Blackness... Poserings sjov/spam med Lilith (soom Amber)
4 deltagere
Forfatter
Besked
Marha
Antal indlæg : 404 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 09/02/10
Emne: Blackness... Poserings sjov/spam med Lilith (soom Amber) Ons Mar 09, 2011 7:51 pm
Yay! Så fik jeg mig en wig børste... Så jeg børstede den meget meget filtrede sorte wig jeg fik med i købet af Lilith og puttede den på hende!!! ^___^ Omg! x'D Hun har oss fået nye øjne siden sidst 8D
Anywaaaays.... BILLEDER! XD
Ahaha! 8D Og så til de lidt akavet billedet X3 Inden jeg købte Lilith så kiggede jeg på hvad folk havde at sige om Amber ud over at hun var en dreng x'D og gude smuk! Og flere sagde at hun SLET SLET ikk kunne pose og bevæge sig rigtigt med sine favn ben på.
Og det var da helt UMULIGT at få hende til at sigge på hug! MEN SE HER! 8D
^___^
Sig farvel Lilith!
"Farveeeel"
Ris, ros og kommentare er meget velkomne 83
Rigi-chan
Antal indlæg : 377 Age : 29 Geografisk sted : midt jylland Registration date : 30/05/10
Emne: Sv: Blackness... Poserings sjov/spam med Lilith (soom Amber) Tors Mar 10, 2011 12:19 am
smukke billeder.... hvornår mon mine øjne komme ó__ò det er 4 uger siden nu...
ej manner hun er god til at stå xD stå hun nemmere med de der ben?? xD
Marha
Antal indlæg : 404 Age : 32 Geografisk sted : Århus Registration date : 09/02/10
Emne: Sv: Blackness... Poserings sjov/spam med Lilith (soom Amber) Tors Mar 10, 2011 12:29 am
Rigi-Chan - Hun står okay... Hun er svær at få til at balancere, men det er mest i hofterne Ellers så står hun når hun først står ^_^ Hendes poserings evner er meget ens om hun så har favn ben på eller ej, det eneste hun ikk kan med favn ben på (som jeg ind til videre har opdaget) er at sidde uden støtte x'D
Sovemis
Antal indlæg : 96 Age : 36 Geografisk sted : midtjylland Registration date : 13/07/09
Emne: Sv: Blackness... Poserings sjov/spam med Lilith (soom Amber) Tors Mar 10, 2011 11:23 am
Hun er så fin, er utroligt at du kunne få hende til at sidde på hug, for jeg havde svært ved at få hende til at sidde at jeg pillede ved hende xD Og den sorte wig klær' hende godt, gør mere mere scary :3
Helene
Antal indlæg : 201 Age : 33 Geografisk sted : Kolding Registration date : 29/12/08
Emne: Sv: Blackness... Poserings sjov/spam med Lilith (soom Amber) Søn Mar 13, 2011 10:46 am
NUUHR så sød og nusser hun er! Amber er så skøn end mold! og hendes øjne spiller så godt til hendes mørke stil :-D
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Blackness... Poserings sjov/spam med Lilith (soom Amber)
Blackness... Poserings sjov/spam med Lilith (soom Amber)