Antal indlæg : 154 Age : 30 Geografisk sted : Viborg Registration date : 27/10/14
Emne: Withdoll msd på minife krop? Ons Aug 12, 2015 2:52 am
Jeg har et brændende ønske om at få mig e Withdoll Angela hoved på en minifee krop, men jeg har ingen ide om hvordan nakkepartiet på en withdoll vil fungere med en minifee. (@__@' ) De søgninger jeg foretog gav ikke pote, og kan ikke engang finde et billede af selve åbningen af Witdoll's hoveder. Er der nogen herinde som ejer en withdoll, eller en som er bedre til søgninger som kan hjælpe? (T w T)
(Skal nok også lige siges at jeg ikke bruger DOA.)
Anori
Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Withdoll msd på minife krop? Ons Aug 12, 2015 4:12 am
Withdoll har bare en almindelig S-krog, lige to sek, så får jeg taget nogle billeder
Anori
Antal indlæg : 323 Age : 33 Geografisk sted : Risskov, Århus Registration date : 31/12/08
Emne: Sv: Withdoll msd på minife krop? Ons Aug 12, 2015 4:19 am
Her kan du se, det er bare en S-krog Så det du ville skulle gøre, gætter jeg på, er at fjerne nakkemekanismen fra Minifee kroppen, og så få en S-krog at sætte igennem elastikken og trække det op igennem 'hullet'.
Kia
Antal indlæg : 154 Age : 30 Geografisk sted : Viborg Registration date : 27/10/14
Emne: Sv: Withdoll msd på minife krop? Ons Aug 12, 2015 5:02 am
Fedt, tusind tak Anori! Kæmpe hjælp! Jeg var bekymret for, om de havde en anden mekanisme, eller et for stort hul til nakken, men det ser det bestem ikke ud til at være. Igen, virkelig mange tak, du er en engel!
Anori
Emne: Sv: Withdoll msd på minife krop? Ons Aug 12, 2015 5:17 am
Kia - anytime Glæder mig til at se hvad du finder ud af