov/ect. fact om din/dine dukker Empty
IndlægEmne: Sv: Tilfældig/sjov/ect. fact om din/dine dukker   Tilfældig/sjov/ect. fact om din/dine dukker Icon_minitimeMan Aug 17, 2015 8:01 am

- Dukkerne jeg ejer nu er faktisk en AU udgave af de egentlige characters. Oprigtigt hører de hjemme i et fantasy univers.
- Jeg deler min AU univers med Chazzi. Det var originalt hendes univers, som jeg fik lov til at hoppe ind i. Det foregår i England i 2014.
- Robin er min "hovedperson" og det er hun også i den originale historie.
- De eneste dukker jeg ejer, som er købt direkte fra firmaet, er alle Iplehouse dukker.
- Min normale højde for SD piger er 63cm og for drenge 65cm.
- Mine dukkers etnicitet og race stammer fra rundt omkring i verden. Der er Dansk, Engelsk, Irsk, Sudansk, Irakisk, Brasiliansk, Mexikansk, Amerikansk.
Tilbage til toppen Go down
http://fushitebjd.blogspot.dk/
Kurisu
Moderator
Kurisu


Antal indlæg : 645
Age : 35
Geografisk sted : Søllerød
Registration date : 29/12/08

Tilfældig/sjov/ect. fact om din/dine dukker Empty
IndlægEmne: Sv: Tilfældig/sjov/ect. fact om din/dine dukker   Tilfældig/sjov/ect. fact om din/dine dukker Icon_minitimeMan Aug 31, 2015 7:55 pm

- Jeg ejer ingen SD-størrelse dukker i normal skin :O
- Alle mine SD-størrelse dukker skal være en del af en historie jeg bygger på med luftpirater >;D
- Prinsessen er skyld i, at jeg nu også vil have Iplehouse dukker <3
Tilbage til toppen Go down
http://www.aethercaelus.blogspot.com
Chazzi

Chazzi


Antal indlæg : 680
Age : 35
Geografisk sted : Aarhus
Registration date : 29/12/08

Tilfældig/sjov/ect. fact om din/dine dukker Empty
IndlægEmne: Sv: Tilfældig/sjov/ect. fact om din/dine dukker   Tilfældig/sjov/ect. fact om din/dine dukker Icon_minitimeFre Sep 18, 2015 6:21 am

- Jeg købte min første dukke som hybrid, ikke secondhand, men fra ny. Så jeg skulle selv sætte hoved og krop sammen.
- Akatsuki og jeg købte og modtog vores første dukker nogenlunde samtidigt, og noget af det første vi gjorde, var at skille dukkerne ad og samle dem igen.
- Min character Hazuki, er vist den der har været igennem mest udvikling. Han er gået fra, at være gay med navle piercing, til at være staight og aldrig ville turde få en piercing.
- Alle mine dukker, undtagen to (mine tinier), er hybrider (venter godt nok på en Iplehouse Stella, men shh, hun er jo ikke hjemme endnu xD).
- Jeg endte med at droppe, at have flere 'universer'/historier på en gang, så Isi endte med at blive Ayla's fantasi ven, da jeg ikke vil af med ham.
Tilbage til toppen Go down
http://tjassi.blogspot.dk/
Kia

Kia


Antal indlæg : 154
Age : 29
Geografisk sted : Viborg
Registration date : 27/10/14

Tilfældig/sjov/ect. fact om din/dine dukker Empty
IndlægEmne: Sv: Tilfældig/sjov/ect. fact om din/dine dukker   Tilfældig/sjov/ect. fact om din/dine dukker Icon_minitimeSøn Okt 04, 2015 4:52 am

Kommer lige og skriver random facts igen, for hvorfor ikke?
--------------
- Har fem piger lige nu, og alle undtagen én har et navn som ender på a. Aurora, Paprika, Secunda og Pandora. Og så er der Ollette. cat Combo breaker, yeh.

- Har to ws og tre ns dukker.

- Jeg elsker Fairyland event hoveder og er lidt af en hunter når det gælder om at finde dem billigt. Embarassed Kan dog sagtens finde på at give 2k for et meget sjældent hoved, men så har det også bare at være svær at få fat i, og være det værd! xD (f.eks juri08<3) Søger pt. efter minifee elf Yder, juri08 og Sarang.

- Jeg ejer kun event/limited hoveder lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Manna

Manna


Antal indlæg : 719
Age : 34
Geografisk sted : Sjælland
Registration date : 30/12/08

Tilfældig/sjov/ect. fact om din/dine dukker Empty
IndlægEmne: Sv: Tilfældig/sjov/ect. fact om din/dine dukker   Tilfældig/sjov/ect. fact om din/dine dukker Icon_minitimeSøn Okt 04, 2015 7:21 am

Kan da også smide lidt flere facts:

- Købte min LTF Bisou som fullset, og siden da har hun ikke heddet andet end Jordbær Marie hos mine forældre (Der er jordbær på hendes bluse, og jeg hedder Marie)

- Min LTF Soo Dark Elf har de skønneste ører, men man ser dem aldrig pga hendes wig.

- Købte oprindelig SOOM Ai med planer om at åbne øjnene på hendes fantasy-head, men hun nåede aldrig længere end til at have sit human head på.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tilfældig/sjov/ect. fact om din/dine dukker Empty
IndlægEmne: Sv: Tilfældig/sjov/ect. fact om din/dine dukker   Tilfældig/sjov/ect. fact om din/dine dukker Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tilfældig/sjov/ect. fact om din/dine dukker
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Dig og dine dukker!
» Blackness... Poserings sjov/spam med Lilith (soom Amber)
» Dine dukke-celebs.
» Højdeoversigt for små dukker
» Rubin: Special - "Fortæl mig om dine problemarrrh!"

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Resin Garden :: BJD-diskussion :: Generel dukkediskussion-
Gå til: